HaloOfFlies 19.01.2006 15:27:54 | |
---|
Onnea muuten Syd Barrettille, joka täytti reilu viikko sitten 60 vuotta. First they steal your mind and then they steal your soul |
Onnea muuten Syd Barrettille, joka täytti reilu viikko sitten 60 vuotta. Happy B-Day Syd. Mies joka ON Pink Floyd. Ihme että kaveri on enää edes elossa. Pitääkin vaihtaa asiaan sopiva signature. Shine on You crazy Diamond! |
Jarkko G. 20.01.2006 07:56:28 | |
---|
Onnea muuten Syd Barrettille, joka täytti reilu viikko sitten 60 vuotta. Syd on kuollut. Nykyään ihan vain Roger nimeä käyttää. "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
_R.I.P_ 23.01.2006 19:19:40 | |
---|
Syd ei ole kuollut. Kunhan vaan jäi ikuiselle tripille. Te ette ees oo kunnon Floyd faneja! Mä tälleen pr00sti satun olemaan et kiva. Muuten onkos kukaan nähny YESsin levyjä missään myymälässä??????!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? |
HaloOfFlies 29.01.2006 00:40:05 | |
---|
Rick Wrighthan tulee olemaan mukana David Gilmourin tulevalla kiertueella. Mies soittaa uudella soololevyllä ja lähtee mukaan kiertueelle. First they steal your mind and then they steal your soul |
Aerodactev 29.01.2006 00:44:53 | |
---|
Muuten onkos kukaan nähny YESsin levyjä missään myymälässä??????!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Joo en oo. YES on niin obskyyri yhtye, että sen levyihin ei voi törmätä Suomessa, paitsi Anttilassa ja kaikissa muissa levykaupoissa...
Long = progressive = good
Kissapuhelinta ennakkotilauksessa! Tsekkaa inffot jäsenkuvauksesta. |
Ronnie James 29.01.2006 00:52:50 | |
---|
Joo en oo. YES on niin obskyyri yhtye, että sen levyihin ei voi törmätä Suomessa, paitsi Anttilassa ja kaikissa muissa levykaupoissa... No, mutta onhan se hienoa, että joku 11-vuotias kaveri ylipäätään haluaa kuunnella Yesiä :) "Let's sing another song, boys! This one has grown old and bitter." |
Aerodactev 29.01.2006 01:19:52 | |
---|
No, mutta onhan se hienoa, että joku 11-vuotias kaveri ylipäätään haluaa kuunnella Yesiä :) Jep - myöhemmin ajateltuna oisin voinut vaihtaa Stratovariuksen siihen...
Long = progressive = good
Kissapuhelinta ennakkotilauksessa! Tsekkaa inffot jäsenkuvauksesta. |
texjazz 29.01.2006 20:05:56 | |
---|
Tänään Erkon lehdessä sir Bob totesi Live8-jutussa, että hänen piti antaa Rogerille Daven puhelinnumero, kun kaksikolla on yhteistyö viime vuosina ollut perin vähäistä. Surullisilla talonmiehillä on melankolia |
jPekka 30.01.2006 09:54:44 | |
---|
Tänään Erkon lehdessä sir Bob totesi Live8-jutussa, että hänen piti antaa Rogerille Daven puhelinnumero, kun kaksikolla on yhteistyö viime vuosina ollut perin vähäistä. ... ja ilmeisesti vielä soitti Davelle varoittaakseen, että Roger aikoo soittaa tälle. Niin, se käännökseni Nicholas Schaffnerin "A Saucerful of Secretsistä" lähti pari viikkoa sitten kustantajalle. Ilmestyy syksyllä. Käännöksen laatua olen tietysti täysin jäävi arvioimaan, mutta itse kirja on mielestäni vallan antoisa. "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar |
dcln 30.01.2006 11:26:01 | |
---|
Niin, se käännökseni Nicholas Schaffnerin "A Saucerful of Secretsistä" lähti pari viikkoa sitten kustantajalle.... Hieno homma. Tarvii hankkia heti kun ilmestyy. |
kimke 30.01.2006 12:50:04 | |
---|
|
Jarski 30.01.2006 18:04:36 | |
---|
|
Mechanizm 30.01.2006 19:45:45 | |
---|
Niin, se käännökseni Nicholas Schaffnerin "A Saucerful of Secretsistä" lähti pari viikkoa sitten kustantajalle. Ilmestyy syksyllä. Käännöksen laatua olen tietysti täysin jäävi arvioimaan, mutta itse kirja on mielestäni vallan antoisa. Pakkohan se on ostaa. Mielenkiinnolla odottelen. Katos perhanaa. Hyvä tietää... Olettehan jo tehneet ennakkovarauksen..? Varattu on. Toivon että lapsenlapseni ehtisivät siitä nauttia (jos ikinä edes saan lapsia aikaiseksi). You still think swastikas look cool?
In a real fourth reich you'll be the first to go! |
a-ksu 01.02.2006 20:25:55 | |
---|
Vatsa toisspäivänä sain WYWHn ja on kyllä niin uskomaton levy ettei paremmasta väliä. Henkilökohtaisesti pidän sitä jopa parempana kuin Dark Side of the Moonia. |
Jarkko G. 01.02.2006 22:09:24 | |
---|
Vatsa toisspäivänä sain WYWHn ja on kyllä niin uskomaton levy ettei paremmasta väliä. Henkilökohtaisesti pidän sitä jopa parempana kuin Dark Side of the Moonia. Se on hyvä että maistuu. Itse vierastin (aika pitkäänkin) Welcome to the Machinea. "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
Aksu89 01.02.2006 22:13:03 (muokattu 01.02.2006 22:13:23) | |
---|
Se on hyvä että maistuu. Itse vierastin (aika pitkäänkin) Welcome to the Machinea.
Miulle tuo Floikka lähti käyntiin tuolla Machinella. Vieläkin yksi hienoimmista biiseistä mitä kuullut, juuri sen luoman mielikuvien takia. Vähän futuristinen meininki siinä... lievästi |
Wahi 01.02.2006 23:01:56 | |
---|
Se on hyvä että maistuu. Itse vierastin (aika pitkäänkin) Welcome to the Machinea. Itse taas tykkään Have A Cigarista enemmän kuin Machinesta. Toimii kokonaisuutena täydellisesti tuo levy. Shine on You crazy Diamond! |
Jarkko G. 02.02.2006 11:54:39 | |
---|
Itse taas tykkään Have A Cigarista enemmän kuin Machinesta. Toimii kokonaisuutena täydellisesti tuo levy. Juu on Cigar edelleen mieleisempi kuin Machine. Hyvät sanat ja letkeä ote .. "Well I've always had a deep respect, and I mean that most sincerely. The band is just fantastic, that is really what I think. Oh by the way, which one's Pink?" "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
Wahi 02.02.2006 12:02:49 | |
---|
Juu on Cigar edelleen mieleisempi kuin Machine. Hyvät sanat ja letkeä ote .. "Well I've always had a deep respect, and I mean that most sincerely. The band is just fantastic, that is really what I think. Oh by the way, which one's Pink?" Ja äänessä Roy Harper. Shine on You crazy Diamond! |