Siis. Rupesi tekemään mieli soittaa jotain rankempaa sellolla.Eikä aina vain samaa liirum läärymiä.. Apocalypticaaa olen jo pitkään kuunnellut mutta vasta nyt rupeaa taidot riittämään se soittamisee. Eli mistä saan ladattua/ostettua Apocalyptican nuotteja?? Vai onko niitä edes julkaistu? |
Herra-X 17.01.2006 20:23:48 (muokattu 17.01.2006 20:24:26) | |
---|
Apocalyptican nettisivuilta saa niitä pientä korvausta vastaan tulosteltua. lisäys: Mitenköhän tämä liittyy klassiseen musiikkiin? kalamies#39 >-)))> |
freeze 19.01.2006 00:53:43 | |
---|
nii ja jos haluu jotai "nuotteja"...eihän niitä nuotteja tarvi hakea! PLOKKAA levyltä!!!! |
lintus 06.02.2006 02:08:37 | |
---|
|
sellisti 06.02.2006 21:31:31 | |
---|
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Leper Messiah 07.02.2006 09:49:16 | |
---|
Ai kitaratabulatuurit? Auttaa sellistiä..? Jep jep. Ohjelma näyttää myös nuotit, ja jos osaa tabulatuureista lukea niin vireen voi noissa pistää kvinttivireeksi. Myöskään niistä midisoundeista ei ole pakollista valita sitä kitaraa, sieltä voi vaikka pistää sen sellon sitten. Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
|
sellisti 07.02.2006 14:22:09 | |
---|
Ohjelma näyttää myös nuotit, ja jos osaa tabulatuureista lukea niin vireen voi noissa pistää kvinttivireeksi. Myöskään niistä midisoundeista ei ole pakollista valita sitä kitaraa, sieltä voi vaikka pistää sen sellon sitten. Jaa, no sitten. Ensi hätään en tuosta löytänyt kuin kitarajuttuja. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |