Aihe: Mp3 striimaus?
1
krushing
10.12.2005 18:18:15

No ihan perushommana voi tietysti tehdä vaan tekstitiedoston (esim. Notepadilla) jossa on pelkästään sen itse biisin osoite. Tämä tallennetaan .m3u -päättellä, heitetään serverille ja linkataan sitten ne biisit tohon m3u-fileeseen. Striimaa. Ongelmahan on vaan sitten tässä systeemissä se, että kuka tahansa voi tallentaa ton m3u-fileen ja tsekata siitä sen osoitteen biisiin.

Kannattanee tsekkailla ilmaisia Flash-pohjaisia playereitä, niillä todennäköisesti saa homman toimimaan myös jotenkin (jollei nyt satu olemaan Flashia ja tietotaitoa sen käyttöön hanskassa - mutta silloin tuskin kyselisit täällä)...tosin eipä semmoisia systeemejä juuri ole mistä noita biisejä ei sais kaivettua ulos jos vähänkin tietää mitä tekee.
CaptainC
10.12.2005 18:28:53 (muokattu 10.12.2005 18:29:12)
No ihan perushommana voi tietysti tehdä vaan tekstitiedoston (esim. Notepadilla) jossa on pelkästään sen itse biisin osoite. Tämä tallennetaan .m3u -päättellä, heitetään serverille ja linkataan sitten ne biisit tohon m3u-fileeseen. Striimaa. Ongelmahan on vaan sitten tässä systeemissä se, että kuka tahansa voi tallentaa ton m3u-fileen ja tsekata siitä sen osoitteen biisiin.

Eli olisiko tässä mallissa biisi mun koneella, eikä serverillä? Eikös tuossa nyt tule pulmia jo palomuurinkin kanssa. En varmaan tajunnut täysin...
Jumina5/6
10.12.2005 20:14:48 (muokattu 10.12.2005 20:18:21)
Eli olisiko tässä mallissa biisi mun koneella, eikä serverillä?

Serverille myös itse biisit.

EDIT: Mutta niin tosiaan, biisit on helppo myös downloadata tuon avulla.
Jos metsässä kaatuu puu, eikä kukaan ole maistamassa sitä, minkä värinen se silloin on?
CaptainC
10.12.2005 20:19:09
Niin, ja ideana tässä olisi sitten vain "salata" se itse biisin sijainti?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)