Aihe: Koch pedaltone
1
pekurides
17.12.2005 22:25:59

Käytii tänää huudattamassa powertone 2 ja oli aika räyhäkäs vermes mutta 2000e ihan liikaa ni toi vois olla koklaamisen arvoinen ku kotona olisi valmiina hurja pääte ni oisko jollain kokemuksia että löytyykö tuosta samanlaista röhinää ku powertonessa.. jne.
svilo
17.12.2005 22:34:28
Käytii tänää huudattamassa powertone 2 ja oli aika räyhäkäs vermes mutta 2000e ihan liikaa ni toi vois olla koklaamisen arvoinen ku kotona olisi valmiina hurja pääte ni oisko jollain kokemuksia että löytyykö tuosta samanlaista röhinää ku powertonessa.. jne.

Ko kapineen omistaneena ehkä parhaimpia kapineita mitä olen omistanut....

Ei voi muuta kun suositella.

-sv
- tone is everything -
efunkelist
18.12.2005 15:23:53 (muokattu 18.12.2005 15:25:55)

En osaa verrata powertoneen mutta kyllä pedaltone on itsessään huippu vehje! Jos sulla on mitään saumaa päästä tota jossain kokeilemaan niin älä sivuuta sitä mahdollisuutta.

Jos tosta nyt mitään pitää haukkua niin hieman sitä joutuu ruuvailemaan jotta siitä saa sellaset soundit ulos mitä päässä on, sen verran persoonallisesti nuo passiiviset sävynsäädöt reagoi keskenään. Ja kun aikansa ruuvailee niin voi vain todeta että koneesta saa paaaaaljon erittäin hyviä soundeja ulos: sitten onkin vaikea päättää mitä niistä käyttää :)

Perusluonteeltaan sanoisin pedaltonea erittäin kermaiseksi: särmätiukkaa chuckga-chuckgaa en ole siitä vielä saanut, tai sitten en ole tarpeeksi hakenut. On se kuitenkin parhaimmillaan ültrakuulaasta räkärosoon mutta gainia riittää hevistelyynkin yllin kyllin. Eikä erottelevuus lopu gainia lisättäessä, eikä dynaamisuus. Ja kaiutinemulaatio on yksi parhaista mitä olen kuullut.

Sopii hyvin sellaiselle joka kyllästyy vain yhteen soundiin ja tarvitsee laajempaa arsenaalia sävyihin. Mutta ei sovi sellaiselle joka tykkää vetää "piuha kiinni ja menoksi" sillä tuo vaatii vähän sitä potikannypläystä.

Kotiin ja äänittämiseen aivan ultimaatti tuote, putkienkin vaihto on helppoa. Keikalla olen ollut tämän kanssa vain kerran ja soundcheckistä se liipaisi vähän ekstraa jotta sain haluamani sävyt ja tasot haltuun: ja sitten keikalla onnistuin kuitenkin kengänkärjellä sviippaamaan niitä potikoita jonka jälkeen joutui vetämään "sinnepäin". Joutuu kyllä virittelee potikoille jonku keikkasuojan kun seuraavan kerran lähtee. Vaikka edes roudarinteippiä siivu.

Arvokas, muttei euroakaan liikaa laatuun nähden. Major Heavy Duty Skit!
Joees
18.12.2005 17:12:34
Miten hitossa sä onnistuit jalalla sohii niitä potikoita? :) Aikanaan mä en osunut sinne niin millään. Eikös siinä ollut sellanen "monttu" missä on ne on?
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
ReBeat
18.12.2005 17:57:30

Pari vuotta oli tuo Pedaltone ja pidin siitä kovasti. Jos jotain kritiikkiä pitää kaivaa, niin en saanut siitä sellaista varovaista keinutuolisäröä irti. Hyvää kliiniä ja reilumpaa säröä löytyi. Joillain tietyillä putkilla olisi varmaan toiminut paremmin tuo rajamaastokin. Laitteen sisäkalut ja johdotukset eivät ole mitenkään "military grade", mutta tuskinpa noissa missään.
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
efunkelist
18.12.2005 21:44:03 (muokattu 18.12.2005 21:44:51)

Miten hitossa sä onnistuit jalalla sohii niitä potikoita? :) Aikanaan mä en osunut sinne niin millään. Eikös siinä ollut sellanen "monttu" missä on ne on?

Mänt piuha väliin

EDIT: Tai siis itseasiassa jalka ei sohaissut potikkaa vaan levoton letku jolla hervoton hetku :S ...niin siis se piuha...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)