Aihe: Paiste 2002
1 2 3 4 5
Akahito
05.12.2005 18:03:55

Niinniin. Aivan, nyt tajusin. Sehän on nimeltään pelkkä Medium. Crash-osastolla se kylläkin on Paisten sivuilla, että siinä mielessä on ymmärrettävää, kun puhutaan Medium Crashistä.

Juu, se on sitä Paisteen oldskool-hifistelyä että pitää crash-ridejä kutsua "mediumiksi" koska ne on "välimalli ridesta ja crashista". :p Silti kuitenkin RUDE -sarjassa on crash-ride ja ride-crash, sekä alemman luokan sarjoissa ne crash-ridet, että selvitä tuosta nyt sitten. Formula 602:ssa taisi myös olla Medium -niminen crash-ridepelti, jos en väärin muista.

Mutta tosiaan, toisinaan kuulee tyypeiltä, jotka tietää kyllä hyvin eron Crashin ja Mediumin välillä, väittää nähneensä/ostaneensa/soittaneensa 2oo2 Medium Crash -nimistä peltiä. Tiedä ovatko jokelluspäissään lukeneet puppua, vai mistä moinen legenda on lähtöisin.
"Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?"
dictatorsh*t
05.12.2005 18:21:33
Mutta tosiaan, toisinaan kuulee tyypeiltä, jotka tietää kyllä hyvin eron Crashin ja Mediumin välillä, väittää nähneensä/ostaneensa/soittaneensa 2oo2 Medium Crash -nimistä peltiä. Tiedä ovatko jokelluspäissään lukeneet puppua, vai mistä moinen legenda on lähtöisin.

Eiköhän siitäkin varmuuden saisi kun Paisteelta suoraan kysyisi. Luulisi ainakin.
Nolte
05.12.2005 19:39:51
Juu, se on sitä Paisteen oldskool-hifistelyä että pitää crash-ridejä kutsua "mediumiksi" koska ne on "välimalli ridesta ja crashista". :p Silti kuitenkin RUDE -sarjassa on crash-ride ja ride-crash, sekä alemman luokan sarjoissa ne crash-ridet, että selvitä tuosta nyt sitten. Formula 602:ssa taisi myös olla Medium -niminen crash-ridepelti, jos en väärin muista.

Oolrait! Olin vaan vähän aikaa huolissaan, että laittoiko ne sittenkin paikallisesta Soitinkulmasta väärän pellin tilaukseen, kun kuulemma nimenomaan Soitin Laineelta se olisi tulossa. Huoh!
Hyvät rummut, huono soittaja!
Akahito
05.12.2005 20:04:03

Eiköhän siitäkin varmuuden saisi kun Paisteelta suoraan kysyisi. Luulisi ainakin.

Vois joku kerta vaivautua.
"Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?"
AP
05.12.2005 20:27:25

Nykytilanteesta en vanno, mutta todellakin entisaikaan vaihtoehdot näiltä osin olivat crash, medium, ride.
Eli kaikki adjektiivit peltien nimissä ovat nykyhapatusta, sano.
K100 #7 Ärlä #011
ToMi88
14.12.2005 18:58:14

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=24841738

Tuossapa ois edullisesti "minihaikka"
_wellu_
14.12.2005 21:47:58

Haitsut on perhanan hyviä, omassa setissä 15" Heavy Hi-hat
wavelength
15.12.2005 10:57:29

Soitin eilen keikan lainatuilla mustaleimaisilla haikoilla ja ridella. Olen rakastunut! :)
En tiedä mistä puhun.
Analuuk
15.12.2005 16:59:47
Soitin eilen keikan lainatuilla mustaleimaisilla haikoilla ja ridella. Olen rakastunut! :)

eipä kestä... =)
Nolte
15.12.2005 17:56:05

Kerro suhteestanne.
dictatorsh*t
15.12.2005 21:48:04
Kerro suhteestanne.

Symbaalissa on keskellä reikä.
Nolte
15.12.2005 21:48:56

Ja synteettinen vaseliini käden ulottuvilla.
Nolte
18.12.2005 19:24:03
Hyi! Kirjoitinko mie tuon edellisen?

No, nostoa sen takia, että 2002 18" Medium on nyt koemäiskitty treeneissä. Ykköscrashina on siis A-Custom 16" Crash. Ensimmäisen kerran jälkeen jäi sellainen maku, että saattaa mennä Paiste vaihtoon. Ei sillä, etteikö olisi hyvä pelti. On kuitenkin sen verran erilainen soinniltaan, ettei ehkä sovi A-Customin rinnalle. Toinen vaihtoehto tietysti olisi vaihtaa A-Customin tilalle joku toinen 2002 crash. Epätodennäköistä, koska A-Custom Crash oli rakkautta ensikuulemalta. Noo, pitänee vielä ainakin yhdet treenit soitella ja tehdä sitten päätöksiä...

Tämä nyt näin pikaisena analyysinä. :)
wavelength
18.12.2005 19:41:29

Ja synteettinen vaseliini käden ulottuvilla.

Näiden lisäksi pitänee mainita mieltymyksemme S&M-leikkeihin. Symbaalit pitävät siitä, kun niitä hieman rankaisee.
En tiedä mistä puhun.
hollmi-5
18.12.2005 19:42:38
ettei ehkä sovi A-Customin rinnalle. Sanoinkos minä jotkin aiheen tiimoilta? Joskus. Muistaakseni.
Mika Hollström
Nolte
18.12.2005 20:25:33
Sanoinkos minä jotkin aiheen tiimoilta? Joskus. Muistaakseni.

Sanoit. Joskus vaan pitää vähän "pelata". Jos olisivatkin toimineet yhdessä hyvin, olisi tilanne tyydyttävämpi, kuin jos olisin vain pelannut varman päälle, tylsästi - ja hommannut toisen saman merkkisen. Nojoo. Mutta, pääseehän siitä eroon - aika pienellä tappiolla.

"Joka riskin ottaa, saa lihavan". Vanha savolainen sanonta. :)
hollmi-5
18.12.2005 20:33:10 (muokattu 18.12.2005 21:22:56)
Mulla oli joskus 18" mustaleima 2002 Medium. Ostin lukiopoikana ihan uutena sen. Vieläkin kyrsii, kun joku (hinaaja) lainasi sitä luvatta ja särki. Oli niin hieno crashi, että. Syttyi nopeasti ja soi kauniisti ja pitkään. Oli minulla 2002 20" Mediumikin. Soi vielä pidempään, mutta ei syttynyt yhtä nopsasti. Parempi oli se 18".
Mika Hollström
Nolte
18.12.2005 21:10:43
Vieläkin kyrsii, kun joku (hinaaja) lainasi sitä luvatta ja särki.

Vihjaatko tuolla hinaajalla johonkuhun? Muistaakseni jommankumman veljesi sivulla lukee tuo, kuvauksena itsestänsä. Vanha hinaaja, tai jotain...?
hollmi-5
18.12.2005 21:22:33
Vihjaatko tuolla hinaajalla johonkuhun? Ei. Bänditalolla oli joku mennyt kaappiin (kaappihinuri) saranapuolelta ja lainannut luvatta rumpujani...
Mika Hollström
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)