Aihe: Thomannilta tilaaminen postiennakolla
1 2
Theodor
22.01.2006 12:40:57
Moi..
Onko kukaan tilannut postiennakolla thomannilta?

Menikö kaikki hyvin, ilman suurempaa säätämistä?

Olen tilaamassa mikkiä thomannilta ja postiennakolla maksaminen kuulostaa kätevältä, koska ei tarvisi säätää tilisiirtojen yms kanssa.. :)
Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin
Härski
22.01.2006 12:42:14
Kaikki tilaukset menneet hyvin. Tosin kannattaa ostaa muutakin, kuin se mikki, sillä muuten sä maksat siitä rutosti ylihintaa postimaksuineen.
Antti1
22.01.2006 12:47:58
Kaikki menneet pääsääntöisesti hyvin. Joskus ollut jotain häikkää tiedon kulussa, mutta tässä kohtaa täytyy ottaa huomioon firman koko ja tilausten määrä. Joskus on vastaukset tulleet jopa vartissa ja puhelimella saa vastauksen aina välittömästi.

Tavaran toimituksen viivästyminen ei myöskään ole kauhean usein Thomannista kiinni. Jos niiltä on jokin loppu, niin se täytyy ensin tilata tehtaalta, konffata tompan omaan varastoon ja sitten se vasta saadaan lähetettyä Suomeen. Ei ole ihan niin helppoa ja nopeaa, kuin täältä päästä tilaaja olettaisi. Joten kärsivällisyyttä sitten, jos hommat ei pelitä. Jos tuote viivästyy paljon (kannattaa kysyä koska tulee), niin kaupan on aina saanut purettua ilman mitään maksua.

Kaikenkaikkiaan todella hyvää palvelua ja Thomannilta löytyy myös kaikenlaisiin kysymyksiin erittäin asiantuntevia työntekijöitä. Aina ei suomalaiset osaa vastata, mutta he kyllä välittävät kysymyksen eteenpäin jollekin, ketä osaa. Mä oon ollu asiakkaana jo kolmisen vuotta ja tulen myös jatkossa käyttämään Thomannin palveluja. Tälläkin hetkellä tilaus sisällä.
"Paskat soundit bändikäyttöön, hyvät soundit sängynlaitasoittoon." -Fortune
Theodor
22.01.2006 12:49:50
Kaikki tilaukset menneet hyvin. Tosin kannattaa ostaa muutakin, kuin se mikki, sillä muuten sä maksat siitä rutosti ylihintaa postimaksuineen.

Ei oikein ole muuta ostettavaa tällä hetkellä :P..mutta onko suomessa muuta kauppaa, kuin Musamaailma, mistä voi tilata mikkejä?

Meinaan laittaa dimarxio X2N mikin, ja suomesta mistään en ole löytänyt kyseistä mikkiä..
Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin
Antti1
22.01.2006 12:50:55
Sä saat sen todennäköisesti ihan mistä vaan liikkeestä, jos pyydät niitä sen sulle tilaamaan.
"Paskat soundit bändikäyttöön, hyvät soundit sängynlaitasoittoon." -Fortune
oiva tumpeloinen
22.01.2006 12:52:10
Ei oikein ole muuta ostettavaa tällä hetkellä :P..mutta onko suomessa muuta kauppaa, kuin Musamaailma, mistä voi tilata mikkejä?

Meinaan laittaa dimarxio X2N mikin, ja suomesta mistään en ole löytänyt kyseistä mikkiä..

Eiköhän jokainen kauppa sulle sellaisen pyynnöstä tilaa. Muistaakseni maahantuoja olisi Levytukku, sieltä kannattanee kysellä. Ainakin niillä on niitä jumalaton määrä siellä liikkeessä, maahantuonnista joku korjatkoon, jos olen väärässä.
Härski
22.01.2006 12:55:40
Eiköhän jokainen kauppa sulle sellaisen pyynnöstä tilaa. Muistaakseni maahantuoja olisi Levytukku, sieltä kannattanee kysellä. Ainakin niillä on niitä jumalaton määrä siellä liikkeessä, maahantuonnista joku korjatkoon, jos olen väärässä.

Näin. Levytukkuun lähtisin heti, jos DiMarziota halajaisin.
hullu_ukko
22.01.2006 14:28:54

Kerron esimerkin: Itellä oli lähdössä tilaus dimebuckerista tonne saksanmaalle mutta onnekseni kävin kyselemässä paikallisesta musiikkiliikkeestä ja siellä lupasivat tilata mulle kyseisen mikin ja asentaa sen hintaan 120€ heti kun vaan pyydän.
Saksanmaalla kyseinen mikki siis maksaa 111€+postikulut ja asennuksen saa sitten hoitaa itse tai mennä mikin kanssa kauppaan ja maksaa siitä 20€ lisää.
(Sori jos meni vähän offtopicin puolelle.)
Pointtina on nyt se että kysele ensin paikallisista liikkeistä ja lähde vasta sitten tilaamaan saksasta.
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005
Jannetheman
22.01.2006 23:46:32
Kannattaa kuitenkin esim. vahvistimien ja kaappien kanssa harkita kaksi kertaa, ennen kuin Tompalta tilaa, jos haluaa kamat kohtuuajassa. Olin tilaamassa postiennakolla nuppia ja kaappia, ja laitoin tilauksen sisään. Seuravana päivänä tuli meili, etta ko. kamat ovat liian kalliita / painavia postiennakolla tilattavaksi ja ne pitäisi maksaa etukäteen. maksu näkyisi Saksan päässä viiden työpäivän kuluttua ja sitten kamat lähtisivät matkaan. Lisäksi kaapin toimitusaika oli tuntematon, vaikka sitä online -katalogin mukaan oli varastossa.
phiit
23.01.2006 09:21:55
Eipä ole koskaan ollut mitään ongelmia T-kaupan kanssa, aina tullu tavarat siinä viikon aikana (jos ollut varastossa tilatessa). Hyvin tuntuvat vastaavan meileihinkin. Suosittelen (ellei kotomaasta löydy ensin ;))
Would You? www.below-me.com
saastara
23.01.2006 19:04:00
Vain hyviä kokemuksia..

Tilaus ---> paketti n. viikon päästä perillä ---> rahat tiskiin ja paketti kotiin. Ei ongelmia.

Tuotteekin ovat olleet priimakunnossa.. Suosittelen.
Sinun postimerkkisi palavat.
ingengör
23.01.2006 22:17:26
Paljonko noi postiennakkomaksut on.. jos esim tilaa thomanilta noin 20kg paketin
Quu
23.01.2006 22:23:42

Paljonko noi postiennakkomaksut on.. jos esim tilaa thomanilta noin 20kg paketin
http://www.thomann.de/thoiw3_faq_2309.html
juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle.
Ronsto
25.01.2006 16:24:02

itse tilasin thomannilta kitaran http://www.thomann.de/thoiw3_artike … sn=060f70abe19c0cefbf7644a722f4ebe7

tuli ihan nätisti viikko tilauksen jälkeen :) ja hyvin on toiminu!
Spasi
25.01.2006 19:29:27

Kannattaa kuitenkin esim. vahvistimien ja kaappien kanssa harkita kaksi kertaa, ennen kuin Tompalta tilaa, jos haluaa kamat kohtuuajassa. Olin tilaamassa postiennakolla nuppia ja kaappia, ja laitoin tilauksen sisään. Seuravana päivänä tuli meili, etta ko. kamat ovat liian kalliita / painavia postiennakolla tilattavaksi ja ne pitäisi maksaa etukäteen. maksu näkyisi Saksan päässä viiden työpäivän kuluttua ja sitten kamat lähtisivät matkaan. Lisäksi kaapin toimitusaika oli tuntematon, vaikka sitä online -katalogin mukaan oli varastossa.

En ole postiennakolla koskaan tilannut, vaan juuri näin että maksaa etukäteen.
Vinkki: Lähetä niille faksilla kuitin että olet maksanut tavarat, niin ne lähettää samana päivänä!
aku.miettinen
26.01.2006 17:49:26
Thomann lähetti pakettitiedot, mutta kun menee noihin osoitteisiin mitä ne pistivät niin ne johtavat ebayn sivuille. Mikähän tuossa on ideana?
niskel
26.01.2006 17:52:30
Eilen tuli mikit postiennakolla. Ei mitään mutkia matkassa. Eli homma toimii. Unohtivat tosin tällä kertaa kertoa että paketti oli lähetetty. Tuli vain pakettikortti odottamatta.
Ei ole nauhakaiun voittanutta!
LamaAjanElvis
26.01.2006 18:05:31
Onhan tuo pelittänyt ihan moitteetta. Syksy-Joulu välillä tuli hommattua yks kitara, vahvistin ja kitaraständi sieltä. Sain ilmaisen thomann mukinkin toisella tilauskerralla ;)
Mut kannattaa aina kysellä suomesta ekaks.
"you're right, Ed. A parachute not opening... that's a way to die. Getting caught in the gears of a combine... having your nuts bit off by a Laplander, that's the way I wanna go." -Frank Drebin. Sormet lähtee soundista.
Theodor
26.01.2006 18:20:57
kiitoksia vinkeistä ja kokemuksista:)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)