Aihe: slide kompura
1
duane
06.01.2006 17:17:23
Käytättekö sliden kanssa kompressoria sustainin lisäämiseksi? Mikähän purkki juuri tuohon käyttöön olisi omiaan? Bonnie Raittilla taitaa olla sininen bossi käytössä, mutta onko muita vaihtoehtoja?

Pitäiskö perustaa oma roots-kama keskustelualue?
Kyllä köyhän kannattaa ostaa halpaa, sillä halpa tulee kalliiksi ja kallis on aina laadukasta
Roberto
06.01.2006 18:57:17 (muokattu 06.01.2006 18:58:00)

Dynacompilla tai vanhalla TC Electronicsilla lähtisin liikenteeseen jos pedaalipohjalta ponnistais, tai sit jollain hifimmällä räkkipelillä, dbx:llä tai muulla.

edit: sustainiahan tulee halvimmalla kun panee kamoja kovemmalle :)
duane
06.01.2006 19:30:57 (muokattu 06.01.2006 19:33:53)
Mun Amp-In-Case on jo täpöillä :) DynaCompin melkein jo ostin torilta, mutta jäi hinta hieman isoksi heräteostokselle. Eihän se uutenakaan kyllä kallis ole. Räkkikompura on no-no, niitä saa hiplata keikoilla liiaksi asti.
Kyllä köyhän kannattaa ostaa halpaa, sillä halpa tulee kalliiksi ja kallis on aina laadukasta
Roberto
06.01.2006 20:08:50

Mun Amp-In-Case on jo täpöillä :) DynaCompin melkein jo ostin torilta, mutta jäi hinta hieman isoksi heräteostokselle. Eihän se uutenakaan kyllä kallis ole. Räkkikompura on no-no, niitä saa hiplata keikoilla liiaksi asti.

Juu, kyl spedu on tavallaan se juttu.. dynacompissa on oma soundinsa ja tC on vähän siistimpi. Munsta. Behringerin uus pedaalikompura ei oo hinnalla pilattu, ja vaikka soundi oliskin kuraa saa siitä boksin omille virityksille.
duane
07.01.2006 20:05:10
niinno, kuten jo sanoin mulla on styke jo täysillä... Käytössä on Silvertonen Amp-In-Case ('63), hönkää n.3-5w joka tulee ulos 6" kääkästä. Eli teho ei aivan riitä sellaiseen kunnon laulavaan slidesoundiin. Ehkä pitäis vaan hommata joku oikea 4ohm skobe tohon kaveriksi, niin sois kunnolla. Oon yrittäny od:llä buustata, mutta ehkä tuosta pienestä ämyristä johtuen soundi muuttuu turhan käreäksi... Pitää ihmetellä lisää...
jPekka
08.01.2006 18:42:06

Ja se Bossi on aika karu myöskin. Mutta taas, jos hakee tollaista kaposta Raitt/Lowell George -soundia niin DynaComppi vaan väliin. :).

Bonnie Raittillahan on nimenomaan Bossin CS-sarjan pedaali - saattaa olla joku vanhempiversio kuin nykyinen tuotantoversio CS-3, mutta kyllä silläkin saa ihan oikean soundin. Itse kyllä tykkään tuosta, tietyissä tilanteissa kovastikin.
"Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else." -- G'Kar
dfloreno
08.01.2006 18:59:35

Bonnie Raittillahan on nimenomaan Bossin CS-sarjan pedaali - saattaa olla joku vanhempiversio kuin nykyinen tuotantoversio CS-3, mutta kyllä silläkin saa ihan oikean soundin. Itse kyllä tykkään tuosta, tietyissä tilanteissa kovastikin.

Livenä, jos noiden lehtien kamalistauksiin on mitään uskomista... samat lähteet paljastaa myös tuo dynacompin käytön sisätiloissa.
God made me funky
duane
08.01.2006 21:08:43
Mut jos soittaa klubissa sisällä livenä?
dfloreno
08.01.2006 21:29:31

Mut jos soittaa klubissa sisällä livenä?

Sitä ne ei paljasta ;).
God made me funky
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)