rakki 17.01.2006 17:24:36 | |
---|
Nyt neitiin jonkin aikaa tutustuttuani olen päättänyt, että tässä nainen joka ansaitsee oman topicin. Eli kyse on tietysti kantaaottavasta laulaja-songwriter-Difrancosta, joka käsittääkseni on perustanut myös oman levy-yhtiön. Taitavat lyriikat, todella vaikuttava kitarointi ja samaan aikaan sekä herkkä että vahva ääni ovat saaneet minut lumoihinsa. Kuinkas teidät muut? Itse olen kuunnellut vasta muutamaa levyä aktiivisesti (out of range, dilate) mutta kaikista käsiini saamista näytteistä päätellen neidin parhaat tuotokset odottavat vielä kuunteluaan. Hei kuule, pelle, kuule, onko sulla uudet sandaalit? |
jPekka 17.01.2006 20:09:16 | |
---|
Jep, yksi lempparilauluntekijöistäni. Oikeastaan oma suosikkilevy on edelleen "Little Plastic Castles", ehkä siksi että se on laulujen rakenteiden mielessä suhteellisen konservatiivinen ja siten helposti lähestyttävä. "Up Up Up" kenties kakkosena. Ja se Tavastia-klubin keikka 90-luvun lopulla... vau! "Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else."
-- G'Kar |
Pari vuotta sitten kaverin suosituksesta tutustuin hankkimalla Out Of Range levyn. Ainakaan tuo levy ei tehnyt minkäänlaista vaikutusta, enkä muuta uskaltanut enää ostaa. Kaveri tosin hehkutti niin paljon, että pakko siinä naisessa on jotain taikaa olla.. Taisi olla väärä levy minulla vai? Suosituksia muista levyistä? "You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One |
blastoff 18.01.2006 19:33:52 (muokattu 18.01.2006 19:35:37) | |
---|
Suosituksia muista levyistä? "To The Teeth" ja "Revelling/Reckoning"-tuplalevy ovat ainakin hyviä. Minusta Ani oli parhaimmillaan sen bändin kanssa, jossa oli ne kaksi puhaltajaa mukana. Osoitteesta http://www.fabchannel.com/ löytyy videotallenne kyseisen kokoonpanon Amsterdamin keikasta (valikosta Ani Difranco 12-7-2002). Tsekidaut! |
rakki 19.01.2006 00:28:23 | |
---|
Osoitteesta http://www.fabchannel.com/ löytyy videotallenne kyseisen kokoonpanon Amsterdamin keikasta (valikosta Ani Difranco 12-7-2002). Tsekidaut! Koiran kokoinen kiitos! Pelastit juuri iltani. o/ Hei kuule, pelle, kuule, onko sulla uudet sandaalit? |
rockpock 19.01.2006 01:13:28 | |
---|
-99 syksyllä menin tavastialle, että kukas tämä tämmöinen ani on ja vitsi oli hyvä keikka! myöhemmin kuullut keikan tallennetta, niin magic oli tarttunut nauhallekin =) "Life is very short, and there’s no time
for fussing and fighting, my friend."
-The Beatles- |