Aihe: elkää pistäkö maidenin poikia soittamaan playbackina..
1 2
moderndrummer88
03.02.2006 19:29:02
mod. huom. ei näin
Ronnie James
03.02.2006 19:44:35 (muokattu 03.02.2006 19:45:03)

Adrian oli ainoa, joka ei oikein innostunut pelleilemään. Varmaan halusi kunnioittaa itse tekemäänsä biisiä tai jotain. Tää sama pätkä taisi olla myös Wasted Years -dokumentissa... jossain olen joka tapauksessa nähnyt aikaisemmin.
"Let's sing another song, boys! This one has grown old and bitter."
leather rebel
03.02.2006 19:47:47
Asennetta!
"I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
arppah8
03.02.2006 19:48:39

Paras playback-esitys ikinä. Tätä voisin ensimmäisen kerran Mnet-historiani aikana kommentoida että HOHO!

Sorry, tipaton ja savuton tammikuu loppui pari olutta ja yksi sikari sitten.
...and music? Well, it's just entertainment folks.
shagriml
03.02.2006 19:51:38

Wanha mut ihan hauska veto. Sääliks käy vaan yleisöö :P

Perseestä kyllä tollanen keikkaisäntä mikä lieneekään joka pistää playbackina soittamaan. Ei playbackis oo mitään järkee...
McNulty
03.02.2006 19:59:26
Pääasia että on huumoria mukana.
Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
While you talk the talk, I walk the walk!
moderndrummer88
03.02.2006 20:08:09
tämä taisi olla se ensimmäinen ja viimeinen kerta kun maidenin pistivät vetämään playpäkkinä
mod. huom. ei näin
sellisti
03.02.2006 20:19:01
Täähän on, sori offtopic, vähän samaa sarjaa kuin se YUP:n kuuluisa ensimmäinen tv-esiintyminen. Joku ongelma pakotti heidät soittamaan playbackina, ja vetivät sitten viimeisen päälle överiksi. Hakivat Ylen varastosta jotain kaksimetrisiä pahvisia balalaikkoja ja niillä "soittelivat". Ei levy-yhtiö tainnut tykätä, mutta menihän perille mitä mieltä olivat tilanteesta. Kuten tuossa Maideninkin tapauksessa.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
petrutsi
03.02.2006 20:26:48
Täähän on, sori offtopic, vähän samaa sarjaa kuin se YUP:n kuuluisa ensimmäinen tv-esiintyminen. Joku ongelma pakotti heidät soittamaan playbackina, ja vetivät sitten viimeisen päälle överiksi. Hakivat Ylen varastosta jotain kaksimetrisiä pahvisia balalaikkoja ja niillä "soittelivat". Ei levy-yhtiö tainnut tykätä, mutta menihän perille mitä mieltä olivat tilanteesta. Kuten tuossa Maideninkin tapauksessa.

Haha onko tuota YUP-pätkää julkaistu missään?
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
sellisti
03.02.2006 20:49:39
Haha onko tuota YUP-pätkää julkaistu missään?

No tulihan se sillon telkkarista mutta tuskinpa on sen jälkeen tullut.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Deino
03.02.2006 22:04:16

Ei näin...
"Hää hä hä häähää!" -Bacchus
Jokunen
03.02.2006 22:08:03
Kunnia sille, kenelle se kuuluu, prkl! Eli minulle...
"Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE)
Alpha
03.02.2006 22:16:12

Olikos se tämä sama juttu, kun laulaja teippasi suunsa jessellä keikan ajaksi...?
Skebaholikko
03.02.2006 22:19:17

Olikos se tämä sama juttu, kun laulaja teippasi suunsa jessellä keikan ajaksi...?

Taisi olla tämä tapaus Absot ja Liimatan Tommi kyseessä.

Itse aiheesta, helwetin isoa plussaa maidenille. Tämän pätkän katsoo wanhuudenkin uhalla uudestaan ja uudestaan. Mahtavinta ovat Brucen tappingsoolot ja Harrisin rennosti mikkiin laulama säkeistö, joka kuitenkin kuulosti operaattisen uljaalta:D

PLussaa, fuck playback.
MegaMan Club #017 - 80s-Action Man He lied, he cheated, he stole our hearts! Latino Heat will always burn in us! VIVA LA RAZA, ORALE! -Eduardo Gori Guerrero 1967-2005 R.I.P.-
DieGr
03.02.2006 22:51:44
oli hassua juu...
heha
homoFobia... kenellä?
Jii
03.02.2006 23:05:39
Perjantain kunniaksi...

Eihän tämä raskasta musiikkia ole, mutta kun näitä listataan, niin sitten listataan. 80-luvulla 'Toivotaan' -ohjelmassa Dingo soitteli playbackin tahdissa (jotain ekan levyn aikaista) siten, että soittajat eivät oikeaa pestiä suorittaneet. Hassu veto tuokin.

I'll get my coat.
Birth, copulation and death. Is this your life?
tähtivaeltaja
04.02.2006 02:20:21
Helvetti! lisää näitä. videoita ja tarinoita.
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
Cathi777
04.02.2006 17:21:45

tämä taisi olla se ensimmäinen ja viimeinen kerta kun maidenin pistivät vetämään playpäkkinä

Nirvanalla oli kanssa kerrassaan mainio playback esitys Pop of the Tops ohjelmassa aikoinaan.
Only pop music can break my heart...
sus
04.02.2006 17:42:40
Nirvanalla oli kanssa kerrassaan mainio playback esitys Pop of the Tops ohjelmassa aikoinaan.

Top of the pops :)
bluus
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)