gibsonjp 23.01.2006 10:03:18 | |
---|
Kaikkia hyviä (ja huonojakin..) vitsejä muusikoista, soittamisesta, soittimista ja yleensäkin musiikista olisi hauska lukea! Eli jos on hyviä juttuja mitä keikkavuosien tai muuten harrastuksen myötä tullut esiin, niin jaa ne täällä muidenkin luettavaksi! "Kuka nyt keksintösi voisi varastaa?! Täällähän on vain puutarhuri Gibson, putkimies Fender ja palvelija Ibanez!" |
pliksu 23.01.2006 10:18:25 | |
---|
Steven Tyler & Mick Jagger. Sori, oli pakko. :) Keskustelu jatkukoon asiallisena ja ponnekkaana! Life won't wait |
paavi 23.01.2006 10:23:19 | |
---|
Steven Tyler & Mick Jagger. Sori, oli pakko. :) Keskustelu jatkukoon asiallisena ja ponnekkaana! Jätkä ehti ensin! =) ...and left his cave, glowing and strong, like a morning sun coming out of gloomy mountains. |
Jani The Rock 23.01.2006 10:42:24 | |
---|
Jätkä ehti ensin! =) Ja säkin ehdit vielä ennen mua! "Doh"! 8) Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Gypsy 23.01.2006 10:46:37 (muokattu 23.01.2006 11:29:30) | |
---|
Tuli tosta alottajan nimimerkistä/avatarista seuraava juttu mieleen. Gibson myöntää elinikäisen takuun soittimiinsa. Lifetime warranty. No, joku oli ollu takuuasioissa yhteydessä Gibsoniin ja kysyny nauhanvaihdosta, johon oli todettu, että toi Lifetime warranty poistuu sen myötä sitten ja kysyttäessä mitä käy jos antaa nauhanvaihdon Gibsonin suoritettavaks, vastaus oli, että sama juttu. Aika legendaarinen? Totta tai ei, aika hyvä huuli. Lisäys: Pitää lisätä sen verran, että muitten merkkien takuukäytännöistä en tiedä. |
gibsonjp 25.01.2006 08:48:39 | |
---|
??? Kumma juttu! Itselläni onneksi ei ole ollut viedä kitaroita takuukorjaukseen...:) "Kuka nyt keksintösi voisi varastaa?! Täällähän on vain puutarhuri Gibson, putkimies Fender ja palvelija Ibanez!" |
MarkoA 25.01.2006 12:46:55 | |
---|
Lifetime warranty Jaahan. Elinikä loppuu nauhojen vaihtoon. Niin yksinkertaistako se olikin? Harmi. - Rockin' in the evenin' when the sun goes down
Mean guitar, that's a swingin' old town
Rockin' and a-rollin' just a little while
Ain't got no rollin', ain't got no holdin'... |
MarkoA 25.01.2006 12:47:35 | |
---|
Tuleeko muuten Gibson soittimien mukana käyttäjän käsis tjms? Mulla ei tullut 335:n mukana. Kusetettiinko mua? - Rockin' in the evenin' when the sun goes down
Mean guitar, that's a swingin' old town
Rockin' and a-rollin' just a little while
Ain't got no rollin', ain't got no holdin'... |
Minushuman 26.01.2006 14:40:38 | |
---|
Kyllä mulla tuli X-Plorerin mukana tollanen alta 30-sivuinen "owner's manual." "Se on muuten sillä lailla, että me ollaan hävitty tää peli." |
Sperm Donor 26.01.2006 19:41:44 | |
---|
Bändi saapuu keikalle työväentalolle. Vastaan tulee vaksi jolta pojat kysyvät: minkäs lainen akustiikka teillä täällä on? Vaksi vastaa: eihän meillä ole minkäänlaista, yleensä bändit on tuonut sen mukanaan. |
VÄKIPÄÄ 26.01.2006 20:21:13 | |
---|
Angelica Jolien huulet on erittäin legendaariset, mm. Brad Pitt käyttää niitä! Mitä *ittua se mulle kuuluu mitä mä teen? |
carlos 26.01.2006 20:38:02 | |
---|
Stiff upper lip. OMG.LOL I can't hide but I can run for miles. |
moderndrummer88 26.01.2006 20:58:26 | |
---|
Steven Tyler & Mick Jagger. Sori, oli pakko. :) Keskustelu jatkukoon asiallisena ja ponnekkaana! hoh. meikä luuli että ihan oikeasti tälläsia haetaan ja näitä meinasin tulla ehottamaan Mod. huom: Ei näin. |
Milkop 26.01.2006 21:02:08 | |
---|
hoh. meikä luuli että ihan oikeasti tälläsia haetaan ja näitä meinasin tulla ehottamaan Sama vika, silloin olisi pitänyt postata Steven Tyler, joka jo sanottiinkin. Sori, taisi tulla turha postaus. Menen nurkkaan häpeämään. |
Oikeasti tapahtuneet jutut ovat usein kaikkein hauskimpia. Joskus Samuli Edelmannin kiertueella oli bändin pojat käyneet etukäteen katsomassa keikkapaikaksi tarkoitettua liikuntahallia. Olivat siinä vähän taputelleet käsiä yhteen ja tuumineet, että "aika paha akustiikka..!" Vahtimestari oli kiirehtinyt huomauttamaan, että "kyllä se siitä iltaan mennessä paranee kun saadaan tuuletettua näiden painikisojen jäljiltä..." Sinfoniaorkesteri oli maakuntakiertueella, ja harjoituksissa kapellimestari huusi konserttimestarille: "Otas 'A' siitä flyygelistä!" Jälleen virkaintoinen vahtimestari saapasteli motkottamaan kovaan ääneen, että "Jos siitä flyygelistä jotain otetaan, niin se laitetaan sinne sitten myös takaisin!" Ehkä hauskin kuulemani tosijuttu (tosin ikävä kyllä en muista kenestä oli kysymys), oli se kun joku suomalainen (klassinen?) muusikko oli Ruotsissa konserttimatkalla. Vähän ennen konserttipaikalle lähtöä muusikko kävi hotellihuoneensa vessassa vääntämässä hirveät rieskat, ja huomasi sen jälkeen vessaa vetäessään ettei pönttö toiminutkaan. Muusikkoa ei kiehtonut ajatus tulla konsertin jälkeen takaisin paskanhajuiseen hotellihuoneeseen, joten hän lähti kiireessä etsimään apua. Käytävällä hän törmäsi iäkkäämpään naissiivoojaan. Muusikkomme svenska oli pahemman kerran ruosteessa, eikä hän siinä hopussa osannut muuta hokea kuin "Kom! Kom! Titta!" Siivoojatäti seurasi ihmeissään omituisentuntuista asiakasta hotellihuoneen vessaan, jossa muusikko osoitti sormellaan pönttöön ja sen järkyttävänhajuiseen sisältöön. Toistaen fraasin "Titta! Titta!" hän veti vessan. Ja kuinka ollakaan, se toimi. Musiikki ei ole se mikä soi. Musiikki on sitä miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi. -Leif Segerstam |
Jannipaali 26.01.2006 22:42:29 (muokattu 26.01.2006 22:42:50) | |
---|
Ehkä hauskin kuulemani tosijuttu (tosin ikävä kyllä en muista kenestä oli kysymys), oli se kun joku suomalainen (klassinen?) muusikko oli Ruotsissa konserttimatkalla... Ei ollut tällä kertaa opiskelijat risteilyllä? Asiat eivät useastikaan ole ongelmia, ellei niistä tee ongelmia. |
sellisti 26.01.2006 23:57:44 | |
---|
Ei ollut tällä kertaa opiskelijat risteilyllä? En tiedä kuinka montaa eri versiota tuosta on olemassa, mutta minulle on muutamakin vannonut kertomani olevan alkuperäinen. Tai ainakin tosi; en tietysti voi tietää onko kyseinen episodi tapahtunut useammallekin kuin yhdelle ihmiselle. Musiikki ei ole se mikä soi. Musiikki on sitä miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi. -Leif Segerstam |
Pitkavirta 27.01.2006 07:32:49 | |
---|
En tiedä kuinka montaa eri versiota tuosta on olemassa, mutta minulle on muutamakin vannonut kertomani olevan alkuperäinen. Tai ainakin tosi; en tietysti voi tietää onko kyseinen episodi tapahtunut useammallekin kuin yhdelle ihmiselle. Onhan se tapahtunu yllättävänki monelle :D Koiratarha radalla lainatul ladalla ilman korttii
parin promillen heitois pumppaa karibian norttii |
Jormaz 27.01.2006 07:45:34 | |
---|
Onhan se tapahtunu yllättävänki monelle :D Yhtä yleistä kuin ylenemiskiellossa oleva varuskunnan päivystäjä joka ampui ruokalan kattoon reiän. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
J.Ahonen 27.01.2006 07:55:51 | |
---|
Frank Zapasta liikkui legenda että hän olisi syönyt paskaa lavalla. Johon Zappa -"lähimpänä paskan syöntiä olin Holiday Innin aamiaisella `-73". |