glum 15.01.2006 03:04:08 | |
---|
hommasin tänään otsikon mukaisen mikserin ja ajattelin kysyä mielipiteitä,(kyseessä on ensimmäinen hankinta) turha?hyvä ostos?? mielipiteitä, (haukkumisia vain jos on aihetta :P) jne.. |
joelr 15.01.2006 15:31:10 | |
---|
hommasin tänään otsikon mukaisen mikserin ja ajattelin kysyä mielipiteitä,(kyseessä on ensimmäinen hankinta) turha?hyvä ostos?? mielipiteitä, (haukkumisia vain jos on aihetta :P) jne.. Helpompaa varmaan olisi, jos sinä kerrot mielipiteitä kys. mikseristä, kun sinulla semmoinen on ;) Mitä väliä muiden mielipiteillä nyt enää olisi? |
mooch 15.01.2006 18:33:56 | |
---|
Mulla on S-16. Alto = halpaa tekniikkaa. Eipä sille vaan voi mitään. Studiokäytössä pelannut kuitenkin ihan OK, jotkut liut on rohisseet.. Mutta; ainakin tämän pelin manuaalista löytyy ohjeet miten muuttaa Aux 2-lähtö Pre:ksi (en tiiä onko siinä edes kahta auxia, mutta..). En suosittele tekemään. On nimittäin _osittain_ entinen mikseri nyt. Jokohan huomenna tulisi uusi Spirit :-) |
glum 16.01.2006 09:10:04 (muokattu 16.01.2006 10:22:11) | |
---|
Helpompaa varmaan olisi, jos sinä kerrot mielipiteitä kys. mikseristä, kun sinulla semmoinen on ;) Mitä väliä muiden mielipiteillä nyt enää olisi? ajattelin vain että tekeekö kyseisellä laitoksella mitään..en ole kerennyt kokeilemaan yhtään...ei ole tyhmiä kysymyksiä vain tyhmiä ihmisiä (viittaan omaan kysymykseeni) :P edit: olipa viisaasti sanottu... |
Noita Alton S-sarjalaisia on vuoroin kehuttu ja haukuttu ympäri Internjetin. Legendaarisin tarina lienee tämä "Yleisradiolla on 10 kpl käytössä" jota on kuultu muutamana eri variaationa. Lienee jopa totta. |
Roberto 16.01.2006 16:28:40 | |
---|
"Yleisradiolla on 10 kpl käytössä" Ai oven välissä? :) |
waxivore 18.01.2006 09:00:48 | |
---|
Alton maahantuojan mukaan Yle ainakin testasi noita vehkeitä (ei kylläkään S-8:a)ja oli todennut Altojen etuset hinta-laatusuhteeltaan loistaviksi. Sitä en tiedä ottivatko käyttöön ovistoppereiksi vai ihan oikeasti.. Ja maahantuojakin voi aina sanoa mitä sattuu, enpä tosin usko kun tuollainen juttu räjähtäisi vähän turhan helposti käsiin lopulta. Kyllähän alan lehdissä Altoa on halpismiksereiden sarjassa kehuttu ja ensimikseriksi on ketjun aloittaja varmasti tehnyt hyvän ostoksen. "Kun yrität tarpeeksi kauan ja kovasti, huomaat lopulta itsekin epäonnistuvasi" |
Toad 18.01.2006 22:27:39 | |
---|
S-12 on omistuksessa. Halpahan se on, mutta toiminu hyvin reenikämpällä, kotona ja pikkukeikallakin. Tykkään huomattavasti enemmän kun vastaavista Behringereistä. consider silence. |
Puavali 20.01.2006 19:42:53 | |
---|
...Alton maahantuojan mukaan Yle ainakin testasi noita vehkeitä (ei kylläkään S-8:a)ja oli todennut Altojen etuset hinta-laatusuhteeltaan loistaviksi. .. Altossa suhinat loistaa poissaolollaan niin, että olen jo kerinnyt ajatella tuon johtuvan huonoudesta. Oikein mukava peli nauhoitushommiin siis. kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |