Aihe: e-mu ultra ja sen korjaus
1
Plektra
17.01.2006 00:25:08
Tietotekniikan osaajana sanoisin että levyke on mäsä, en tosin tiedä enempää ko. e-mu:sta.
Get up & stay on the scene
JR
17.01.2006 00:55:44

No ei oo levyke mäsä.

Oon sen uusimman EOSin pistänyt about varmaan 5:lle eri floppylle. Ja kaikissa sama..ei kait niin huono tuuri voi olla.

Myös vanhemmat EOSit ei toimi. Samoin flashprep (flashin preparointi uutta EOSia varten) ei toimi.

Perk! Taidan meilata suoraan e-mun tukeen huomenna.
"God speaks trough Dr.Phil & Ted Nugent"
kultagal@
17.01.2006 17:49:41
kokeile m.h.projekt,ja miika helle.on korjannut mut kamat aasta ööhön nou problem.ja joukossa on ollut kaikenlaista vermettä,,,
Plektra
17.01.2006 19:26:26
Annoinkin virheellistä tietoa... Checksum errorit tietokoneissa johtuu yleensä biosista ja/tai sen epäonnistuneesta flashaamisesta. Noissa laitteissa biosin pariston vaihto sekä oletusasetusten uudelleenlataus auttaa asiaan mutta tossa kiipparissa se on hiukka hankalaa.
Get up & stay on the scene
JR
17.01.2006 22:35:21

hmm. epäilen itse että olen jotenkin onnistunut sähläämään sen flashin kelvottomaksi. Eli nyt tarttis varmaan saada jostain halvalla uusi boot flash kait.

Siis tuo e-mu ultra ei oikeen kiippari ole vaan semmonen 3-unitin sampleri jonka voi viskoa räkkiin. Mutta kait niitä saman sarjan kiippareitakin on? e-synth tms. ei ole tarkkaa tietoa.
"God speaks trough Dr.Phil & Ted Nugent"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)