isoaarne 01.01.2006 19:41:06 | |
---|
Ei todellakaan höpistä. Avokäsin soitto on ergonomisen puolensa lisäksi paljon tyylikkäämmän näköistä. =) Hell-o From The Gutter! |
wavelength 01.01.2006 20:08:31 | |
---|
Mutta silloinhan täytyis opetella myös kaikki virppa-aksentit ym. molemmille käsille. =) Oletan siis, että soitat paradiddlet näin: Rlrr... öö... Rlrr... tuota.. Rlrr... Totta kai kaikki asiat opetellaan molemmille käsille. Vasuri vain yleensä tuppaa oppimaan hitaammin. :) En tiedä mistä puhun. |
Oletan siis, että soitat paradiddlet näin: Rlrr... öö... Rlrr... tuota.. Rlrr... Totta kai kaikki asiat opetellaan molemmille käsille. Vasuri vain yleensä tuppaa oppimaan hitaammin. :) No niin. "Pidetään ne kädet tosiaan siellä omalla puolella." eli tarkoitin tässä esim. ghost nuotteja ja sen sellaisia. en mitään para-paradiddle-diddlejä. E: =) E2:vai puhunko nyt vaan läpiä päähäni. menee kohta off topic Hell-o From The Gutter! |
TAMAS 01.01.2006 20:31:39 | |
---|
kukin tyylillään. veikkaan että on "kaasukin" kokeillut joskus soittaa kädet ristissä tyyliin. se ei tuntunut kaiketi mukavalta joten ei kukaan soita rumpuja väkisin niin ettein tunnu mukavalta. Hyvä rumpali on. katoin tossa yhtä keikkaa äsken niin kyllä siellä peltiin ja rumpuun ainakin lyödään. ei ujostele. :) allekirjoitus |
Rockster 01.01.2006 21:47:28 | |
---|
Ei rumpuja tartte kovaa lyödä että niistä lähtis ääntä. Se on ranteesta kiinni. Pittäähän rumpuja kova lyörä. Tai ainakin riittävän lujaa. Kovalla kädellä soittaminen on kaiken lisäksi vaikeampaa ja komeampaa katsottavaa, Ja kyllä Kaasu on hommansa aina hoitanut mainiosti. Komppi rullaa niin komiasti että. Kannattaa muuten tsekata jo aiemmin mainittu Bendover, missä Kaasu paukuttaa kannuja myöskin. "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
KoRn88. 01.01.2006 21:47:42 | |
---|
No niin. "Pidetään ne kädet tosiaan siellä omalla puolella." eli tarkoitin tässä esim. ghost nuotteja ja sen sellaisia. en mitään para-paradiddle-diddlejä. E: =) E2:vai puhunko nyt vaan läpiä päähäni. menee kohta off topic Minusta nuissa paradiddlereeneissä tulee kyllä tuota ghostnuottireeniä myös. Itse ainakin reenailen paradiddlet useimmiten niin, että hiljaiset iskut soitetaan todella hiljaa ja aksentit sitten lujaa. Eli ne hiljaiset iskuthan tavallaan ovat ghosteja. Voihan niitä soittaa vaikka siten, että oikean käden lyönnit otat haitsuun ja vasemman käden lyönnit virveliin (tai toisinpäin). Siinä tulee ainakin hyvää ghostreeniä. iha homoo kyl mä nussin mun tyttöystävää iha nii paljo ku huvittaa ja oon 15. tarkottako se sitä et olen rikollinen? -lucbass
metallia Kemistä: UNIC |