Aihe: Nazareth - mistä aloittaa?
1 2 3
zekeode
04.11.2005 21:52:52 (muokattu 04.11.2005 21:53:08)

At The Beeb (2CD, BBC 1972-77 Live)

Taitaa löytyä Anttilan alehyllyltä. Muuta ei tarvita.
aikavaikea
10.11.2005 09:45:26
Jessus! Seitsemän vuoden kuivuus loppuu mitä ilmeisimmin ensi vuonna. Uusi studioalbumi luvassa. Mun ensi vuoden paras levy on siis jo tiedossa jos tuo vain toteutuu.

Pete Agnew: However, only last week we have been offered a recording deal with a German company for a new studio album and hopefully we will do it in 2006 (God knows when because we’re booked for touring up to the teeth already).

Koko haastattelu täällä -> http://www.metal-temple.com/interview.asp?id=236
Deja Moo: "The feeling you've heard this bullshit before."
asdfg
10.11.2005 14:52:32
Tähän voisi kerätä muuten tapiksi listaa bändin helmibiiseistä. Mites olis tuon mainitun lätyn avaus Razamanaz, This Flight Tonight ja coveri Shapes Of Thingsistä noin alkuun ...

Yksi helmibiisi on Turn on Your Receiver, siinähän on loistavaa lyriikkaa "keep your hands off my woman, keep your hands to yourself"
eli pidetään ne kädet omalla puolella...
Sperm Donor
10.11.2005 20:53:36
No ootko sä sellisti aloittanut kuuntelun?
sellisti
10.11.2005 22:33:37
No ootko sä sellisti aloittanut kuuntelun?

No jossain määrin joo, ei oo tullut tänne päivitettyä tilannetta. Hankin albumit Razamanaz, Hair of the Dog ja Greatest Hits ja niitä oon ihan suht ahkerasti kuunnellut. Taidan hankkia vielä lisääkin. Pitää joku noista suositelluista vielä katsastaa. Kiitän taas kaikkia suosittelijoita.
Haastattelija: "Olette nyt säveltänyt 150 sinfoniaa, milloin tulee seuraava?" Leif Segerstam: "No milloin ja milloin, mistä sen nyt tietää. Eihän sitä spermaakaan tule jos on just viisi kertaa nainut".
rheinone
27.12.2005 14:07:54 (muokattu 27.12.2005 14:31:09)
Tätä vois nostaa, kun kuulemma bändi on tulossa Suomeen vetämään pari keikkaa Purplen lämppärinä (31.1. Jyväskylä, 1.2. Helsinki)

Onko kokoonpano McCafferty-Agnew-Murrison-Agnew kuinka kovassa iskussa? Mielipiteitä, livekokemuksia jne, pliis?

E: Tuolla livellä Homecoming (2001) on vissiin jo tämä kokoonpano, vai?
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
aikavaikea
28.12.2005 11:18:31
Tätä vois nostaa, kun kuulemma bändi on tulossa Suomeen vetämään pari keikkaa Purplen lämppärinä (31.1. Jyväskylä, 1.2. Helsinki)

Ei tulekaan, kertoo Nazarethin sivujen webmaster.

They are now only playing 2 and 3 Feb.with Deep
Purple.Please delete Finland shows.
23 Feb.St.Petersburg still on.

Onko kokoonpano McCafferty-Agnew-Murrison-Agnew kuinka kovassa iskussa? Mielipiteitä, livekokemuksia jne, pliis?

On se kovassa iskussa, puolentoistasataa keikkaa tänäkin vuonna heitettynä. Ei hullummin, kun orkkisjäsenet täyttää 60.

E: Tuolla livellä Homecoming (2001) on vissiin jo tämä kokoonpano, vai?

On, juu, paitsi lisättynä kiipparisti Leahylla.
A bear walks into a bar and says "I'll have a rum.................and coke". The barman asks "Why the big pause?"

The bear says "Buggered if I know. I was born with them."
Mikko_-Procyon-
04.04.2006 14:50:15

Nazareth dvd:t - Onkos kokemuksia tästä uudesta; Live From The Classic T Stage julkaisusta eli onkohan se parempi kuin toi homecoming joka oli ainakin mulle lievä pettymys?

T-Stage DVD on aika onneton minun mielestä... Bändi ei esiinny oikeastaan kenellekään, kunhan vain soittaa omia biisejään samassa järjestyksessä kuin livenäkin. Itse rippasin tuosta DVD:stä ääniraidan erilleen ja poltin siitä CD:n, jota kuuntelen autossa. Ihan mukavaa kuunneltavaa, vaan ei katseltavaa.

Tuo "from the beginning" (jos onnistut saamaan oikealla aluekoodilla) on mitä mainioin DVD. Suosittelen sitä kyllä.

Homecoming pettymys? Ei minulle.. itse pidin siitä aika paljonkin jopa. Sinänsä jännä, että varsin monet ovat tuota levyä kritisoineet. Varsinkin Ronnie Leahyn kosketinsoittimista tulee paljon negatiivista kommenttia, vaikka omasta mielestäni se oli hyvä lisä monissa biiseissä.
tom--petty
05.04.2006 19:42:53
Nazareth on kyllä helevetin hyvää Rock & Rollia!
tom--petty
05.04.2006 19:48:04
Bad Bad Boy rokkaa ja kovaa!
aikavaikea
18.10.2006 11:33:20
Puffaanpa tähänkin ketjuun, että Nazareth saapuu pääkaupunkiimme 1.12.2006.

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=28&t=134890
Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight

Osta täältä levyjä!
Abugali
18.10.2006 16:45:45
Pitääkin olla K-18, muuten olisin mennyt varmastikin
aikavaikea
01.12.2006 07:49:53 (muokattu 01.12.2006 07:50:57)
Pistetäänpä tännekin tämä mainio linkki live-esitykseen vuodelta 1976.
http://concerts.wolfgangsvault.com/ConcertDetail.aspx?id=20050515|5006
Soundi ei ole koko ajan ihan ykkösluokkaa, mutta meininki on.

Kiitokset herra 2541:lle.

E: Sivusto vaatii rekisteröitymisen, mutta se hoituu nopsasti.
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
aikavaikea
04.01.2007 14:10:00
Taas tiedotetta. Nazareth saapuu Vuokatin Katinkultaan kera Uriah Heepin 14.4.2007 Rockin' 70's -tapahtumaan.

Esiintyjät la 14.4.
ILE KALLIO & THE ROCKETS
feat. JORE MARJARANTA
plays Hurriganes Hot Shots
URIAH HEEP
NAZARETH

Naz-foorumilla muuten basisti Pete Agnew kertoi bändin menevän Sveitsiin studioon äänittämään uutta levyä ensi syksynä. Ken elää se näkee...
BigPapa
04.01.2007 14:18:51 (muokattu 04.01.2007 14:30:57)

Kitaroita pitää soittaa. Ne tykkää siitä.
aikavaikea
02.10.2007 10:16:08
On se hyvää...

On se. Ja se se vasta hyvää onkin, että nyt ne ukot on ihan oikeasti studiossa äänittämässä uutta levyä, joka tulee myyntiin näillä näkymin alkuvuodesta 2008. On sitä saanut odottaakin! Tässä lainaus eräältä tyypiltä, joka on päässyt studioon seuraamaan äänityssessioita:

"I assure you its better than Boogaloo and Move Me put together.From the limited exposure to it so far,it sounds like a cross between the best bits of 2XS, the best bits of No Mean City,the best bits of The Catch and the best bits of Hair Of The Dog with a 2007 element thrown in.It is fantastic !!!"
HaloOfFlies
02.10.2007 17:24:32

Hair Of The Dog löytyy hyllystä, se on loistoalbumi mielestäni. Jylhä, lähes 10-minuuttinen Please Don't Judas Me on yksi parhaimpia Nazareth-vetoja koskaan.
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Mikko_-Procyon-
04.10.2007 14:20:26

Aika outo tyyli monilla "haukkua" move me ja boogaloo -albumeita. Ne on ehkä eniten soitetuimpia Naz-albumeita minulla itselläni. Pidän kovasti.

Saas nähä miten ukot hoitavat hommat kotiin ilman syntikkaa. Se kun on kuulunut jotenkin Nazarethin äänimaailmaan jo pidemmän aikaa. Livesettikin sisältää lähes poikkeuksetta 3 balladia (liikaa!). Muutenkin yhtye tunnetaan lähinnä love hurts/dream on - biiseistään, niin paluu "vanhaan tyyliin" voi olla erikoista kuultavaa. Jotenkin Naz ei ole 4-hengen settinä kuulostanut livenä minun korvaan niin hyvältä kuin vielä Boogaloo-tourin aikana (silloin vielä herra Sweet soitteli rumpujakin). Vaan onpa nuo ukot ikääntyneetkin jo lähes 10v niistä ajoista... Toivottavasti levy ei ole pettymys (kuten Quon uusin oli.. ainakin minulle).
Silver dollar forger
Regalis Apertura
06.10.2007 21:17:11 (muokattu 06.10.2007 21:18:03)
Joo Boogaloota tuli kuunneltua paljonkin ilmestymisen jälkeen. Yllättävän pirteä levy kaiken kaikkiaan kun ottaa huomioon miten pitkäikäisestä ja monista miehistönvaihdoksista "selvinneestä" (vrt. Uriah Heep) bändistä on kyse. Homecoming on ainut Nazareth-dvd minkä omistan tällä hetkellä. Varsin toimivaa rokkia livenäkin. Heh on se MacCafferty aikas äijän näköinen/kuuloinen heebo;)... Ja eikös se rumpali ole Pete Agnewin poika? Aika pätevästi isä ja poika hoitaa rytmiryhmän hommat.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)