MV 23.01.2006 08:26:30 | |
---|
Iggy pop hohoh, Sielun veljet HOHOOOH!!1 Repeilin ihan kybällä... Peer gyntti rokkas kyllä kaikki suohon...Huomasko joku muu muuten viimisen biisin jälkeen kun rumpalia kuvattiin? Itse olin ainakin huomaavinanin huulilta: "Voi jumalauta!" Red hot chili peppers oli myös kova...On se Flea vaan kova luu! "Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuista. |
aivokuolio 23.01.2006 08:53:08 | |
---|
Iggy pop hohoh, Sielun veljet HOHOOOH!!1 Repeilin ihan kybällä... Miks? mustan huoneen testi. |
MV 23.01.2006 09:01:59 | |
---|
Miks? Oli sen verran omalaatunen lavameininki... "Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuista. |
-J 23.01.2006 09:17:00 | |
---|
Güntin veto oli kyl kova. Heh, Erkinharju näytti ihan menninkäiseltä siellä rumpujen takana :) Ransu -koira on suomalaisen viihdebusineksen rautaisin ammattilainen - 25 vuotta käsi perseessä ja pää on kestänyt! |
Onko muka tosiaan viimeinen keikka? Minäkin olen aina niin luullut mutta Anthony Kiedis sanoi kirjassaan että ton Provinssikeikan jälkeen menivät vielä Osloon keikalle jonka jälkeen Hillel sitten kuoli. Elämäkerta kirjan mukaan tuo Provinssi olisi ollut kiertueen viimeinen keikka. Chilipippurit olivat provinssissa myös tulleet alasti heilumaan ramonesin setin aikana.. hauskoja poikia:) |
nikomati 23.01.2006 11:11:11 | |
---|
Elämäkerta kirjan mukaan tuo Provinssi olisi ollut kiertueen viimeinen keikka. Chilipippurit olivat provinssissa myös tulleet alasti heilumaan ramonesin setin aikana.. hauskoja poikia:) ootkos pitäny kirajsta? ;) kyllä näistä kovimpina mulle jäi mieleen flea ja rhcp, sekä tottakai peer gyntti. Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
Feggy 23.01.2006 12:58:48 | |
---|
Henkilökohtaisesti odottaisin etenkin 92 Ruisrockista Nirvanan keikkaa. :D Sitä, kun ei ole ilmeisesti koskaan näytetty ja Yle on sen kumminkin taltioinut. Tossa kyllä mainittiin et jos esitysoikeudet saahaan eli onkohan Courtneyllä sit jotenki sanavaltaa tohon. Noo, ei se nyt niin ihmeellinen ollut. Teenage fanclub ja Violent femmes oli parempia. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
hanuristi 23.01.2006 13:38:38 | |
---|
Iggy oli ihQ Massacre can be fun! |
NHR 23.01.2006 13:55:30 | |
---|
Peer gyntti rokkas kyllä kaikki suohon...Huomasko joku muu muuten viimisen biisin jälkeen kun rumpalia kuvattiin? Itse olin ainakin huomaavinanin huulilta: "Voi jumalauta!" Kattelin ihan samaa, mutta olin tulkitsevinani ensimmäisen sanan olevan pikemminkin joko "ei" tai "ai". Ja hiukan tuskastunut ilme taisi muutenkin olla Erkinharjulla siinä. Olisikohan sattunut johonkin ihan fyysisesti? En minä ainakaan soitossa mitään ongelmia huomannut. Siekkareita olisin itse noista mieluiten katsonut enemmän, vaikka jotenkin hiukan vaisulta vaikuttikin se meininki kokonaisuutena niillä, vaikka Ismo tietysti meuhkasi siinä ihan mallikkaasti. Basso kuulosti eri komeelta. Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
salmivaara 23.01.2006 14:59:16 | |
---|
Olipas toi Iggy Popin esiintyminen perseestä. Miksi ei miehelle saada kunnollista taustabändiä? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Tellervo 23.01.2006 16:01:57 | |
---|
Harmittaa ihan prkleesti kun unohdin - eikä tarvinnut unohtaa kuin puoli tuntia niin koko paska oli jo ohi! Onko keskiviikko siis uusintapäivä, vai toisinpäin? Uuh, täytyy selvittää. Lepäämällä kunto nousee. |
Miikaki 23.01.2006 17:54:34 | |
---|
Oli muuten Peer Gyntin aikana aika viisaasti sijoitettu se savukone siihen ihan rumpujen viereen. Mahto olla hauska paukutella Twist Twistilla siinä pilvessä. |
Dunga 23.01.2006 18:03:01 | |
---|
Hilpeyttä herättivät myös ekan biisin pommit ja se kun lavan sivusta juoksi äijä polkemaan alkanutta paloa sammuksiin. Roch! Don't fuck with me now, man, I am Ahab.
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24 |
Jag 23.01.2006 18:17:16 | |
---|
tää oli liian lyhyt. 4 8 15 16 23 42
They whisper....
The Others are coming. You have 3 choice:
1.Run
2.Hide
3.Or die |
sellisti 23.01.2006 21:16:16 | |
---|
Kattelin ihan samaa, mutta olin tulkitsevinani ensimmäisen sanan olevan pikemminkin joko "ei" tai "ai". Ja hiukan tuskastunut ilme taisi muutenkin olla Erkinharjulla siinä. Olisikohan sattunut johonkin ihan fyysisesti? En minä ainakaan soitossa mitään ongelmia huomannut. Tuolla "Peer Günt lopettaa" -ketjussa tiesi joku kertoa, että Erkillä taisi olla tapahtumahetkellä aika maatakaatava laskuhumala/kankkunen kesken. Oli hänet vissiin pitänyt ihan varta vasten keikalle herätellä vahvalla kahvilla. Aika tanakasti kannuttaa siihen nähden, mutta on tosiaan kahden biisin jälkeen jo aika sippi. Olis hauska tietää miltä se on näyttänyt koko keikan jälkeen... Musiikki ei ole se mikä soi. Musiikki on sitä miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi. -Leif Segerstam |
Roger 23.01.2006 21:44:52 | |
---|
Oli sen verran omalaatunen lavameininki... Taisit nähdä ensimmäistä Siekkareiden livemenoa?? "I'm not going to be a star. I'm going to be a legend!" Freddie Mercury vuonna 1969. |
MV 24.01.2006 08:12:16 | |
---|
Taisit nähdä ensimmäistä Siekkareiden livemenoa?? Joo. "Jotain vtun ...emmätie mitä ne on." -Captain planet ostamistaan uudenvuoden paukuista. |
NHR 24.01.2006 12:07:47 | |
---|
Aika tanakasti kannuttaa siihen nähden, mutta on tosiaan kahden biisin jälkeen jo aika sippi. Olis hauska tietää miltä se on näyttänyt koko keikan jälkeen... Tokkopa nuo nähdyt biisit sentään olivat ko. keikan kaksi _ensimmäistä_, vai olivatko? En minä tiedä, mutta tuli vaan mieleen... Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
HaloOfFlies 24.01.2006 13:25:42 | |
---|
Minulle tuli jotenkin siitä Flean lyhyestä tukasta ja leukaparrasta Jason Newsted mieleen. Kova oli RHCP kyllä. Siellähän oli Jack Irons rummuissa. First they steal your mind and then they steal your soul |
Angus 24.01.2006 21:58:28 | |
---|
Tokkopa nuo nähdyt biisit sentään olivat ko. keikan kaksi _ensimmäistä_, vai olivatko? En minä tiedä, mutta tuli vaan mieleen... Olivat ne keikan kaksi ensimmäistä biisiä. Siinä keikan jälkeen Erkki huudattaa yleisöä, potkii Nikin kitaraa ja lopuksi katkoo kitaran kielet rumpukapulallaan. Järisyttävä keikan lopetus ;) Rock 'N' Roll! |