Aihe: Derek Roddy osaa.
1 2
Deino
28.12.2005 16:38:48

-Molempia kannattaa treenata, paitsi hooseetä.

Mutta kukaan ei onneksi puhunut täällä hooseestä.
Perkele!
wavelength
28.12.2005 16:41:51

Mutta kukaan ei onneksi puhunut täällä hooseestä.

Terävä huomio. Taidatkin olla rumpali. =)
En tiedä mistä puhun.
Veco
28.12.2005 20:13:35
Mitä yhteistä on jazzilla ja hooseellä?

Kai Hahto
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Kaneli
28.12.2005 20:21:26

Moi oon Derek Roddy ja oon nopee ja soitan heeltoeta.
"Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778)
Kulkunen
28.12.2005 20:54:15
Hmm, kohtuullisesti tekniikkaa..? Kohtuullisesti lienee suhteellinen käsite ;) Nimittäin eipä tuosta paljon parempaa tekniikkaa tuollaiseen soittoon löydy. Ainakaan kovin monelta sälliltä.

Niin, nimenomaan tuollaiseen soittoon. Jos tuohon lisää vielä vähän monipuolisempia fillejä ja komppeja (köhHahtoköhköh), niin tulee jo paljon mielenkiintosempaa soittoa. Sitä tässä vähän niinkun meinasin. Kyllähän Roddyllä puhtaasti ja nasevasti tulee kaikki iskut, ei siinä mitään.

Turha siitä on edelleen väitellä, että onko jazz-rumpalit parempia kuin grind/death/blackmetal -rumpalit. Eikä puhuta Larsista tässä ketjussa, ok?

Jazz-rumpalit on erilaisia kuin grind/death/blackmetal -rumpalit, that's it. Jokainen saa mun puolesta itse valita mitä haluaa soittaa ja miten haluaa soittaa (paitsi Lars). Monipuolisuus on kuitenkin aikamoinen etu rumpaloinnissa kuin rumpaloinnissa.

Omasta mielestäni hiton hyvää soittoa, joskin aika tylsähköä pidemmän päälle. Jyrää kuitenkin hyvin.

Kiitoksia ja kinkkua naamariin ->

Oiskin vielä kinkkua... Hyvää mutta tylsää, se mielestäni oli mun alkuperäisenkin kirjotuksen pointti? Eli eihän tässä vielä edes tullut mitään tappelua. Ei edes väittelyä! Miten on mahdollista?
wavelength
29.12.2005 11:24:52

Hyvä vastaus

Erittäinkin.
En tiedä mistä puhun.
Bacchus
29.12.2005 13:19:10
Erittäinkin.

Oh, suits you sir!
Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi!
K.Suninen
31.12.2005 17:42:30
Vaikka jazzpuolella enemmän oonkin, niin Roddya kattelessa täytyy myöntää että hyvin se vetää. Tosi hyvät hevisoundit oli sen setissäkin.
En perusta Wecklistä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)