Aihe: Stratosta satula irti
1
Manicci
11.01.2006 21:52:17
Milläköhän tuollaisesta stratosta mahtaisi satula lähteä irti? Varovasti koitin naputella, mutta taitaa olla liimalla tai vastaavalla kiinni?

Kyseessä Squierin Standard.
Rock'n'Roll nousee
Manicci
11.01.2006 22:14:41
Milläköhän tuollaisesta stratosta mahtaisi satula lähteä irti? Varovasti koitin naputella, mutta taitaa olla liimalla tai vastaavalla kiinni?

Kyseessä Squierin Standard.

Sain jo irti, voi poistaa
Rock'n'Roll nousee
simop
12.01.2006 03:33:51
Sain jo irti, voi poistaa

Jos kertoisit kuinka sait sen irti, niin aihetta ei tarvitsisi poistaa, vaan siitä voisi olla jopa jotain hyötyä jollekin joskus...
poppamies
12.01.2006 11:55:20

... Joku enemmän oikeaoppisempi tai "hiottu" keino on varmasti myös olemassa...

Jos satulä lähti siististi irti niin keino oli aivan oikea. Jos ei lähde suosiolla niin paras keino on sahata satula pitkittäin halki hienolla sahalla ja sitten puristaa puoliskat yhteen vaikkapa hohtimilla.
G-strings are for strippers
Aki
12.01.2006 15:45:43

Monet satulat on jääneet lakkauksen alle aika pahasti. Tällöin pitää lakkaa poistaa veitsellä _ennen_ talttaamista, muuten lohkeaa isot palat. Itse olen saanut kaikki satulat irti tasapäisillä pihdeillä suoraan edestä päin: Ensin D-kielen kohdalta tiukka ote, hieman heilutusta ja nostoliikettä, vuorotellen sama G-kielen paikkeilta. Ja kun liikkeet tekee hitaasti, välttyy suuremmilta vaurioilta.
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)