moderndrummer88 15.01.2006 11:34:00 | |
---|
nyt olisi hakusessa ride jolla hoitaa keikat humpasta rokkiin, en halua mitään kovin kirkassoundista, koko mielellään 20" kapulasoundi sais olla aika erottuva ja kupu saisi olla myös semmonen mikä kanssa kuuluu, mutta mikä sitten myös toimii hiljasillakin volyymeillä.. hintaa enkä merkkiä en ala rajoittamaan tässä vaiheessa, eduksi olisi jos se vielä soundais jotenkinkuten yhteen noiden new beattien kanssa Zed is dead, baby... |
Niskamies 15.01.2006 11:36:40 | |
---|
Nappaa torilta Markkuliinin myymä Zildjian A&Cie Vintage ride. Meinly Byzance 20" jazz ride kannattaa kanssa tsekata. Mulla on 19" versio, ja se on erittäin hyvä symbaali. Noi toimivat hyvin myös crasheina tai crash/rideina. More is more. |
moderndrummer88 15.01.2006 11:39:03 (muokattu 15.01.2006 11:44:10) | |
---|
Nappaa torilta Markkuliinin myymä Zildjian A&Cie Vintage ride. tätä jo katoin että ois aika jees, harmi vaan että ei ole rahaa tässä vaiheessa... Meinly Byzance 20" jazz ride kannattaa kanssa tsekata. Mulla on 19" versio, ja se on erittäin hyvä symbaali. Noi toimivat hyvin myös crasheina tai crash/rideina. tuokin ominaisuus olisi ihan hyvä olla joten pitääpä tsekata nuokin noita sabianin AA:aita mietin kanssa että olisivatko minkälaisia? varsinkin kiinnostuu se mitä paas myy Zed is dead, baby... |
moderndrummer88 15.01.2006 11:47:06 (muokattu 15.01.2006 11:51:28) | |
---|
entäpä HHX:t? tai zildjun K:t ja K-customit tuo HHX evolutionin kuvaus kyllä vaikuttaisi juuri siltä mitä tuossa ekassa viestissä kuvailin hakevani... eikös sulla ollu joku HHX:n ride niskamies? oliko peräti tuo juuri...? Zed is dead, baby... |
wavelength 15.01.2006 12:42:14 | |
---|
Zildjian K on semmoinen yleiskone, että oksat pois. Pitäisi hankkia sellainen, kun rahatilanne antaa periksi... Itselläni oleva Meinl Byzance 20" Thin Ride on myös hyvin muuntautumiskykyinen peli. En tiedä mistä puhun. |
moderndrummer88 15.01.2006 12:50:08 | |
---|
ens kuun alussa rumpuope tuo satsin bosphoruksen ridejä janne salolta testtavaksi niin pitää katella josko sieltä löytyisi mitään kiinnostavaa Zed is dead, baby... |
timppa67 15.01.2006 13:02:45 | |
---|
Kirjoitit:"yleisride"niin sanoisin että kokeile Zildjian Avedis medium ajopeltiä. Se on monipuolinen raidi ja käy vähän joka hommaan... Ei tiedolla eikä taidolla vaan tuurilla |
AP 15.01.2006 13:08:53 | |
---|
Paiste 2002 20". K100 #7
Ärlä #011 |
moderndrummer88 15.01.2006 13:10:24 (muokattu 15.01.2006 13:15:59) | |
---|
Paiste 2002 20". en tiedä, jotenkin olen alitajuisesti sulkenu paisteen kisasta... pitäisi ihan kunnolla tuommostakin päästä testaamaan E: no ei se tuokaan pahalta kuulostanu noiden paisteen sivujen ääninäytteiden perusteella, ehkä vähän turhan kirkas, mutta käytössähän se siitä vähän tummuu, ellen sitten samantien löydä käytettyä... nythän tuolla torilla on jonkin verrann oita 2002 ridejä pyöriny E2323234546256: taitavat olla vielä jonkin verran edullisempiakin kun noi sabianit ja zildjianit Zed is dead, baby... |
hollmi-5 15.01.2006 13:25:13 | |
---|
Sulla on haitsuna New Beatit. Siihen sopisi mainiosti Kompiksi K Ride. Paras ride, mitä mulla on koskaan ollut. Monia olen kokeillut ja omistanut. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
moderndrummer88 15.01.2006 13:27:16 | |
---|
Sulla on haitsuna New Beatit. Siihen sopisi mainiosti Kompiksi K Ride. Paras ride, mitä mulla on koskaan ollut. Monia olen kokeillut ja omistanut. se kyllä kuulostikin ihan parhaimmalta... kai sitä pitää säästellä tässä aikani ja sitten tuommosta lähteä ehtimään jostain, hitto kun noita ei liiku oikeastaan yhtään käytettynä Zed is dead, baby... |
wavelength 15.01.2006 13:31:25 | |
---|
hitto kun noita ei liiku oikeastaan yhtään käytettynä ...ja jos liikkuu, ne ehtii vaihtaa omistajaa noin sekunnissa. Nimim. "No voi ny helv..." En tiedä mistä puhun. |
moderndrummer88 15.01.2006 14:23:02 | |
---|
...ja jos liikkuu, ne ehtii vaihtaa omistajaa noin sekunnissa. Nimim. "No voi ny helv..." näinhän se on, noltella kyllä käyny lykky sen omansa kanssa Zed is dead, baby... |
mishrak 15.01.2006 15:12:40 (muokattu 15.01.2006 15:13:02) | |
---|
Joo minäkin suosittelen Zildjianin 20" K ridea. Mainio peli. |
Davos 15.01.2006 15:16:40 | |
---|
Itse voisin suositella Zildjian A 21" sweet ride. Pahuksen maukas peli. Soundi on vähän tummempi kun esim. 20" Avedis mediumissa. Selkeä kello soundi ja hyvin erottuva ääni. Toimii myös crashaukseen. |
Rumba-Ali 15.01.2006 15:23:29 | |
---|
Kirjoitit:"yleisride"niin sanoisin että kokeile Zildjian Avedis medium ajopeltiä. Se on monipuolinen raidi ja käy vähän joka hommaan... Tämmönen mulla on ja voin vain suositella. Toki tuollainen 20" K voi olla vielä parempikin. Itselläni oli joskus moinen "Pre-Aged -versiona. Loistopeli kyllä, mutta en kyllä heviä lähtis kilkuttelemaan. Ilmoitettakoon samalla, että jos jollakin on tullainen pre-aged ylimääräisenä. Ostan sen pois heti kun rahatilanne sallii. Siihen voi tosin mennä kotvanen. Se kyllä kyrsii, kun persettä kutittaa syvemmältä kuin mitä sormi yltää. |
Remo 15.01.2006 15:40:08 | |
---|
Paisteen signature dark energyillä pitäis mennä vissiin tyyli kun tyyli. Niin ainakin mulle on mainostettu, mutta en oo niitä kerinny koittamaan, kun on jo sopiva ride itellä. Tosin hintaa noilla on aika rutkasti, mutta se ilmeisesti ei haitannut. O |
moderndrummer88 15.01.2006 15:46:21 | |
---|
Paisteen signature dark energyillä pitäis mennä vissiin tyyli kun tyyli. Niin ainakin mulle on mainostettu, mutta en oo niitä kerinny koittamaan, kun on jo sopiva ride itellä. Tosin hintaa noilla on aika rutkasti, mutta se ilmeisesti ei haitannut. no sillä hinnalla ei ole tässä vaiheessa väliä kunhan löytyy semmonen mistä todella tykkään, mulla on aikaa säästää rahaa... kävin kuuntelemassa noita sampleja noist dark energyistä, kuulostivat jotenkin turhan hissunkissunpelleiltä, voi kyllä olla että nuo näytteet hämäsi Zed is dead, baby... |
entäpä HHX:t? tai zildjun K:t ja K-customit tuo HHX evolutionin kuvaus kyllä vaikuttaisi juuri siltä mitä tuossa ekassa viestissä kuvailin hakevani... eikös sulla ollu joku HHX:n ride niskamies? oliko peräti tuo juuri...? Mulla on HHX Evolution ride. Sitä en uskaltanut sulle suositella, kun se on suhteellisen kirkas. Siinä ei paljon washia ole. Mukava suht. kevyt pingi, ja paras ja ärhäkin kellosaundi mitä mä olen ridessa kuullut. Ei mikään hevipeli, mutta ei myöskään mikään suhinajazz. Aika allaround mielestäni, mutta silti suht. kirkas. Suosittelen tsekkaamaan Zildjian K riden. Se on todella hyvä peli. EDIT: sabianin HHX:t ovat myös tsekkaamisen arvoisia. Groove ride ja Manhattan jazz ovat todella hyviä ajopeltejä myös, muita en ole hirveämmin testaillut. More is more. |
Simbe 15.01.2006 16:14:15 | |
---|
Itse voisin suositella Zildjian A 21" sweet ride. Pahuksen maukas peli. Soundi on vähän tummempi kun esim. 20" Avedis mediumissa. Selkeä kello soundi ja hyvin erottuva ääni. Toimii myös crashaukseen. Komp, komp. Tumma on sointi, kello on hyvä, soi paljon. Tosin jos vaan rahaa on siihen K:hon, niin se sitten. Molemmat toimivat New Beatien kanssa varmaan. Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Myytävänä Yamaha "Recording Custom" 9000 GA rumpusetti, Mackie SR32/4 VLZ mikseri sekä LP practice conga! |