Aihe: Muusikon raskas elämä: osa Madonna
1 2
Mr.Babbit
27.01.2006 18:04:04
Ei anna vaihtaa päivämäärää.. No ei se varmaan näkemisen arvoista ois ollutkaan.

vähän vanhempi rouvashenkilö aurinkolasit päässä.
Kapina
27.01.2006 18:29:02
En tiedä saako, mutta niin on! Madonna on videotähti.

Ju. Vaatteita se kyllä osaa vaihtaa, mutta en ole koskaan ymmärtänyt, mitkä ovat rouvan Suuret Musiikilliset Ansiot. Vaan eipä siinä mittä.
Ei ole olemassa haluttomia naisia. Sen sijaan on olemassa useita naisia, jotka eivät tahdo seksiä juuri sinun kanssasi.
Jäsen X
27.01.2006 18:37:20
Noniin nyt löytyi kun vaihtoi päivämäärää. Onhan se...
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
sartzan
27.01.2006 20:12:03 (muokattu 27.01.2006 20:15:23)
Jo on jumalauta turhaa jauhantaa taas.

Että ihan 47-vuotias nainen näyttää 47-vuotiaalta? Onhan tämä kauheaa!

Kaikkia vähänkin isompien artistien promokuvia photoshoppailaan aina, oli kyseessä sitten Madonna tai Metallica.

Madonnan Frozen on jo itsessään niin loistava biisi, että sama vaikka näyttäisi hirven perseeltä. Big deal.

Juuri näin. Ja tasaisin väliajoin nämä "laatulehdet", joita meillä kotosuomessa edustaa eräät nimeltämainitsemattomat iltapäivä- ja viikkolehdet (pysyn tällä abstraktiotasolla, ettei kukaan vain hoksaisi mistä lehdistä on kyse...), revittelevät "se ja se on oikeesti ruma ku hanuri"-tyyppisillä jutuilla. Tällä kertaa noiden hampaattomien lehtien mätien ikenien välissä on näköjään sitten möyhennettävänä Madonna, ennen häntä osansa samanlaisesta on saanut suunnilleen varmaan jokainen tunnettu naisartisti tai -näyttelijä.

Valaistuksella ja kuvakulmilla saadaan joo ihmeitä aikaan, tämän kuvan tapauksessa se ihme on se, että tätösellä on pää eteenpäin kumartuneena (tulee noi jänskät rypyt tonne leuan tienoille) ja suu epäedullisesti auki hölmöä vaikutelmaa syventämässä, ja kuva on otettu yläviistosta, jolloin perspektiivikin tekee tehtävänsä. Näihin tämäntyyppisiin juttuihin valitaan vain huonot otokset, ja ehdottoman tarkoituksellisesti. Suomeksi: paparazzit ovat moottoriperällä laukoneet sarjan kuvia, joista näihin juttuihin valitaan ne karmaisevimmat, ja nyt ihmisiä rahastetaan otsikolla jonka sisältö on suunnilleen "Iik, madonna näyttää ikäiseltään".

Ja mistäs sen tietää, voihan täti olla rupsahtanutkin. Mutta toisaalta, eiköhän 47 vuotias saakin jo olla. Paremmassa kunnossa tätsy todennäköisesti on kuin minä, ja mulla ikää on parikymmentä vuotta vähemmän.

Madonnan musiikilliset ansiot? Jokainen tykkää sellaisesta musiikista kuin tykkää. Täti on hienoja piisejä levyttänyt. Jos ei tykkää, niin ei tarvitse, mutta itse mieluusti käyn hytkymässä naurettavan näköisesti tanssilattialla aina välillä, ja tätsyn monet biisit ovat oivallisia siihen tarkoitukseen. Useat viisut kestävät kuuntelun mielestäni muutenkin. Ja Madonnan tapauksessa musiikki ei ole ollut koskaan se ainoa "juttu", ei tule montaa julkimoa mieleen, jotka olisivat samalla tavalla mediailmiöitä kuin tämä tätönen.

dit: pientä verbintaivutusta
"Mun WinAmpin randomi toimii ihan miten sattuu"
maelstorm
28.01.2006 12:48:01
Madonna on kova akka.

Ulko-olemustaan ja kykyä pitää itsensä timmissä kunnossa ihastellaan tuon tuosta naistenlehdissä, pop-lehdissä ja terveyslehdissä, ja vaikea olisi uskoa, että kaikki se matsku olisi pelkkää huuhaata.

Niille ketkä miettivät rouvan musiikillisia ansioita: ottakaa selvää, internet on tietoa täynnä.

Oma epäilykseni on, että jutun kirjoittanut on vain joku katkera ja ikääntyvä joka on kyllästynyt siihen, että kyseinen rouva on niin muuntautumiskykyinen kameleontti kuin on ja pysyy itsepintaisesti popin kiiltävimmässä kärjessä.
Siivet.
Valokaari
28.01.2006 12:57:07

Valaistuksella ja kuvakulmilla saadaan joo ihmeitä aikaan,

Näin on. Jos esimerkiksi mä laittaisin passikuvani tänne, niin en usko että menisi kauankaan kun tulisi kommenttia tyyliin "jätkä taitaa olla ollu pitempäänkin deekiksellä" ja "tää on kyllä jonku huumerosvon kuva, puuttuu vaan teksti että tätä miestä etsitään pankkiryöstöstä". Onneksi sentään eivät ole vielä käännyttäneet rajoilla takaisin.

Madonna taas itsessään.. no, onhan hän kyllä urallaan kaikenlaista puppua tehnyt, mutta myöskin joitakin ihan kuunneltavia kappaleita. Ja ennen kaikkea hänen uransa on kestänyt jo pitkään ja hänestä puhutaan yhä - tehkääpäs perässä.
Rok rok.
tigrushka
28.01.2006 13:27:16
Ulko-olemustaan ja kykyä pitää itsensä timmissä kunnossa ihastellaan tuon tuosta naistenlehdissä, pop-lehdissä ja terveyslehdissä, ja vaikea olisi uskoa, että kaikki se matsku olisi pelkkää huuhaata.

Madonna on erittäin timmissä kunnossa, se on totta. Eikä mikään ihme sillä treenaamisella. Mutta kyllä se ikä väistämättä alkaa näkyä rouvan naamassa. Eivät roskalehdet kirjoita tuohon tyyliin esim. Marianne Faithfullista (joulukuussa 60 v) koska Marianne ei yritä leikkiä parikymppistä. Madonna yrittää ja siksi häntä repostellaan.

Niille ketkä miettivät rouvan musiikillisia ansioita: ottakaa selvää, internet on tietoa täynnä.

Ei tarvitse, tiedän jo muutenkin tasan tarkkaan kuinka monta lättyä rouva on julkaissut. En omista niistä yhtäkään, enkä ole koskaan edes harkinnut yhdenkään hankkimista. Madonna on videoaikakauden tähti, ilman musiikkivideoita hän ei olisi siinä asemassa kuin on nyt. Alussa Madonnalla oli Minni Hiiren ääni, ja hän on tehnyt äänensä kanssa kovasti töitä, mutta ei se edelleenkään tee minuun vaikutusta.

Madonna on hyvin keskinkertainen laulaja ja tanssija ja surkea näyttelijä, mutta hän on kaunis, sisukas, kova tekemään töitä, röyhkeä ja häikäilemätön bisnesnainen ja on päässyt niillä ansioilla hyvin pitkälle.

Oma epäilykseni on, että jutun kirjoittanut on vain joku katkera ja ikääntyvä joka on kyllästynyt siihen, että kyseinen rouva on niin muuntautumiskykyinen kameleontti kuin on ja pysyy itsepintaisesti popin kiiltävimmässä kärjessä.

Madonna oli omaperäinen vain ja ainoastaan Desperately Seeking Susan -leffan aikoihin. Sen jälkeen rouva on vain palkannut kulloisenkin ajankohdan viimeisintä huutoa olevan designerin, tuottajan, biisinikkarin... Madonna ei luo, Madonna matkii ja varastaa.

Ote Alison Goldfrappin haastattelusta:
"She's always got her eye on what everyone's doing and she's always nabbing people, the latest DJ or whatever, to get them to put their thing on her thing, you know." The singer continued her outburst by suggesting that Madonna lacks creativity. "I think it's quite clever, but I don't know if that's creative," she said.
I got stripes ^..^
terone
28.01.2006 13:27:17
se melko uusi video missä madonna heiluu selluineen puntti salilla sai minut kananlihalle. HYI HELVETTI. Ei sillä etteikö 47 vuotiaat diggailisi, mutta MTV nyt on teineille.

Vai vielä selluakin, heh. Tämä on aika turha aihe.
a dj, a dj, let´s get out of here!!
maelstorm
28.01.2006 13:47:49 (muokattu 28.01.2006 13:54:47)
No, goldfrappin akka on tottakai kateellinen kun on itse jämähtänyt pintaundergroundiin eikä ole siivuakaan mainstreamia nähnyt.

Kyllä minä muistan lukeneeni siitä runsaastikin millainen narttu madonna studiossa jaksaa olla. Vaikka ei välttämättä mikään suurin säveltaiteilija olekaan niin kyllä hän aina nämä 'trendikkäät dj:nsä' koville laittaa eikä varmastikaan se ole niin, että madonna ruikuttaa yhteistyökumppaneita vaan niin, että niitä tekijöitä varmasti riittää jonoksi asti.

Ja kyllä se on minusta tärkeä taitolaji että jaksaa pysyä ajan hermolla ja huomata musateollisuuden muutokset ja muuttumattomuudet vaikka onkin itse popin kiiltävintä kärkeä.

Montako vastaavaa diivaa on jo vedetty musateollisuuden kölin ali kun ovat jääneet siihen shamppanjaiseen mielikuvaansa kiinni, että "kyllä mun nimi riittää." ?

e: ja kyllä se goldfrappikin aikalailla ylimääräistä seksiä videoihinsa laittaa. :>
Siivet.
Jani The Rock
28.01.2006 13:49:53

Eihän mun tarvii enää sanoa mitään, kun Tigrushka sano jo kaiken mitä tästä aiheesta voi sanoa.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
tigrushka
28.01.2006 13:58:52
Vaikka ei välttämättä mikään suurin säveltaiteilija olekaan niin kyllä hän aina nämä 'trendikkäät dj:nsä' koville laittaa eikä varmastikaan se ole niin, että madonna ruikuttaa yhteistyökumppaneita vaan niin, että niitä tekijöitä varmasti riittää jonoksi asti.

Esim. Fatboy Slim jätti vastaamatta Madonnan lukuisiin "pliis, tee miksaus mun biiseistä" -soittopyyntöihin... ja eiköhän näitä muitakin omanarvontuntoisia tapauksia ole ollut.
I got stripes ^..^
maelstorm
29.01.2006 08:02:27
Esim. Fatboy Slim jätti vastaamatta Madonnan lukuisiin "pliis, tee miksaus mun biiseistä" -soittopyyntöihin... ja eiköhän näitä muitakin omanarvontuntoisia tapauksia ole ollut.

Niin, ja?

Minä tiedän muitakin näitä kieltäytyjiä. Mutta en nyt ymmärrä miten heidän nimiensä pudotteleminen mitenkään edes liittyy siihen mitä sanoin. Yhteistyökumppaneita silti varmasti riittää jonoksi asti jos mrs. M vaan laittaa agenttinsa huhuja levittämään, vai kiistätkö sen?

Sinulla on vain erittäin huono asenneongelma Madonnan suhteen eikä sinun siksi pitäisi mihinkään järkevämpään ketjuun hänestä tai musiikistaan edes vastata.

Voisit aloittaa tarkentamalla tuota varastelu+matkimisargumenttia, että ota leikkuupöydälle vaikka single Music ja kerro ilman googlea ketä siinä sitten matkitaan ja keneltä varastetaan.

Taitaa olla vaan jostain pop-lehdistä imettyä hevon huttua nuo sinunkin näkemyksesi.
Siivet.
salmivaara
29.01.2006 16:16:50

Who's that girl on yks mun suosikkileffoista. Siinä Madonna on aivan ihana. On se kyllä vieläkin.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)