Aihe: Alto S- 8
1
glum
15.01.2006 03:04:08
hommasin tänään otsikon mukaisen mikserin ja ajattelin kysyä mielipiteitä,(kyseessä on ensimmäinen hankinta) turha?hyvä ostos?? mielipiteitä, (haukkumisia vain jos on aihetta :P) jne..
joelr
15.01.2006 15:31:10
hommasin tänään otsikon mukaisen mikserin ja ajattelin kysyä mielipiteitä,(kyseessä on ensimmäinen hankinta) turha?hyvä ostos?? mielipiteitä, (haukkumisia vain jos on aihetta :P) jne..

Helpompaa varmaan olisi, jos sinä kerrot mielipiteitä kys. mikseristä, kun sinulla semmoinen on ;) Mitä väliä muiden mielipiteillä nyt enää olisi?
mooch
15.01.2006 18:33:56
Mulla on S-16. Alto = halpaa tekniikkaa. Eipä sille vaan voi mitään. Studiokäytössä pelannut kuitenkin ihan OK, jotkut liut on rohisseet.. Mutta; ainakin tämän pelin manuaalista löytyy ohjeet miten muuttaa Aux 2-lähtö Pre:ksi (en tiiä onko siinä edes kahta auxia, mutta..). En suosittele tekemään. On nimittäin _osittain_ entinen mikseri nyt.

Jokohan huomenna tulisi uusi Spirit :-)
glum
16.01.2006 09:10:04 (muokattu 16.01.2006 10:22:11)
Helpompaa varmaan olisi, jos sinä kerrot mielipiteitä kys. mikseristä, kun sinulla semmoinen on ;) Mitä väliä muiden mielipiteillä nyt enää olisi?

ajattelin vain että tekeekö kyseisellä laitoksella mitään..en ole kerennyt kokeilemaan yhtään...ei ole tyhmiä kysymyksiä vain tyhmiä ihmisiä (viittaan omaan kysymykseeni) :P

edit: olipa viisaasti sanottu...
jorma_r
16.01.2006 12:33:35
Noita Alton S-sarjalaisia on vuoroin kehuttu ja haukuttu ympäri Internjetin. Legendaarisin tarina lienee tämä "Yleisradiolla on 10 kpl käytössä" jota on kuultu muutamana eri variaationa. Lienee jopa totta.
Roberto
16.01.2006 16:28:40

"Yleisradiolla on 10 kpl käytössä"

Ai oven välissä? :)
Toad
18.01.2006 22:27:39
S-12 on omistuksessa. Halpahan se on, mutta toiminu hyvin reenikämpällä, kotona ja pikkukeikallakin. Tykkään huomattavasti enemmän kun vastaavista Behringereistä.
consider silence.
Puavali
20.01.2006 19:42:53
...Alton maahantuojan mukaan Yle ainakin testasi noita vehkeitä (ei kylläkään S-8:a)ja oli todennut Altojen etuset hinta-laatusuhteeltaan loistaviksi. ..

Altossa suhinat loistaa poissaolollaan niin, että olen jo kerinnyt ajatella tuon johtuvan huonoudesta. Oikein mukava peli nauhoitushommiin siis.
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)