HaloOfFlies 31.07.2003 23:43:54 | |
---|
Jenkkiläinen Living Colour on tekemässä paluuta. Maailman ainoisiin mustien muodostamiin rockyhtyeisiin kuuluva Living Colour julkaisee 22.9. uuden studioalbumin. Levy tottelee nimeä Collideoscope. Bändin edellinen studioalbumi Pride ilmestyi vuonna 1995. Samana vuonna yhtye myös hajosi ja kukin jäsen lähti omille musiikillisille teilleen. Bändi on ollut studiossa kesäkuuhun asti ja äänittänyt levylle 15 uutta kappaletta. Niiden joukossa on mm. biisejä nimeltä Song Without Sin, Back In Black, Pocket Of Tears ja Operation Mind Control. Uutta levyä seuraa myös Euroopan kiertue. Jeah.. kuuluu meikäläisen suosikkeihin kyseinen yhtye. Mielenkiinnolla odotan millainen paluusta tulee. |
Onko siinä bändissä kaikki mustia? Laulaja ei kuulosta mustalta. Hyviä biisejä pojilla on kyllä. Voisi vaikka ostaakin tuon levyn. Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus. |
HaloOfFlies 31.07.2003 23:57:25 (muokattu 31.07.2003 23:59:42) | |
---|
Onko siinä bändissä kaikki mustia? Laulaja ei kuulosta mustalta. Neljä jäsentä ja kaikki mustia. Loistavaa tuotantoa on kyllä. Uusista biiseistä pisti nimellisesti silmään Back In Black, aikookohan bändi tehdä coverin AC/DC:n Back In Blackista? |
Bonham 01.08.2003 00:42:52 | |
---|
Onko siinä bändissä kaikki mustia? Laulaja ei kuulosta mustalta. Hyviä biisejä pojilla on kyllä. Voisi vaikka ostaakin tuon levyn. Olen nähnyt livenä, tiukka! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
JR 01.08.2003 01:04:34 | |
---|
Tuota odotetaan kuin kuuta nousevaa. Kova bändi ja suosikkilevy on Stain.. Back in black on todennäköisesti ensimmäinen sinkku levyltä ja kuulin huhuja että se on tosiaan AC/DC coveri. Tosin living colour on ennenkin paiskoneet täysin erilaista omaa versiota covereista esim. should I stay or should I go (joka on loistava...). JR |
Veikko 01.08.2003 01:34:54 | |
---|
Olen nähnyt livenä, tiukka! Älä elvistele yksin, elvistellään yhdessä ;). Mäkin on nähnyt livenä kyseisen orkesterin. Hyvä oli. Suojele Suomen metsiä.
Tapa tikka. |
rs247 01.08.2003 07:48:23 | |
---|
Maailman ainoisiin mustien muodostamiin rockyhtyeisiin kuuluva Living Colour. Eiköhän niitä mustien muodostamia rockyhtyeitä ole tässä maailmassa vaikka millä mitoin. Kyseinen yhtye vain on tehnyt maailmanlaajuisen läpimurron. |
PekkaRii 01.08.2003 08:10:39 (muokattu 01.08.2003 08:10:51) | |
---|
Kyllä täälläkin on jo ruvennut odotuksen hiki nousemaan pintaan, tai sitten se johtuu säästä. Veikkaa kumminkin Living Colouria. Mun faija on nähny sen livenä.......mä en. www.livingcolournet.comPitää olla maha tai selkäranka näkyy |
M-Juhana 01.08.2003 08:47:36 | |
---|
En ole moista bändiä muistanutkaan. Täytyy illalla kattoa löytyykö joku vanha nauha. Sellainen muistikuva on, että pitäisi olla c-kasetilla joku näiden levy. Tämä bändi varmaan löi osittain siksi läpi, että nää oli lähellä ns. "valkoista " rokkia, niin kuin toi AC/DC coverikin kertoo. Eivät olleet soulia tai räppiä. Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ... |
HaloOfFlies 01.08.2003 09:30:05 | |
---|
Back in black on todennäköisesti ensimmäinen sinkku levyltä ja kuulin huhuja että se on tosiaan AC/DC coveri. Mielenkiinnolla odottelen tuon sinkun kuulemista. |
jPekka 01.08.2003 10:01:40 | |
---|
Eiköhän niitä mustien muodostamia rockyhtyeitä ole tässä maailmassa vaikka millä mitoin. Kyseinen yhtye vain on tehnyt maailmanlaajuisen läpimurron. Jep. Johonkin vuoteen 1956 asti kaikki rockyhtyeet olivat mustien muodostamia 8-) . - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
guitarmonkey 02.08.2003 14:43:46 (muokattu 02.08.2003 14:45:38) | |
---|
Maailman ainoisiin mustien muodostamiin rockyhtyeisiin kuuluva Living Colour julkaisee 22.9. uuden studioalbumin. Levy tottelee nimeä Collideoscope. Jännityksellä odotan onko Vernon Reid saanut puristettua sen näppylän pois joka komisti hänen nenänpäätään Stain-levyn kansipahveissa :) Eikun ihan oikeesti hyvä bändi. Kiinnostava on myös Vernon Reidin soololevy. Mies kun ei soita ihan "perus-däigä-däigää". Eli semmosta maksalaatikkokitarointia on turha mieheltä odottaa. |
Nuuskamuikkunen 02.08.2003 15:07:09 | |
---|
Minä kuulin ensimmäistä kertaa bändiä, kun se oli SaturdayNightLive:ssa heittämässä pari biisiä. Se oli joku uusinta 80-luvulta. Oli jotenkin ihan omistuista, kun näki mustaihoisen vääntämässä hervotonta tilua naama mutkalla.(EI, se ei ollut rasistinen ilmaisu.) Ei oikein tiennyt että miten musiikkiin pitäisi suhtautua, mutta hyvältä kuullosti. Letti heilui ja kaikkee.... :) "No mikä ettei... :]" |
Bonham 02.08.2003 15:28:33 | |
---|
Minä kuulin ensimmäistä kertaa bändiä, kun se oli SaturdayNightLive:ssa heittämässä pari biisiä. Se oli joku uusinta 80-luvulta. Oli jotenkin ihan omistuista, kun näki mustaihoisen vääntämässä hervotonta tilua naama mutkalla.(EI, se ei ollut rasistinen ilmaisu.) Ei oikein tiennyt että miten musiikkiin pitäisi suhtautua, mutta hyvältä kuullosti. Letti heilui ja kaikkee.... :) Kyllä kyllä. Bändi toi tulleessaan ainakin minulle jotain aivan uutta myötään (tälläistä sattuu nykyään niin kovin harvoin). Selkeät "jazz" vaikuteet yhdistettynä tuohon tiluttamiseen olivat melkoinen pommi. Edelleen toimii. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |