Aihe: ENGL fireball suppea nuppi??
1 2 3
kimurantti1
09.01.2006 15:02:55 (muokattu 09.01.2006 15:07:54)
Hughes&Kettnerin Triamp kuudella kanavallaan? En o kokeillut, mutta Trilogyssakin oli jo eroa kanavien luonteella.

Mun mielestä on aivan täyttä skeidaa kun H&K mainostaa Triampia tosiaan kuusi kanavaisena. Kun vahvarin osto oli edessä testasin sitä. Odotukse olivat korkealla joten pettymys oli sen mukainen. Mun mielestä kanavat 3 - 6 oli niin saman kuuloisia, säröä vaan tuli lisää. Ehkä kanavien luonteet olisi tulleet paremmin esille jos nuppia olisi huudattanut aivan älyttömän lujalla, 100w siitäkin tehoa lähti. Säröä tuntui olevan korkeimmilla taajuuksilla aivan helkutisti. Kolme kanavainen se mun mielestä on, jokainen omalla gain boostilla. En ole Trilogya testannut, käsittääkseni se on vaan Triampin pikkuveli. Triampissa on fx loop sun muut toteutettu putkilla, Trilogyssa ei.

Edit: Niin tässähän tämä käytännössä (ainakin mun mielestä) toteutui mitä yllä olevassa kirjoituksessa sanottiin: Monipuolisuus ei ole yhtä kuin kanavien määrä.
"Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa." -Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)