santa 03.01.2006 10:37:13 | |
---|
No sehän biisi on muutenkin medleynä siinä niin kuin pari muutakin. Vuokatissa vaikka jotain tulikin nauhoilta ei se haitannut menoa koska live kunto oli minusta erittäin kova. Kaikki bändit käyttää taustoja nykypäivänä. Ei se ole uutta. Sillä saadaan lisää potkua biiseihin. |
jatrzan 11.01.2006 01:58:04 | |
---|
vuokatin keikka hakkas tuon stingin mennen ja tullenki! blackie jaksoi laulaa ja heilua ihan eri tahtiin,hoikemmassa kunnossakin äijä oli. .......... |
Iscariah 11.01.2006 14:14:13 | |
---|
vuokatin keikka hakkas tuon stingin mennen ja tullenki! blackie jaksoi laulaa ja heilua ihan eri tahtiin,hoikemmassa kunnossakin äijä oli. niin ne vuosirenkaat vähän haukkasi tunnelmaa stingillä |
Mrezzye 11.01.2006 14:21:27 | |
---|
Ehdoton suosikkini on Animal - Fuck like a beast. Muutenkin ne pari ensimmäistä levyä on ihan ylivetoja! Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|
sellisti 11.01.2006 19:39:48 (muokattu 11.01.2006 19:40:54) | |
---|
Ehdoton suosikkini on Animal - Fuck like a beast. Muutenkin ne pari ensimmäistä levyä on ihan ylivetoja! http://www.youtube.com/?v=SedJUM-NlDo Siitä vähän nostalgiaa. E. Ei mee vaan ihan ääni ja kuva synkassa, mulla ainakaan. Musiikki ei ole se mikä soi. Musiikki on sitä miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi. -Leif Segerstam |
Antti1997 12.01.2006 16:27:21 | |
---|
Minä olen karambola. Hedelmä kuin vanha viisaus. |
-septimisti- 12.01.2006 17:20:48 | |
---|
Voisi ohimennen todeta että Unholy Terror on varsin hyvä levy. Tosin levystä nauttiminen vaatii ehdottomasti ns. diskohymyn taajuuskorjaimiin. Keskialuettaa saa ja pitää oikeasti leikata MONTA desipeliä. Tämän operaation jälkeen levy ei enää kuulosta pahvilaatikolta. |
sellisti 12.01.2006 20:03:09 | |
---|
Miltä vuodelta tää on? En tiedä, en löytänyt siitä infoa. Tässä on toinen hyvä, Forever Free. On muuten yks W.A.S.P.:in parhaita kappaleita. The Headless Children -levy on muutenkin loistava. Jos on jollakin kasarihevilevyllä osattu käyttää urkuja hiton tyylikkäästi niin siinä. http://www.youtube.com/?v=aSvrU_oI7Qg Musiikki ei ole se mikä soi. Musiikki on sitä miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi. -Leif Segerstam |
kössi_kenguru 12.01.2006 20:11:33 (muokattu 12.01.2006 20:12:33) | |
---|
Miltä vuodelta tää on? 1984. Live at the Lyceum -nimellä löytynyt Suomestakin. Tosin rankasti lyhennettynä. Itse asiassa siitä taisi puuttua mm. edellä mainittu kappale. Täyspitkä keikka löytyy japanilaiselta kuvalevyltä. |
Antti1997 13.01.2006 18:11:49 | |
---|
Tässä on toinen hyvä, Forever Free. On muuten yks W.A.S.P.:in parhaita kappaleita. The Headless Children -levy on muutenkin loistava. Jos on jollakin kasarihevilevyllä osattu käyttää urkuja hiton tyylikkäästi niin siinä. http://www.youtube.com/?v=aSvrU_oI7Qg On kyllä todella hieno biisi. Headless Children on kyllä ensimmäisten levyjen joukossa ostoslistalla, sen verran hyvää olen siitä kuullut. Minä olen karambola. Hedelmä kuin vanha viisaus. |
Minushuman 13.01.2006 19:57:08 | |
---|
Offtopic. Saaks noita youtuben videoita mitenkään omalle koneelle? "Se on muuten sillä lailla, että me ollaan hävitty tää peli." |
VarastoN 13.01.2006 20:27:22 | |
---|
Kuulin että lyhenne on Wernerin Aunarissa Semen Purskahtelee. Aivan pirun huippua nousuhumalamusaa, ja jos haluaa ajaa töihin pyörällä 11km 3,5min alle enkan! Tahdon olla Tarvajärvi, näin menen piiloon laatikkoon!
Sen Yhren Äijän Kerho!!11 #2 |
Deeku 14.01.2006 14:15:16 | |
---|
1984. Live at the Lyceum -nimellä löytynyt Suomestakin. Tosin rankasti lyhennettynä. Itse asiassa siitä taisi puuttua mm. edellä mainittu kappale. Täyspitkä keikka löytyy japanilaiselta kuvalevyltä. Itsellä vain tuo Live At The Lyceym - puolituntinen, mutta onhan tuota lyhentämätöntäkin versiota aika hyvin ollut liikkeellä. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Olen tässä parin vuoden tauon jälkeen taas hieman innostunut bändistä kun tuli laitettua levy soittimeen. Mitäs waspnation.com:ille on tapahtunut? This Account Has Been Suspended Please contact the billing/support department as soon as possible. Muutenkin suht huonosti löysin mitään uutisia bändin nykyisestä olotilasta. Mitään suunnitelmia uudesta levystä? |
Bobana 17.01.2006 08:26:31 | |
---|
Tossa taannoin yritettiin vetästä Last Commandia noin niinkun cover mielessä. Vaikka biisi ei sinänsä ole mikään vaikee mutta silti sitä oli jotenkin vaikea saada kulkemaan alkuperäisen lailla. Tää on vähän sama kun AC/DC, että soittajilta vaaditaan äärimmäistä tarkkuutta. On kyllä mun kasarihevi-listalla top 5:ssä tämä bändi. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
last command 08.02.2006 00:09:46 | |
---|
Onko kenelläkään tietoa mitä Chris Holmes puuhailee nykyään, ei ole miehestä kuulunut mitään vähään aikaan. Taisi muistaakseni Animalissa ja La Gunissa soitella, mutta eipä taida enää.... Mielestäni Holmes on/oli w.a.s.p:in aivan ehdoton ykkös kepittäjä!! Siinä äijässä on asennetta ja rockia..... |
Super-Jari 08.02.2006 07:00:49 | |
---|
Dying For The World levyltä löytyy hyviä biisejä. Pitäis saada aikaiseksi tutustua enemmän. Yhden levyn ostinkin, mutta se oli ihan hirveää paskaa. Kill Fuck Die. |
Strings 08.02.2006 15:26:10 | |
---|
Minusta taas Inside the electric circus on yksi waspin parhaista levyistä Crimson Idolin ja headless childrenin ohella, ellei jopa se paras, kait mulla on vaan sitten korvissa vikkoo. High velocity bullet at close range can damage the mind. |
sellisti 08.02.2006 23:01:30 | |
---|
Minusta taas Inside the electric circus on yksi waspin parhaista levyistä Crimson Idolin ja headless childrenin ohella, ellei jopa se paras, kait mulla on vaan sitten korvissa vikkoo. Mäkin tykkään kyllä Electric Circuksesta. Etenkin alkupuolesta; loppupuolella alkaa mennä jo vähän toistoksi. Varsinkin Sweet Cheetah ja Mantronic ovat ihan toistensa kopioita, ainakin kertsi. Shoot From the Hip on W.A.S.P:in parhaita biisejä! "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Deeku 17.02.2006 18:39:49 | |
---|
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |