Aihe: Sotka-miehet poistuvat ruudusta
1 2 3 4 5
pira
26.01.2006 00:33:18
Tää toinen jätkä, muistaakseni se nuorempi, on Sotkan markkinointipäällikön poika. Paljonkohan se on isi pojalle maksanu noista mainoksista?

Tuossa joku jo arvuutteli, mitä tää nuorempi jannu tekee muulloin.
Paikallisena tiedän sen verran, että on aika hyvä golffaaja. Kierteli ihan kansainvälisissä kisoissa ulkomailla juniorina. Tiedä sitten nykyään.
Vibrato lähtee syrämmestä
Jenka
26.01.2006 04:08:03 (muokattu 26.01.2006 04:08:58)

Ei se mitään, onhan meillä vielä SAULI ja PAULI. Ja mielessä olen jo kehitellyt kaikenlaisia mainosideoita heille, grrrhm.

Mutta kaikkea hyvää Sotkan äijille!
"Ei ole mikään pieni taito nukkuminen: onhan välttämätöntä valvoa sitä varten koko päivä"
Synnyttäjä
26.01.2006 09:36:03

Ei se mitään, onhan meillä vielä SAULI ja PAULI. Ja mielessä olen jo kehitellyt kaikenlaisia mainosideoita heille, grrrhm.

Ketäs nämä Sauli&Pauli sitten on? Ne Elisan hyypiöt, vai?
Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään.
Absoluto
26.01.2006 10:53:30 (muokattu 26.01.2006 10:53:46)
Jahas, jään odottamaan DVD-boksia.
Himon ajamana!
Ede
26.01.2006 11:10:15
Sotkamainoksethan ovat aina olleet korkeakulttuuria, jota tavan kuluttajat eivät ole pystyneet arvostamaan. Jälkipolvet tulevat nostamaan sotkamiesten avantgardeistisen elämäntyön arvonsa ansaitsemalle paikalle.
Chip
26.01.2006 11:29:37
Ja mulla oli tavotteena nousta osa-aikasesta autokuskista mainoksen pojaksi...!

voi saatana!!!
Lennu
26.01.2006 14:07:40

Ja mulla oli tavotteena nousta osa-aikasesta autokuskista mainoksen pojaksi...!

voi saatana!!!

Öö niinku... mitä?
kk80
26.01.2006 20:22:18
Vaikka ne Bob Helsingistä sanoisivat mitä vaan niin väitän, että Sotka mainokset ovat olleet aika onnistuneita. Kohderyhmän mieliin on varmasti iskostunut monellako eurolla se Gardemaister työtuoli irtoaa. Tuulipuku kansa tykkää hauskasta hintapläjäyksestä ja me vaativammat mainostenkatselijat "nautimme" camp-annoksestamme. Mitä muita kalustemainoksia muistatte TV:stä? Mulle tulee mieleen oikeastaan vain JYSK ja niiden mainokset tunnusviheltelyineen ja mitämaksaa tyyppiäänineen ovat niin kuraa ettei pahemmasta väliä.

Kolikon kääntöpuolena on se, että mainokset ovat entisestään korostaneet Sotkan kuvaa halppiskalusteliikkeenä. Itse en ainakaan Sotkaan astu jos laadukkaita ja kestäviä huonekaluja olen etsimässä. Varmaankin tämä on asia johon mainosstragian vaihtamalla halutaan muutosta.
Pro Helminen. Raipe Torinoon 2006!
Cut out
26.01.2006 22:08:05
There is no God.
MegaMan Club #003 - Cut Man
100€ hetero -kerho
mein saksan kirjas oli joku laulu "Eine Lederhose braucht keine bügelhalten" suom. nahkahousut eivät tarvitse prässiä. -Sunna
guitarmonkey
26.01.2006 22:54:00
Ehkä ne lopultakin katsoivat itse yhden omista mainoksistaan.

Näin minäkin luulen:)

Tainut Sotka-poika saada mainoksista kohtuuhyvin massia siihen nähden kuinka kauan niiden mainosten teko on kestänyt. Niiden rahojen eteen jotka Sotka-poika tienaa muutamalla mainosspotilla, moni ikätoveri saa raataa koko kesän raksalla.
Jos saisin mahdollisuuden soittaa kenen tahansa muusikon kanssa -elävän tai kuolleen, valitsisin ehkä mieluiten sen elävän.
sellisti
26.01.2006 22:59:40
Tainut Sotka-poika saada mainoksista kohtuuhyvin massia siihen nähden kuinka kauan niiden mainosten teko on kestänyt. Niiden rahojen eteen jotka Sotka-poika tienaa muutamalla mainosspotilla, moni ikätoveri saa raataa koko kesän raksalla.

Ja on se kundi kuulemma baarissakin joskus päästänyt suustaan fraasin "Eksä tiedä kuka mä oon?" Kyllä aika moni varmaan tietääkin, ei sillä.
Musiikki ei ole se mikä soi. Musiikki on sitä miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi. -Leif Segerstam
Chip
27.01.2006 10:40:11
Öö niinku... mitä?

ei ku mä oon koulun ohella töissä sotkalla kuskina.. ja kuinkakohan monta kaveria on kysyny et "meinaakko päästä mainokseekin vielä"

joten se oli tavote:D
mr_b
27.01.2006 15:10:39

On se jäbä sentään tunnetumpi kuin moni kovanakin muusikkona ja rokkikukkona itteänsä pitävä tyyppi.

Helvetti, olen nähnyt näitä Sotka-mainoksia varmaan satoja, mutta en kertakaikkiaan pysy muistamaan minkä näköisiä ne kaksi ääliötä ovat. Aika geneerisen näköisiä ihmisiä, tosi jokamiehiä.

Simo Vaatehuoneelta on sen sijaan palanut verkkokalvoilleni ikuisiksi ajoiksi...
Chicks dig dig d-i-g dig dig metaphors.
pira
27.01.2006 15:56:10
Simo Vaatehuoneelta on sen sijaan palanut verkkokalvoilleni ikuisiksi ajoiksi...

Vaatehuoneen Simon oikea nimi ei ole muuten Simo. Sen poika muistaakseni oli Simo ja tää ite on Timo. Tai jotain sinne päin.
Vibrato lähtee syrämmestä
nölmönen
28.01.2006 13:05:37
"Mistä tiedät?"
Jenka
28.01.2006 14:01:10

Ketäs nämä Sauli&Pauli sitten on? Ne Elisan hyypiöt, vai?

Elisan pojat juu.

http://tuki.elisa.fi/asiakastuki/Dp … kokuvat/ots_asiakastuki_160x160.jpg
"Ei ole mikään pieni taito nukkuminen: onhan välttämätöntä valvoa sitä varten koko päivä"
Naama-amis
28.01.2006 19:14:20
Voi sentään. Toisaalta fiiatitkaan ei o enää petojen sukua.
jp_one
28.01.2006 23:25:56 (muokattu 28.01.2006 23:28:03)
tähtivaeltaja
29.01.2006 05:06:40
Taloussanomat saa ilmasiks kahdeksi viikoksi! http://tilaajapalvelu.taloussanomat.fi/tasa/tilaus_/nayte/

Niinnin, siitäpä luin tuon sotkauutisen. Hitsi että tuntuu sisäpiiriläiseltä. Tsanomista saa sellasta tietoa mitä ei peruslehdissä kerrotakkaan. Ai mitä että? Jyrki Sukula HK:n luovaksi johtajaksi? Höh, mikähän senkin homma on?
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)