HaloOfFlies 12.01.2006 11:27:54 | |
---|
First they steal your mind and then they steal your soul |
Härski 12.01.2006 11:29:19 | |
---|
Onse hurja. |
Feggy 12.01.2006 11:29:57 | |
---|
Saisivat jättää jo rauhaan, rahaa tossa vaan kaivetaan. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
Dr. Muff 12.01.2006 11:32:06 | |
---|
Alkaa olemaan jo aika paksua tavaraa. Molestoitu ja varastettu miljoonia myyvät biisi-ideat. Mä taas luulen että ne ekalla kerralla saadut rahat ovat loppuneet. Sikäli kun tämä nyt on joku aiemmin soviteltu juttu. I can take about an hour
on the tower of power 'Long as I get a little golden shower |
Sinap 12.01.2006 11:42:36 | |
---|
Joko Jacko on "leikkiny" poikien kanssa tai sitten kaikki syytteet on tekaistuja. "Nyt kun tarkemmin muistelen, niin olin minä siellä sängyssä ja lauloin sitä keksimääni laulua...Jacko varasti sen...ja poikuuteni". Ohhoh... |
McNulty 12.01.2006 12:23:45 | |
---|
Saisivat jättää jo rauhaan, rahaa tossa vaan kaivetaan. Oletko nyt aivan 100% varma? Minä en ainakaan pidä sitä mahdottomana etteikö "minulla on jo kaikkea mitä rahalla saa"-Jacko voisi olla pedofiili. En myöskään pidä sitä mahdottomana että rahanahneet ihmiset koittavat hyötyä Michaelin varallisuudesta. Eli oikeasti... täällä Jacksonin tuomitseminen pedofiiliksi tai syyttömäksi on pelkkää arvailua. Me emme oikeasti tiedä :) Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
Feggy 12.01.2006 12:29:18 | |
---|
Oletko nyt aivan 100% varma? Minä en ainakaan pidä sitä mahdottomana etteikö "minulla on jo kaikkea mitä rahalla saa"-Jacko voisi olla pedofiili. En myöskään pidä sitä mahdottomana että rahanahneet ihmiset koittavat hyötyä Michaelin varallisuudesta. Eli oikeasti... täällä Jacksonin tuomitseminen pedofiiliksi tai syyttömäksi on pelkkää arvailua. Me emme oikeasti tiedä :) Totta. Saattaa hyvinkin olla mahdollista, että Jacko on pedofiili. Tarkoitin vaan sitä, että täytyy olla aika pitävät todisteet. Toi vaikutti siltä, että hyvässä lykyssä sattuu sopiva tuomari, joka pistää MJ:n maksamaan parit miljoonat kipurahoja, vaikka mitään varsinaista selvyyttä asiaan ei löydy. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
McNulty 12.01.2006 12:35:15 | |
---|
Totta. Saattaa hyvinkin olla mahdollista, että Jacko on pedofiili. Tarkoitin vaan sitä, että täytyy olla aika pitävät todisteet. Toi vaikutti siltä, että hyvässä lykyssä sattuu sopiva tuomari, joka pistää MJ:n maksamaan parit miljoonat kipurahoja, vaikka mitään varsinaista selvyyttä asiaan ei löydy. Olen samaa mieltä. Amerikassa tuo oikeustapauksien nostaminen on aivan liian yleistä ja lähes asiasta kuin asiasta lähdetään käräjille. Mielestäni naurettavaa toimintaa. Etenkin syyttäjät lähtevät nostamaan juttuja mediahakuisuuden turvin vaikka mitään oikeita vedenpitäviä todisteita ei olekaan. Amerikassa oikeussalin viihdearvo on liian korkea. Vähän samaa ihmettelin kotimaisessa Bodom-oikeudenkäynnissä. Oikeasti uskoin että poliiseilla oli jotain TODELLISIA todisteita ja konkreettisia todistuskappaleita millä syyllinen saadaan häkkiin, mutta se perustuikin yli 40 vuotta vanhojen asioiden muistelemiseen oikeussalissa. EI NÄIN! Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
Cut out 12.01.2006 15:03:02 | |
---|
Huoh... MegaMan Club #003 - Cut Man
100€ hetero -kerho
mein saksan kirjas oli joku laulu "Eine Lederhose braucht keine bügelhalten" suom. nahkahousut eivät tarvitse prässiä. -Sunna |
kede 12.01.2006 15:14:05 (muokattu 12.01.2006 15:14:40) | |
---|
Kuten Dave Chappelle oikeudenkäyntisketsissään totesi todistajanaitiosta, kysyttäessä MJ:n syyllisyydestä: "Dude, he made Thriller..... Thriller." |
Jani The Rock 12.01.2006 15:18:26 | |
---|
Tais Jacko siepata sen Lindberghienkin kersan. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
aivokuolio 12.01.2006 15:20:07 | |
---|
"There is also an allegation that my client came up with song ideas, lyrics and melodies which were used by Mr Jackson in his records and made an awful lot of money. "I have got photos of my client with these red lips just like you see on Mr Jackson and a big old cleft on his chin which he didn't have previously." No aiwan, justiinsa. mustan huoneen testi. |
C 12.01.2006 15:53:17 | |
---|
Eli oikeasti... täällä Jacksonin tuomitseminen pedofiiliksi tai syyttömäksi on pelkkää arvailua. Me emme oikeasti tiedä :) Aivan, emme tiedä. Sen takia on lähdettävä siitä oletuksesta, että MJ on syytön, kunnes toisin osoitetaan. Näin toimii oikeusjärjestelmä, ja hyvä niin. Heavy on kaunista ja melodista musiikkia. - General Njassa |
McNulty 12.01.2006 16:19:53 (muokattu 12.01.2006 16:20:47) | |
---|
Kuten Dave Chappelle oikeudenkäyntisketsissään totesi todistajanaitiosta, kysyttäessä MJ:n syyllisyydestä: "Dude, he made Thriller..... Thriller." Se on aivan loistava sketsi... kohta heitän virtsat silmilles digiefektinä :) PS. tuli eilen uusintana noita parhaita paloja C:n showsta MTV:ltä Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! While you talk the talk, I walk the walk! |
Brian May jr. 12.01.2006 16:46:48 | |
---|
Pistää kyllä vihoiksi, jos kanteen nostaja on oikeasti vain joku moraaliton rahanahne pelle. Jacko varmaan päätyy kohta itsemurhaan kaiken saamansa huonon julkisuuden ja paineiden vuoksi. |
Jag 12.01.2006 17:10:56 | |
---|
Oletko nyt aivan 100% varma? Minä en ainakaan pidä sitä mahdottomana etteikö "minulla on jo kaikkea mitä rahalla saa"-Jacko voisi olla pedofiili. En myöskään pidä sitä mahdottomana että rahanahneet ihmiset koittavat hyötyä Michaelin varallisuudesta. Eli oikeasti... täällä Jacksonin tuomitseminen pedofiiliksi tai syyttömäksi on pelkkää arvailua. Me emme oikeasti tiedä :) juuri näin... Mutta kaikki sillä kaverilla ei oo kotona. Kaikki ne rumuusleikkaukset ja ihonvärin vaihdokset. huh huh Mutta tosta pedofilia jutusta on aika turha spekuloida. Ei me voida tietää. "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
Anti 12.01.2006 18:54:03 | |
---|
eikö Michael juuri meinannut siirtyä tekemään vain uskonnollista musiikkia? kalamies#27 >-)))>
http://slowmotion.beigetower.org/ |
entä sitten jos se onkin pedofiili? ketä kiinnostaa... |
sellisti 12.01.2006 20:13:22 | |
---|
entä sitten jos se onkin pedofiili? ketä kiinnostaa... Varmaan ainakin uhreja ja heidän omaisiaan. Vai meinasitko että ketä täällä M.netissä kiinnostaa..? On kai täällä merkityksettömämmistäkin asioista spekuloitu. Musiikki ei ole se mikä soi. Musiikki on sitä miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi. -Leif Segerstam |
etnopoju 12.01.2006 20:37:54 (muokattu 15.01.2006 01:57:07) | |
---|
ensinnäkin, jos molemmat osapuolet ovat olleet suostuvaisia seksiin, niin mielestäni asiassa ei ole mitään ongelmaa. on naurettavaa keksiä jotain typeriä ikärajoja, koska jokainen ihminen on yksilö ja kypsyy omaa vauhtiaan. toiseksi on täysin turhaa spekuloida vanhempien tai uhrin/uhrien (?) motiiveja, koska meidän ulkopuolisten on mahdoton tietää mistä asiassa on kyse. ja kolmanneksi miksi meitä pitäisi kiinnostaa muiden asiat, jotka eivät meille kuulu pätkääkään. |