Aihe: Vanhaa Peppers-matskua töllöstä 22.1.2006 klo 23.
1
Heikki L.
22.01.2006 22:10:41

En tiiä onko wanha, mutta basisteja ainaskin luulisi kiinnostavan:

Yle Live: Provinssirock 86-88

TV2  23:00 - 23:25

Kooste 80-luvun lopun Provinssirock-festivaalilta. Yle taltioi vuosina 1986, -87, -88 Seinäjoella aikansa ajankohtaisimpia koti- ja ulkomaisia bändejä. Mukana koosteessa ovat Sielun Veljet, Peer Günt, Iggy Pop ja Red Hot Chili Peppers. www.yle.fi/live
Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni.
Zarmo
22.01.2006 23:13:10

Komeet kuteet Gyntin pojilla
GAS ei kuole, GAS nukkuu!
Lukekaa runoutta
Ladatkaa Interspectionalin Demo#1
Antti Takalo
22.01.2006 23:26:49
Komeet kuteet Gyntin pojilla

Yhtä komeutta kökö söy.
PRÖÖT.
rijopu
22.01.2006 23:31:54
Jaahas. Tämmöinen meni sitten ohi multa.
Yksi kaikkien puolesta! Ja se riittää... kalamies#14 >-)))>
Puavali
23.01.2006 00:21:47
...Muut bändit oli kauheata renkutusta ja älämölöä...

Rokkifestarit on.
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
balzary
23.01.2006 09:01:05

Mun mielestä peppers-pätkä oli hemmetin hyvä. Energinen.
Basismi
23.01.2006 11:26:26
Tässä oli sitä vanhaa kunnon festarihenkeä kyllä! Ei mitään ulkomaita kiertäneitä pro-ukkoja vetämässä hittipoppia taustanauhojen ja valoshown ryydittämänä, vaan kaljaa naamariin bäkstakella ja sitten vetämään. Onneksi ei olla enää 80-luvulla.

Tuosta puuttui enää legendaarinen pätkä Veltto Virtasen ja Sammas yhtyeen keikalta. (taitaa olla uudempaa tuotosta) Veltto on aivan kamapäissään, heiluu lavalla sammarit jalassa viikset väpättäen ja lopulta tippuu lavalta. Yleisöstä huokuu myötähäpeä.
Viistous helpottaa soittamista!
Bassomestari
28.01.2006 16:34:07
Musta pepperssit oli kylla yllättävän hyviä. Anthony lauloi hyvin, eikä sitä oltu ainakaan remasteroitu!
Ilpo.
hollstro
28.01.2006 20:28:03

Tuosta puuttui enää legendaarinen pätkä Veltto Virtasen ja Sammas yhtyeen keikalta. (taitaa olla uudempaa tuotosta) Veltto on aivan kamapäissään, heiluu lavalla sammarit jalassa viikset väpättäen ja lopulta tippuu lavalta. Yleisöstä huokuu myötähäpeä.

Tuo pitäis nähdä! Äänestin aikoinaan Velttoa pressaksi kun muut ehdokkaat oli vielä huonompia...
Lamonte
28.01.2006 21:53:19 (muokattu 28.01.2006 21:55:20)
Musta pepperssit oli kylla yllättävän hyviä. Anthony lauloi hyvin, eikä sitä oltu ainakaan remasteroitu!

Niin ja kitaristina oli vielä Hillel. Tosin itse pidän enemmän Frusciantesta, joka tosin oli aika täsmällisesti kopioinut Slovakin soittotyylin sillon kun vielä fanitti Peppersiä eikä vielä soittanut bändissä.

E: Lisätään nyt vielä että se Fruscianten tulo bändiin saattoi vaikuttaa siihen että bändi teki yhden maailman parhaista levyistä. Jos siinä aikaisemmassa viestissä tarkoitettiin Blood Sugar Sex Magikia.
sirdickyj
28.01.2006 22:03:20
Niin ja kitaristina oli vielä Hillel. Tosin itse pidän enemmän Frusciantesta, joka tosin oli aika täsmällisesti kopioinut Slovakin soittotyylin sillon kun vielä fanitti Peppersiä eikä vielä soittanut bändissä.

E: Lisätään nyt vielä että se Fruscianten tulo bändiin saattoi vaikuttaa siihen että bändi teki yhden maailman parhaista levyistä. Jos siinä aikaisemmassa viestissä tarkoitettiin Blood Sugar Sex Magikia.

Ja Chad Smithin. Tulivat kummatkin jo Mothers Milkille.
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen!
Listen
30.01.2006 00:28:01 (muokattu 30.01.2006 00:29:18)
Näin koosteesta vain Gyntin ja Peppersit, joka oli ihan hyvä. Mutta oliko
vika minun telkkarissani vai missä, kun erityisesti Peer Guntilla oli todella
ohuet soundit. Kai se bassokin sieltä kuului, kun oikein siristi korvia.

Minulla oli sellainen muistikuva, että Yleisradion festarilähetysten
äänenlaatua kritisoitiin aikanaan rajusti, ja tämä lähetys vain vahvisti
mielikuvaa. Ja lopputeksteissä sentään vilisi kovia ammattilaisia, Hessu
Iso-Ahola jne.
jPekka
30.01.2006 10:08:03

Minulla oli sellainen muistikuva, että Yleisradion festarilähetysten
äänenlaatua kritisoitiin aikanaan rajusti, ja tämä lähetys vain vahvisti
mielikuvaa. Ja lopputeksteissä sentään vilisi kovia ammattilaisia, Hessu
Iso-Ahola jne.

Hmmm, Hessu Iso-Ahola oli ja on loistava keikkamiksaaja, mutta ainakaan kahdeksankötluvulla en osannut arvostaa häntä juurikaan äänitemiksaajana. Ainakin hänen miksaamansa Siekkarien levyt olivat soundeiltaan todella ohkaisia ja huteria eikä niistä lainkaan välittynyt keikkojen vimma ja voima.
"Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else." -- G'Kar
DieGr
30.01.2006 12:35:45
RHCP:n veto oli kyllä viihdyttävä. Energiaa riitti todella.
homoFobia... kenellä?
oo-p
31.01.2006 17:39:29

Peer-Günt oli 100-0 parempi ku muut esiintyjät
Terve, ja kiitos kaloista!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)