Aihe: Paskin rock-konsertti
1 2 3 4 510 11 12 13 14 15 16 17
ozz3
16.12.2005 08:31:06
No paskin kaikista ehdottomasti Black Sabbathin Hartwall Areenalla vetämä keikka tänä kesänä. Hohhoijaa. Rahastusta rahastusta.

Makuasioita. Omalla listallani paras ikinä todistettu keikka. Eturivissä oltiin.
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video
Flash
16.12.2005 10:33:48

No olihan se niin väsynyttä.

EDIT: puhuttiin siis Byll Wyman & The Rhythm Kingsistä.

Väsynyttä??? Siis sehän oli nimenomaan kaikkea muuta kuin väsynyttä meininkiä. No, Bill ite näytti aika väsyneeltä, mutta muu bändi. Aijai... Pelkästään Albert Leen kitarointi sai karvat pystyyn. No, nää on vissiin niitä makuasioita. Mutta väsynyttä se ei ollut.
Live Music Is Better!
kyuss
18.12.2005 18:17:17
Väsynyttä??? Siis sehän oli nimenomaan kaikkea muuta kuin väsynyttä meininkiä. No, Bill ite näytti aika väsyneeltä, mutta muu bändi. Aijai... Pelkästään Albert Leen kitarointi sai karvat pystyyn. No, nää on vissiin niitä makuasioita. Mutta väsynyttä se ei ollut.

Kyllähän siinä on kaikki toivo heitetty jos tommosta ruvetaa tekemää.
Naama-amis
18.12.2005 19:50:47
No paskin kaikista ehdottomasti Black Sabbathin Hartwall Areenalla vetämä keikka tänä kesänä. Hohhoijaa. Rahastusta rahastusta.

Aika ihme. Mä kyllä nautin tuosta suuresti ja keikka jäi todella mieleen. Vaikka pari suosikkibiisiä jäi uupumaan, mutta sehän ei mikään yllläri ole. Soundaskin mielestäni todella hyvältä ollakseen suht isossa mestassa vedetty esitys.
Ze Finnish Line
20.12.2005 00:51:50
Mä en muista siitä Sabbathin 90-luvun lopun re-union keikasta kuin ne katosta keikan lopuksi tippuneet paperisilput, joissa luki Black Sabbath... Niin no sen muistan, että Geezerissä riitti silloin ainakin vielä virtaa.
rheinone
20.12.2005 09:28:01
Mä en muista siitä Sabbathin 90-luvun lopun re-union keikasta kuin ne katosta keikan lopuksi tippuneet paperisilput, joissa luki Black Sabbath... Niin no sen muistan, että Geezerissä riitti silloin ainakin vielä virtaa.

No toi nyt ei ainakaan riitä perusteluks konsertin huonoudelle, vai?

Kyseinen keikka oli mun mielestä runsain mitoin freesimpi veto kuin Sabin keikka tänä vuonna, muidenkin kuin Geezerin osalta. Mulla on vieläki jemmassa sitä paperisilppua ;+)
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Ze Finnish Line
20.12.2005 14:55:28
Mä taisin hukata ne paperisilput jossain vaiheessa...

Juttelin just yhden San Fransiscolaisen tyypin kanssa tossa kesällä ja se kertoi Sabbathin pudotelleen sitä samaa silppua silloin Ameriikassakin. Silläkin oli jemmassa sitä silppua...

Eihän se Sabbathin keikka varmaan mikään huono ollut, mutta ei varmaan mikään ikimuistoinenkaan, kun en kerran siitä juuri mitään muista. Ja alkoholilla ei siis ole osuutta asiaan... Toisaalta suurin osa muistakin keikoista vaipuu unholaan melko pikaisesti. Johtuiskohan siitä, että melko monesti varsinkin näiden areena-konkareiden vedot on aika rutiininomaisia... Hyvää viihdettä, mutta ei mitään maailmoja mullistavaa.
Epämuusikko
21.12.2005 01:52:08
Kyllähän siinä on kaikki toivo heitetty jos tommosta ruvetaa tekemää.

Eieieiei. Just hyvä meininki. Musatyyli oli miesten taustoja vähintäänkin myötäilevä, niin so not. Mielummin noin, kuin että vanhat ukot olisivat uhonneet ja vetäneet raskasta ja nuorekasta heavy-musiikkia (heavy lausuttuna "suomeksi"). Tai muuten vain feikanneet. Albert Lee, jumalauta!
"It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know.... or a bunch of average ones". -Bill Hicks
petrutsi
23.12.2005 01:32:46
Sanon oman mielipiteeni noihin pippureihin. En sitten tiedä olinko niin ekstaasissa '99 kun pääsin Red Hotteja katsomaan kun olin sitä odottanut kuin kuuta nousevaa, että hyvät muistot ainakin minulle jäänyt sieltä. Verraten sitten toiseen visiittiin '03, joka taas oli pettymys. Olihan sitä lavarekvisiittaa enemmän mutta silloin aisti jätkissä sen, että ei nämä ole ne samat vanhat keuhkoajat.

PAITSI! Se jäi kyllä harmittamaan '99 Pepperseistä kun liput oli hankittu siihen 30.10.(?) konserttiin ja sitten tuli tämä lisäkonsertti vielä päivää aikaisemmalle. Ja sitten ne menivät SIELLÄ jakamaan ne kultalevyt vai platinat vai mitkä lienivätkään. Minusta olisi ollut enemmän kuin reilua, että ne olisi jaettu sillä keikalle mihin ensimmäiset olivat liput hankkineet. Näin.
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
D Guerrero
07.01.2006 17:42:10
Korn soitti -05 kesällä Sziget festivaaleilla unkarissa n. 40 000 ihmiselle ja oli ehkä maailman paskin keikka. pojat lähti joka biisin jälkeen takahuoneeseen riiteleen 5-10 minuutiks, siis JOKA biisin jälkeen, kitaristi lopetti soittamisen kesken biisien, heitteli kitaroita lattialle ja poistui lavalta monta kertaa kesken biisin, muu bändi yritti jotenki vetää biisit loppuun. joka kerta ku bändi riiteli lavan takana basisti yritti paikkailla tilannetta ja tuli lavan reunalle soitteleen metallican riffejä...kolmen biisin jälkeen hurmioitunut palvonta muuttu buuaus mereks. nuin isolta bändiltä todella lapsellinen esitys. tais olla vähä kireät välit pojilla...
J.Newkid
10.01.2006 09:09:35

Metallica Stadikalla -04. Edelleen paskin keikka missä olen koskaan ollut.
____Dave Lombardo___ Kovin
phiit
10.01.2006 14:51:36 (muokattu 10.01.2006 14:52:24)

Ootko ollu muillakin? ;) Mielestäni tuo oli ihan mainio vaikkei '96 keikkaan edes voi verrata
Would You? www.below-me.com
Capman
10.01.2006 15:23:34
Ei se Metallican Stadionkeikka nyt mikään hirveän huono ollut. Tai saattoi tietysti olla niille, jotka oli riittävän kaukana lavasta. Ainakin lämppärinä soittaneesta Slipknotista ei saanut mitään selvää siellä takana oleskellessa (Bajamajoilla). Äänet tuntui puuroutuvan silloin aika pahasti hieman tuulisessa säässä.
ozz3
10.01.2006 18:37:42

Saisko perusteluja. Itse olin kaukana lavasta katsomossa, mutta nautin showsta silti täysin rinnoin.
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video
moottorisaha
10.01.2006 23:58:44

Ootko ollu muillakin? ;) Mielestäni tuo oli ihan mainio vaikkei '96 keikkaan edes voi verrata

Mielestäni helvetisti parempi kuin '96.
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
sirdickyj
13.01.2006 12:55:46

Joo, tosiaan vaikea kuvitella huonompaa. Hienoa, kun keikan järkännyt Welldone oy:n Risto Juvonenkin sanoi, että se on huonoin hänen järjestämänsä keikka.

Ei kai tuohon mitään perusteluja tarvita, bändi oli luokattoman huono (paitsi Trujillo ja Hetfield), musa stadioneille sopimatonta, huonosti soitettua mössöä ja keikan esillepano oli suurinta yleisön aliarviointia mitä olen ikinä nähnyt.

Meinas tulla tippa linssiin kun siinä meidän vieressä oli jotain pikkuskidejä, jotka oli varmaan ventanneet hommaa pulo vuotta samatta unta, ja sitten tommoset imbesillit tulee tössimään. No, toisaalta ne pikkuskidit diggas, ja olivat mielessään varmaan valmiiks diganneet keikan moneen kertaan läpi. Hyvä niin, koska minkäänasteiseen vähänkään kriittisempään tarkasteluun ei keikka antanut sijaa. Helvetin moni frendi lähti kesken pois, enkä ihmettele. Hienointa oli, kun yks poistuva frendi ei päässyt stadikan ulkopuolellakaan eroon M-taliicasta, vaan Hammettin väärin menevä Onen intro kuului kisahallille asti.
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen!
Capman
13.01.2006 15:16:19
Hammetin epävireisyys oli kyllä yllätys. Telkkarista tulleissa taltioinneissa on yleensä ollut ongelmia vokaalimikkien kanssa, mutta tällä kertaa tosiaan mieleenpainuvinta oli Hammetin huoleton soitanta... Welcome Home (Sanitarium) oli muistaakseni aika järkkyä kuultavaa - niin hieno biisi kuin se alkujaan onkin.
Super-Jari
13.01.2006 17:03:38
Älä sano paskaksi jos et ymmärrä.

Tätä hienoa lausetta voisi varmaan käyttää jokaiseen tämän ketjun postaukseen.
rheinone
13.01.2006 18:46:29 (muokattu 13.01.2006 18:47:42)
Tätä hienoa lausetta voisi varmaan käyttää jokaiseen tämän ketjun postaukseen.

Nythän taitaa vaan olla niin että Vasara ei ymmärrä tämän ketjun funktiota. Tässä puhutaan odotuksista ja pettymyksistä.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)