Aihe: e-mu ultra ja sen korjaus
1
JR
16.01.2006 23:34:57

Voi s***tana!!

Kuka teistä tietää / osaa auttaa? Kuka / mikä firma fixaa e-mu hw:ta suomessa. Veikkaus : ei kukaan :(

Yritin tossa päivittää tossa e-mun ultra 5000 sampleria uusimpaan EOSiin eli 4.70.
Jokin meni vikaan. nyt ei enää toimi mikään, ei suostu lataamaan mitään EOS versiota disketiltä. Valittaa jotain checksum erroria.
Veikkaan että boot flash tms. paskana.

Nyt **tuttaa, pitääkö tää laite lähettää britteihin saakka korjattavaks? eikö ole muuta keinoa.
"God speaks trough Dr.Phil & Ted Nugent"
Plektra
17.01.2006 00:25:08
Tietotekniikan osaajana sanoisin että levyke on mäsä, en tosin tiedä enempää ko. e-mu:sta.
Get up & stay on the scene
JR
17.01.2006 00:55:44

No ei oo levyke mäsä.

Oon sen uusimman EOSin pistänyt about varmaan 5:lle eri floppylle. Ja kaikissa sama..ei kait niin huono tuuri voi olla.

Myös vanhemmat EOSit ei toimi. Samoin flashprep (flashin preparointi uutta EOSia varten) ei toimi.

Perk! Taidan meilata suoraan e-mun tukeen huomenna.
Plektra
17.01.2006 19:26:26
Annoinkin virheellistä tietoa... Checksum errorit tietokoneissa johtuu yleensä biosista ja/tai sen epäonnistuneesta flashaamisesta. Noissa laitteissa biosin pariston vaihto sekä oletusasetusten uudelleenlataus auttaa asiaan mutta tossa kiipparissa se on hiukka hankalaa.
Get up & stay on the scene
JR
17.01.2006 22:35:21

hmm. epäilen itse että olen jotenkin onnistunut sähläämään sen flashin kelvottomaksi. Eli nyt tarttis varmaan saada jostain halvalla uusi boot flash kait.

Siis tuo e-mu ultra ei oikeen kiippari ole vaan semmonen 3-unitin sampleri jonka voi viskoa räkkiin. Mutta kait niitä saman sarjan kiippareitakin on? e-synth tms. ei ole tarkkaa tietoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)