Stairway to heaven 02.01.2006 18:52:13 (muokattu 03.01.2006 23:55:00) | |
---|
Nii eli mulla on semmonen alkeellinen Hughes & Kettnerin Edition Blue 15R vahvistin eikä siinä oo Hughes & Kettnerin Footswitch reikää joka on oudon muotonen; vähän ku se telkkarista seinään menevä.. ÖÖ.. No ei virtajohto vaan se et kanavat näkyy (antennijohto??) Eli voiko Handphones koloon laittaa esim. säröpedaalia??
EDIT. Kiitos vastauksista! :) Ajattelin tänää tota samaa ku Cujo ja nyt oon varmistunu ei tartte vastailla enää!! :):):):):) |
slerbis 02.01.2006 19:17:31 (muokattu 02.01.2006 19:19:06) | |
---|
Nii eli mulla on semmonen alkeellinen Hughes & Kettnerin Edition Blue 15R vahvistin eikä siinä oo Hughes & Kettnerin Footswitch reikää joka on oudon muotonen; vähän ku se telkkarista seinään menevä.. ÖÖ.. No ei virtajohto vaan se et kanavat näkyy (antennijohto??) Eli voiko Handphones koloon laittaa esim. säröpedaalia?? Kiitos vastauksista! :) Öh, siis haetko nyt kanavanvaihto-pedaalin vai säröpedaalin liittämistä? Särön voi tyrkätä suoraan inputtiin. Jos takana (tai edessä) missään ei ole footswitch-jakkia, niin sitten ei kanavanvaihtopedaalia saa kiinni. Headphones liitäntään voi laittaa nimensä mukaisesti kuulokkeet. Kyllä siihen särönkin voi laittaa, mut ei siitä mitään hyötyä ole :) ulostulo kun on... edit. niin ja ennekuin joku alkaa kitistä, sanottakoon, että otsikointia voisi parantaa :) Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että THV todistaa oikeaksi huonoja taloudellisia ja hallinnollisia oloja. THV-klubi #33 |
JuliusUK 02.01.2006 19:25:31 (muokattu 02.01.2006 19:26:14) | |
---|
Nii eli mulla on semmonen alkeellinen Hughes & Kettnerin Edition Blue 15R vahvistin eikä siinä oo Hughes & Kettnerin Footswitch reikää joka on oudon muotonen; vähän ku se telkkarista seinään menevä.. ÖÖ.. No ei virtajohto vaan se et kanavat näkyy (antennijohto??) Eli voiko Handphones koloon laittaa esim. säröpedaalia?? Kiitos vastauksista! :) Tää kuuluisi lähinnä tonne kitarakamat (tai aloittelijat)-puolelle, mutta vastataan kuitenkin.. Jos vahvistimessa on footswitch-reikä, tähän tulee se pedaali jolla vaihdetaan kanavaa särön ja cleanin välillä. Tätä ei kuitenkaan löydy kovin monesta 15 watin vahvistimesta. Footswitch ei kuitenkaan tarkoita särö- tai muita pedaaleja jotka vaikuttavat kitaran soundiin. Säröpedaalit yms. laitetaan joko vahvistimen efektilenkkiin (luultavasti sellaista ei tossa vahvistimessa ole) tai sitten laitetaan kitaran johto säröpedaalin inputtiin ja vahvistimesta johto säröpedaalin outputtiin. Handphones? Tarkoitat varmaan Headphones, eli korvaluurit, ja tähän ei tulisi kytkeä muuta kuin korvakuulokkeet. Itse olen myös tietokoneella nauhoitellessani kytkenyt johdon tietokoneen Line In reiän ja tietokoneen Headphones reiän väliin. E: Jaha slerbis kerkeskin jo vastata You got me comin', you got me goin' - which way i just don't know! |
Stairway to heaven 02.01.2006 19:31:09 | |
---|
takana on joku cd input, mut siinä on ne R ja L jutut, oon laittanu siihen yleensä DVD-soittimen. |
takana on joku cd input, mut siinä on ne R ja L jutut, oon laittanu siihen yleensä DVD-soittimen. On on, mutta siis: kitara-piuha-säröpedaali-piuha-vahvistin Eli pedaali tulee kitaran ja vahvistimen väliin -- siis jos ei ole efektilenkkiä, kuten ilmeisesti ei ole. "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |