hyperhamsteri 11.01.2006 17:01:58 | |
---|
Se on sitten aivan sama, onko minulla jonkun mielestä puukorvat tai vastaavaa, mutta helvetti soikoon - minähän sillä virvelillä soitan etkä sinä. Ennen kaikkea minä myös ostan sen virvelin, etkä sinä. Viimeksi kun tarkistin, sai Suomessa tykätä myös muistakin soundeista. Hetken tätä keskustelua huvittuneena seurattuani, päätän antaa tälle kommentille plussan. + Yarr. Puujalka ja silmälappu. |
Tama (Royal Star) 11.01.2006 18:28:19 | |
---|
Eiköhän julisteta kunnon neuvostoliittolaisella meiningillä ainoaksi viralliseksi virvelirummuksi Ludwig Supraphonic. Supraphonic liiviä saa pitää, jos omistaa 402-mallin (6,5x14"). Muilla Suprilla saa Prospect-liivin ja sitten Acrolitella Wanna-bee-liivin. Presidentti on se, jolla on eniten noita Ludwigin virveleitä. kyllä kaikilla suprilla saa pitää supraphonic liiviä!:) perus rokkirumpali. |
markkuliini 11.01.2006 18:39:13 | |
---|
Sininen on taas mun lempiväri. Niin ja sininen ei ole paska väri. Ei voi olla kun se on niin suosittu.. Eheheh www.vasamayhtye.com |
Bacchus 11.01.2006 19:16:57 (muokattu 11.01.2006 19:18:11) | |
---|
Eiköhän julisteta kunnon neuvostoliittolaisella meiningillä ainoaksi viralliseksi virvelirummuksi Ludwig Supraphonic. Supraphonic liiviä saa pitää, jos omistaa 402-mallin (6,5x14"). Muilla Suprilla... Hoho!+ kyllä kaikilla suprilla saa pitää supraphonic liiviä!:) Jätkä missas pointin, eli mihin verrattiin.;) Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi! |
rumpali-isti 11.01.2006 19:43:50 | |
---|
Mitäs ootte mieltä Tamburon Formula 14"*6½" Snaresta?? Kannataisko hankkia ja olisko hintansa väärti? |
Olli 11.01.2006 20:25:28 | |
---|
Eiköhän julisteta kunnon neuvostoliittolaisella meiningillä ainoaksi viralliseksi virvelirummuksi Ludwig Supraphonic. Supraphonic liiviä saa pitää, jos omistaa 402-mallin (6,5x14"). Muilla Suprilla saa Prospect-liivin ja sitten Acrolitella Wanna-bee-liivin. Presidentti on se, jolla on eniten noita Ludwigin virveleitä. Jee. Saan pitää Prospect-liiviä.... (LB550K) Missä on vitsipalsta!!!!! |
drum-monkey 11.01.2006 20:28:27 | |
---|
Tää keskustelu on ihan uskomaton, pahempi, kuin TPS- ja Jokerifanien kohtaaminen humalassa tasapelin jälkeen! Munletti on mulletti |
Nolte 11.01.2006 21:13:34 | |
---|
Turhaanpa näköjään puolustin sua tuolla toisessa keskustelussa. Ethän sä mitään kasvanut ole. Se on menetetty tapaus, varsinkin kun on saanut rintaäänen (aidon) tueksensa. Hyvät rummut, huono soittaja! |
hollmi-5 11.01.2006 21:14:09 | |
---|
Tää keskustelu on ihan uskomaton, pahempi, kuin TPS- ja Jokerifanien kohtaaminen humalassa tasapelin jälkeen! Minäkin ihan tosissan tätä painan... http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
hollmi-5 11.01.2006 21:15:16 | |
---|
Mitäs ootte mieltä Tamburon Formula 14"*6½" Snaresta?? Kannataisko hankkia ja olisko hintansa väärti? Suorastaan kannattaa. Osta osta. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
ToMi88 11.01.2006 21:55:22 | |
---|
Se on menetetty tapaus, varsinkin kun on saanut rintaäänen (aidon) tueksensa. Totta. Älkää enää kehatko tapella. Isot pojat! |
U-rip 11.01.2006 22:39:58 | |
---|
PSST... tuolla on myös UUSI keskustelu jossa joku kysyy mielipiteitä MMX:virpasta, joku kerkesikin jo mainitsemaan että osta mielummin ludari.... aina en tiedä, mistä minä pidän
mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan |
KoRn88. 11.01.2006 22:40:43 | |
---|
PSST... tuolla on myös UUSI keskustelu jossa joku kysyy mielipiteitä MMX:virpasta, joku kerkesikin jo mainitsemaan että osta mielummin ludari.... Hoho :D |
PSST... tuolla on myös UUSI keskustelu jossa joku kysyy mielipiteitä MMX:virpasta, joku kerkesikin jo mainitsemaan että osta mielummin ludari.... Tämä keskustelu alkaa jo nousta suomalaisen viihteen korkeimpiin sfääreihin. En tiedä mistä puhun. |
Bobana 12.01.2006 09:03:43 (muokattu 12.01.2006 09:06:03) | |
---|
Tää on kyllä lennokkain topiikki vähään aikaan... Verrataan jotain Harley Benton keppiä ja Ludarin virveliä keskenään... jeez.... No, kait ne sitten rämisee samalla lailla... Edittiä: Niin ja jos ulkonäköseikkoihin vielä puututaan niin hienoimmat ovat: Sonorin kellopronssi, Ludarin 8" syvä Colliseum ja Mapexin Black Panther. Joten tapelkaa siitä. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Muovinen 12.01.2006 10:23:50 | |
---|
Se on sitten aivan sama, onko minulla jonkun mielestä puukorvat tai vastaavaa, mutta helvetti soikoon - minähän sillä virvelillä soitan etkä sinä. Ennen kaikkea minä myös ostan sen virvelin, etkä sinä. Viimeksi kun tarkistin, sai Suomessa tykätä myös muistakin soundeista. Hauska keskustelu, mutta tässähän se ydin taitaa olla, on kirjoittajalla sitten puukorvat tai ei. Itse en onneksi voinut väittelyyn osallistua kun en ole ainuttakaan Supraa viritellyt tai soitellut. |
Jupi57 12.01.2006 22:12:38 | |
---|
Mulla on Yamaha Power V Special-virveli ja aiemmin oli pari New Soundia. Onko nämä hyviä vai huonoja? Ei se Power V:kään ole enää parhaassa terässään. Liekö ne New Soundit jo rumpujen taihvaassa? Kaikella ystävyydellä Velli ; ) |
Myggan 13.01.2006 00:03:56 | |
---|
Ihan vaan tarkennan että en ole itse törmännyt vanhoissa Ludvigeissa huonoihin yksilöihin. Vaan nimenomaan hyviin ja parempiin. Itse olen painottanut kalvojen, tilan ja soittajan osuutta. Ja olen itse sitä mieltä että esim.Acroissa erilaiset pinnoitteet eri vuosikymmeniltä sävyttävät soundia eri tavalla ja että paljon soitettu vanha rumpu kuulostaa paremmalta kuin soittamaton vastaava. Eli siis vanhoissa rummuissa moni asia vaikuttaa osaltaan soundiin. Mutta en ole koskaan paskan soundiseen törmännyt. Mutta turha tässä on itsestäänselvästä asiasta puhua. Ei ne metalli-Ludarit ole turhaan maailman eniten äänitettyjä rumpuja. Mutta ehkä jotkut ovat odottaneet niitä testatessaan jotain uskonnollista kokemusta, mutta rumpujahan nekin vain ovat, ja enintään yhtä hyviä kuin soittajansa. Juuri noin! Hyvä Markkuliini! Ja lisäksi mikit kuulevat rummun vielä vähän eri tavalla, kun jonkun wanna be-hahdon korvat. Vittu mitä keskusteluja. Käyttäkää niitä aivojanne ja runkatkaa vähemmän thomanin-kuvastoa tuijotellen. vittu kun ahdistaa.. |
wavelength 13.01.2006 07:47:48 | |
---|
Käyttäkää niitä aivojanne ja runkatkaa vähemmän thomanin-kuvastoa tuijotellen. Tässä olisi hyvää matskua Muusikoiden.net-FAQ:hun. :) En tiedä mistä puhun. |
harzza1 13.01.2006 13:06:35 | |
---|
PSST... tuolla on myös UUSI keskustelu jossa joku kysyy mielipiteitä MMX:virpasta, joku kerkesikin jo mainitsemaan että osta mielummin ludari.... :D :D tää on kyl paras |