Aihe: Kotimaan tietäjät
1
Rumba-Ali
12.12.2005 12:46:46

Ajattelin tässä, että annettaisiin tässä threadissa arvostusta sellaisille vähemmän (miksei enemmänkin) nimeä ja arvostusta niittäneille rumpleille, joita olette livenä päässeet todistamaan.

Minulla oli ilo käydä katsomassa perjantaina edesmenneen (?) Balls-yhtyeen laulajan, Marjo Leinosen ja kitaristi Tatu Mannbergin yhteiskeikkaa. Rummuissa oli Marjon aviomies Sande Vettenranta. Kylläpä bluesrock svengasi aivan hillittömällä tavalla, ja oli vieläpä aika mainiota katsottavaakin tuo herran veto. Selviä mokiakin soitossa tuli, mutta ne eivät ainakaan minun kuunteluelämystäni haitanneet, päinvastoin, toivat vain musaan sellaista inhimillisyyden makua.

Jätetään sitten arvostelupuoli vähemmälle. Kenenkään sättiminen ei liene mnetin tarkoitus.

Eli: Kenen veto sykähdytti viimeksi?
Eriparikivesmies #1 0)=o
Mikael
12.12.2005 12:54:29

Sande on kova. Mä ilahduin viimeksi aika lailla tosta Juha Litmasesta (Niemeinen ja Litmanen).
Ma ei tiedata. Ma oon Pahk.
moderndrummer88
12.12.2005 13:02:34
metallimiehistähän tuo malmbergin heikin näkemin livenä diablon keikalla oli aika kova, päräytti vielä rumpusoolonkin kun alettiin kaverin kanssa sitä huutamaan
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
Paas
12.12.2005 13:13:49
Eipä ole nyt vähään aikaan tullut nautittua livemusiikkia mutta daf-rumpukirppiksellä nähty Mika Kallion & Jaska Lukkarisen (Mika Kallion rumputeos kahdelle rumpusetille) pätkä oli kyllä ihan mielenkiintoista ja mukavaa katseltavaa.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Strumbali
12.12.2005 13:45:02
Viime aikoina sen verran harvoin käynyt keikoilla kuuntelemassa, että ei ihan heti napsahtanut ketään mieleen.

Surffailin netissä viikonloppuna ja sieltä muistui Mess:n(Kainulaisen uusi poppoo) sivuilta Atte Sarkiman soitto Verenpisaran keikalla parisen vuotta sitten. Eihän sitä voinut, kuin toljottaa lehmämäisesti.
Mutuahan tämä.
Epämuusikko
12.12.2005 14:21:33
Kriya. Rummuissa Mikko Kaakkuriniemi. Helvetin pienessä tilassa intiimi keikka. Ei kysyttävää.
"It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know.... or a bunch of average ones". -Bill Hicks
pasij66
12.12.2005 14:51:58
Torniaisen Kalle säväyttää aina. Viimeksi Kallen näin livenä Tampere-talossa Vesku Loirin, Ystävän Laulut, konsertissa.

Oli muuten sairaan hyvä koko bändi.

-Kalle Torniainen (rummut)
-Ako Kiiski (basso)
-Mikko Kosonen (kitara)
-Lenni-Kalle Taipale (koskettimet)
-Lisänä torviporukka
Hyvä Urmas hipin surmas
Danko
12.12.2005 15:03:46

Legendaarisen Rattuksen levynjulkkarikeikkaa olin marraskuun lopulla todistamassa ja Hyvärisen Vellu kyllä tipautti puolet yleisöstä perseelleen. Kesken keikkaa lavasähköistä meni sulake ja jätkä päräytti kyllä elämänsä soolot sillä aikaa kun vikaa korjattiin.
polyethylene does not ever disappear it is highly flammable. romantikkoitkijät #37
Jaska
12.12.2005 15:47:06
Viimeksi näin Peipon Tuomaksen CMXn kanssa Porissa, just vähän aikaa sitte. Se äijä on kyllä kone, vaikka Pedot-piisin tukutuku olikin hiukan heikko livenä.
mr_b
12.12.2005 17:41:20 (muokattu 12.12.2005 17:44:14)

Markku Hillilä, Tuomari Nurmion luottomies. Tyyliään voisi kuvata lähinnä sanoilla "esineitä kaatuu rytmissä". Hassu settikin, reikäinen pelti ja toisena tomina toisinaan vanha sinkkiämpäri.

http://www.saunalahti.fi/~leinoju/tuomarinurmio/Gallery/Live/pop.jpg
Everything I do is gonna be funky from now on!
wavelength
12.12.2005 17:49:14

Legendaarisen Rattuksen levynjulkkarikeikkaa olin marraskuun lopulla todistamassa ja Hyvärisen Vellu kyllä tipautti puolet yleisöstä perseelleen. Kesken keikkaa lavasähköistä meni sulake ja jätkä päräytti kyllä elämänsä soolot sillä aikaa kun vikaa korjattiin.

Jep jep. Vellun & Rattuksen soittoa olen saanut ihastella jo monena kesänä veljeni kesämökkipirskeissä. Siinä ovat sähkörummut saaneet aikamoista kyytiä. :)
En tiedä mistä puhun.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)