A1mo 05.01.2006 23:44:02 | |
---|
Ittelleni on kolahtanu erityisesti Burning My Soul, Glass Prison (se selkäpiitä karmiva räime siinä 1,40 kohdilla.. Aivo the Aivostus |
Petrukki 09.01.2006 20:12:11 | |
---|
Nii emmä ny sanois että Dream Theater on paska, niiden tyyli on vaa vaihtunu aikojen myötä, niin käy KAIKILLE bändeille. Ei niitä ideoita tuu loputtomiin. Fanit jotka diggaa niitten vanhasta materiaalista ei välttämättä pidä nii paljoo niitten uusista biiseistä ja sit taas jotku pitää just uusista biiseistä. Perkele ei ideoita? Minusta levyt kuulostavat helkkarin erilaisilta! Aah, pistetääs Sacrificed Sons soimaan... "pääsiskö teiän komppaajaks, mä on niin paras" -Petrukki, haluaa bändin komppikitaristiksi. "pääsenhän, pääsenhän? jos en, rukutus ei lopu.! |
bedlam 09.01.2006 22:02:14 (muokattu 09.01.2006 22:02:26) | |
---|
Perkele ei ideoita? Minusta levyt kuulostavat helkkarin erilaisilta! Miten ihmeessä nämä nyt liittyvät toisiinsa?? Ja lainaamassasi viestissähän juurikin sanottiin bändin tyylin muuttuneen matkan varrella. http://www.mikseri.net/kiasma |
Petrukki 13.01.2006 22:16:53 | |
---|
Miten ihmeessä nämä nyt liittyvät toisiinsa?? Ja lainaamassasi viestissähän juurikin sanottiin bändin tyylin muuttuneen matkan varrella. Uudet ideat kuulostavat erilaisilta. Uudet ideat, uusi tyyli. Ei nyt paikallaankaan voi jannata. "pääsiskö teiän komppaajaks, mä on niin paras" -Petrukki, haluaa bändin komppikitaristiksi. "pääsenhän, pääsenhän? jos en, rukutus ei lopu.! |
mechanic 17.01.2006 11:08:47 | |
---|
Uudet ideat kuulostavat erilaisilta. Uudet ideat, uusi tyyli. Ei nyt paikallaankaan voi jannata. Mulle tulee DT:n jokaisesta levystä aivan eri fiilis. Vaikka en ole vähään aikaan niitä kuunnellutkaan. Tulee jotenkin aina semmonen kummallinen tunne jonka pystyy yhdistämään vaan siihen tiettyyn levyyn. Nehän on tunnelmaltaan hyvin erilaisia levyjä kaikki. Enkä ole muiden yhtyeiden kohdalla havainnut ilmiötä näin vahvasti. Positive |
Mussolini 25.01.2006 01:49:55 | |
---|
Paras levy: Images And Words Paras biisi: Metropolis pt.1, Another Day, COS, Under A Glass Moon jne... Itse lähtisin millä instrumentilla tahansa alottelemaan tosta The Dance Of Eternitystä... nojoo ehkä en sittenkään.. Onks se proge? |
sumuhenkilö 25.01.2006 03:41:03 | |
---|
Paras biisi (mieleen jäänein) olkoon Metropolis part I. Ihan sen vuoksi, että muinoin sen radiosta kuultuani, Images and Words -levyn ilmestymisen aikoihin, piti heti rientää levykauppaan ostoksille. Ja edelleen se kuulostaa erityiseltä kappaleelta, koska bändin musisointi ei sen jälkeen ole oikein kuuntelumielessä jaksanut sytyttää. Ei silti, ettäkö soitanta olisi mitenkään radikaalisti huonontunut, tai jotain; Aika tylsältä se vaan on maistunut tuo bändi - DVD:t ovatkin kyllä leppoisaa viihdettä, kun näkee koko soittotouhun siinä. Virtuositeetti näyttää hienolta! |
a-ksu 25.01.2006 17:51:23 | |
---|
Joo kyllä parhaat biisit on omasta mielestäni varmaan Lie, Endless Sacrifice, These Walls ja A Change Of Seasons. Unohtamatta tietenkään I&W:n klassikkoja, ja esim.Octavariumia, joka on yksi hienoimmista finaaleista levylle mitä olen ikinä kuullut. Myös Finally Free on mahtava. Prkl, kohtahan sitä ollaan lueteltu koko bändin materiaali tähän. Täällä olevasta väittelystä sen verran, että mun puolesta jokainen saa esittää aivan rauhassa oman mielipiteensä, kuitenkaan liikaa provosoimatta. Oma mielipiteeni on että Dream Theater on maailman paras bändi ja parempaa ei varmaan enää ikinä tule. Paras biisi on kyllä loppujen lopuksi aika helposti se Change Of Seasons. |
JamesHetfield 30.01.2006 15:41:14 | |
---|
joo tota... noita hyviä biisejä on liikaa et niitä jaksais meikäläinen alkaa kirjottamaan tähän hätään...:) mutta helppoja olis esmes wait for sleep... siinä ne rummut soittaa aivan prkleen hienosti! Portnoylla ollu tyylitajua kun laittanu siihen just sellasia komppeja ja fillejä mitä siinä nyt on...:) "funk you motherfunkers!" -Jussi P. |
fidZi 30.01.2006 22:39:56 | |
---|
mutta helppoja olis esmes wait for sleep... siinä ne rummut soittaa aivan prkleen hienosti! Wait For Sleepissähän on vain koskettimet ja laulu. Etköhän nyt sekoita johonkin toiseen kappaleeseen? Et ce temps, où est-il allé? |
wavelength 30.01.2006 23:27:13 | |
---|
Wait For Sleepissähän on vain koskettimet ja laulu. Etköhän nyt sekoita johonkin toiseen kappaleeseen? Siinä onkin Portnoy tyylitajuisimmillaan. ;) En tiedä mistä puhun. |
Strutsi 01.02.2006 10:00:03 (muokattu 01.02.2006 10:00:20) | |
---|
Joskus toivon että minut aivopestäisiin niin että voisin kuunnella images & wordsin uudestaan ensimmäistä kertaa. E: hei tästähän saisi hyvän allekirjoituksen... It's a non-stop disco
Bet you it's Nabisco,
Bet you didn't know. |
JamesHetfield 01.02.2006 12:03:33 | |
---|
Wait For Sleepissähän on vain koskettimet ja laulu. Etköhän nyt sekoita johonkin toiseen kappaleeseen? ai jaa........:) no ei.. vitsinähän mä ton vaan heitin!:) "funk you motherfunkers!" -Jussi P. |
Strutsi 01.02.2006 14:39:42 | |
---|
ai jaa........:) no ei.. vitsinähän mä ton vaan heitin!:) Kummallinen huumorintaju sulla Joskus toivon että minut aivopestäisiin niin että voisin kuunnella images & wordsin uudestaan ensimmäistä kertaa. |
Järvihirviö 01.02.2006 16:51:11 | |
---|
Kummallinen huumorintaju sulla Sulla on kummallinen allekirjoitus. |
Strutsi 01.02.2006 18:19:08 | |
---|
Sulla on kummallinen allekirjoitus. Niin no ei se olekaan kyllä ihan niin hyvä. Pitää vaihtaa... Joskus toivon että minut aivopestäisiin niin että voisin kuunnella images & wordsin uudestaan ensimmäistä kertaa. |
Mulla on puolestaan kummallinen taipumus olla ymmärtämättä sarkasmia. Täydellinen trollausuhri. Et ce temps, où est-il allé? |
Petrukki 01.02.2006 20:14:06 (muokattu 01.02.2006 20:14:32) | |
---|
Niin no ei se olekaan kyllä ihan niin hyvä. Pitää vaihtaa... Mitä mitä! Se on loistava! PS. Keväällä taisi tulla se Gigantourin DVD? "pääsiskö teiän komppaajaks, mä on niin paras" -Petrukki, haluaa bändin komppikitaristiksi. "pääsenhän, pääsenhän? jos en, rukutus ei lopu.! |
petrutsi 03.02.2006 16:16:31 | |
---|
Mitä mitä! Se on loistava! PS. Keväällä taisi tulla se Gigantourin DVD? Pakko nähä se Cemetery Gates-coveri. Voi olla aika makiaa. Ehkä. My balls and the end of humanity..how the hell are they related? |
Soma city ward 03.02.2006 16:33:22 | |
---|
Kuuntelin tässä Liquid Tension Experimenttiä ja tuumin, että voisi tutustua näihin muihinkin DT äijien sivuprojekteihin. Mitäs suosittelisitte näin alkajaisiksi siis LTE lisäksi? Ei tehdä elämässä eikä musiikissa lainkaan virheitä. |