Aihe: Pedaali?
1
Stairway to heaven
02.01.2006 18:52:13 (muokattu 03.01.2006 23:55:00)
Nii eli mulla on semmonen alkeellinen Hughes & Kettnerin Edition Blue 15R vahvistin eikä siinä oo Hughes & Kettnerin Footswitch reikää joka on oudon muotonen; vähän ku se telkkarista seinään menevä.. ÖÖ.. No ei virtajohto vaan se et kanavat näkyy (antennijohto??) Eli voiko Handphones koloon laittaa esim. säröpedaalia??

EDIT. Kiitos vastauksista! :)

Ajattelin tänää tota samaa ku Cujo ja nyt oon varmistunu ei tartte vastailla enää!! :):):):):)
slerbis
02.01.2006 19:17:31 (muokattu 02.01.2006 19:19:06)
Nii eli mulla on semmonen alkeellinen Hughes & Kettnerin Edition Blue 15R vahvistin eikä siinä oo Hughes & Kettnerin Footswitch reikää joka on oudon muotonen; vähän ku se telkkarista seinään menevä.. ÖÖ.. No ei virtajohto vaan se et kanavat näkyy (antennijohto??) Eli voiko Handphones koloon laittaa esim. säröpedaalia??

Kiitos vastauksista! :)

Öh, siis haetko nyt kanavanvaihto-pedaalin vai säröpedaalin liittämistä? Särön voi tyrkätä suoraan inputtiin. Jos takana (tai edessä) missään ei ole footswitch-jakkia, niin sitten ei kanavanvaihtopedaalia saa kiinni. Headphones liitäntään voi laittaa nimensä mukaisesti kuulokkeet. Kyllä siihen särönkin voi laittaa, mut ei siitä mitään hyötyä ole :) ulostulo kun on...

edit. niin ja ennekuin joku alkaa kitistä, sanottakoon, että otsikointia voisi parantaa :)
Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että THV todistaa oikeaksi huonoja taloudellisia ja hallinnollisia oloja. THV-klubi #33
Stairway to heaven
02.01.2006 19:31:09
takana on joku cd input, mut siinä on ne R ja L jutut, oon laittanu siihen yleensä
DVD-soittimen.
Cujo
02.01.2006 20:52:39
takana on joku cd input, mut siinä on ne R ja L jutut, oon laittanu siihen yleensä
DVD-soittimen.

On on, mutta siis:

kitara-piuha-säröpedaali-piuha-vahvistin

Eli pedaali tulee kitaran ja vahvistimen väliin -- siis jos ei ole efektilenkkiä, kuten ilmeisesti ei ole.
"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)