Aihe: Pistäkää ääninäytettä soitostanne.
1 2 3 4 525 26 27 28 29122 123 124 125 126
Marazo
07.12.2005 13:23:27
soitiks tän tosiaan ite

EIköhän se ihan itse ole soitettu.

vai onko settis pädien tunnistus vaan tollanen alkeellinen on-off (isku pädiin / ei-iskua-pädiin)?

Ei tietenkään. Kyllä sieltä dynamiikka löytyy, jos niin haluaa. Tämä sähkösetti on ollut minulla vasta reilun kuukauden, joten vielä on vähän näitten asetusten kanssa hakemista. Kun esimerkiksi pädin herkyyttä saa säätää itse padista, ja parista-kolmesta eri paikasta moduulista, sopivien asetusten löytäminen vie oman aikansa.

tästä ei paljon ihmismäinen soittaminen huokaa silmille.

Onhan tuo aika muovisen kuuloista, sitä en kiellä. Väitän kuitenkin, että se osittain johtuu käytetystä ö-luokan äänityskalustosta. :) Kyllähän tuo soitto kuulostaa aika paljon erilaiselta "livenä". Ei webbikameran mikrofonilla äänitetyt "oikeat" rummutkaan kovin hyvältä kuulosta... :P

ei sähköseteistä oo rummuiksi ; )

Hohhoo! Kuinka väärässä oletkaan. :) Kyllä niistä rummuiksi on. Onpa hyvinkin.
Niskamies
07.12.2005 14:10:01
ei todellakaan ollut erikoista...pelle hermanni

Se vaan todistaa sen että sä et erota hyvän rumpalin soittoa: Purdie nimittäin groovaa kuin hirvi. Ei se muuten olisi niin helvetin monella levyllä vetänyt.
Muovinen
07.12.2005 14:24:26

Uusi marraskuussa äänitetty funk biisi. www.mikseri.net/bmh ja kappale Fix your Hammond, Bratwurst.

faniuduin ;)
sotasorsa
07.12.2005 14:25:52

iä!iä!Shub-Niggurath!Metsän Musta Pukki,jolla on tuhat lasta
dictatorsh*t
07.12.2005 14:37:43
Uusi marraskuussa äänitetty funk biisi. www.mikseri.net/bmh ja kappale Fix your Hammond, Bratwurst.

On kyllä menevää kamaa. Tykkäilin noista aiemmista jo joskus.
WyW
07.12.2005 14:42:30

Mä kyllä diggaan täst iha vitusti!
http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif
rbt
07.12.2005 15:06:08
Se vaan todistaa sen että sä et erota hyvän rumpalin soittoa: Purdie nimittäin groovaa kuin hirvi. Ei se muuten olisi niin helvetin monella levyllä vetänyt.

Niijust senhän se todistaa ja mieshän soittaa jokaisella levyllä tuota samaa, kuin tuossa videolla?
Epämuusikko
07.12.2005 15:52:54 (muokattu 07.12.2005 15:53:51)
Niijust senhän se todistaa ja mieshän soittaa jokaisella levyllä tuota samaa, kuin tuossa videolla?

Ei.

Se soittaa oikeasti niillä levyillä.

TJEU: Aika helvetin monta levyä, joilla on Bernard.

EIköhän se ihan itse ole soitettu.

Herranjestas. Meitsi on kade. Melkoisen tarkkaa touhua.
"It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know.... or a bunch of average ones". -Bill Hicks
HeavyMachinery
07.12.2005 15:56:08

Nyt Tampereelle keikalle Perkkules !!! Olipa taas kiva ralli kyllä taka-ajo funkki on poikaa......
Minä tiedän - siis pelkään !
markkuliini
07.12.2005 16:06:04 (muokattu 07.12.2005 16:24:11)

Väitäksää että noi biisit/noi levyt/noi artistit hoituu "tolla samalla jutulla"? Urpo...

Artist: Aretha Franklin
Rock Steady
Day Dreaming
Oh Me, Oh My
Young Gifted and Black
April Fool
A Brand New Me
I've Been Lovin You Too Long
Natural Woman
The Long and Winding Road
Didn't I?
The Boarder Song
Amazing Grace
Till You Come Back To Me
Chain of Fools
Say A Little Prayer
Think
See-Saw
Eleanor Rigby
I'm In Love
The Masquerade Is Over
Hey Now, Hey
Somewhere
Angel
Mr. Spain
Moody Mood
Spanish Harlem
Baby, I Love You
Don't Play That Song
Dr. Feel Good
Let It Be
Do Right Woman, Do Right Man
R.E.S.P.E.C.T.
Bridge Over Troubled Waters
I Never Loved A Man
You're All I need To Get By
Call Me
Love All The Hurt Away
Since You Been Gone
Aint No Way
All The Kings Horses

Artist: Steely Dan
Royal Scam
Green Earrings
Home At Last
Deacon Blues
Kid Charlemagne
The Fez
Sign In Stranger
Haitian Divorce
Black Cow
AJA
Peg
I've Got The News
Josie

Motown Artists
Marvin Gaye
The Manhattans
The Jackson Five
Gladys Knight

Artist: B.B. King
The Thrill Is Gone

Artist: Issac Hayes
Theme From Shaft

Artist: Miles Davis
Get Up With It
Bitches Brew
Get Up With It, Part 2

Artist: Quincy Jones
Walking In Space

Artist: Roberta Flack
The Closer I Get To You
I Feel Like Making Love
Where Is The Love?
The Best Of Roberta Flack
Roberta Flack & Donny Hathaway

Artist: Hall & Oates
She's Gone

Artist: Paul Simon
Rock Me Like A Rock

Artist: Brook Benton
Midnight Train To Georgia

Artist: Percy Sledge
When A Man Loves A Woman

Artist: Bobby Hebb
Sunny

Artist: Van McCoy
The Hustle

Artist: Larry Coryell
Coryell

Artist: Nina Simone
The Blues
Young Gifted And Black

Artist: James Brown
Cold Sweat
Sex Machine
It's A Man's Man's World

Artist: Cat Stevens
Foreigner

Artist: King Curtis
King Curtis At Filmore West

Artist: Hank Crawford
Midnight Ramble
Indigo Blue
Down On The Deuce
Soul Survivors
Mr. Chips
Night Beat
Groove Master

Artist: Lou Donaldson
Play The Right Thing

Artist: Gato Barbieri
Bolivia
Gato-Para Los Amigos
Ruby, Ruby

Artist: J.J. Jackson
It's Airight

Artist: Louis Armstrong
It's A Wonderful World
His Last Recordings in 1970

Artist: Grover Washington
All The Kings Horses

Esit: Noi Brownin viitaukset eivät pidä paikkansa. Löysin Star time boxista muita biisejä millä Purdie soittaa, mutta alkuperäiset Cold sweat ja Sex machine eivät ole Purdien soittamia.
www.vasamayhtye.com
rbt
07.12.2005 19:45:42
Väitäksää että noi biisit/noi levyt/noi artistit hoituu "tolla samalla jutulla"? Urpo...

En nyt tiedä tarkoittiko tuo urpo minua, mutta tuo listasi ei tee tuosta pelle hermanni videosta sen erikoisempaa edelleenkään.
J. Cool
07.12.2005 19:48:25

ei todellakaan ollut erikoista...pelle hermanni

en ehkä ihan ymmärtäny mitä tuo tarkotti, mutta kyllähän se pelle hermannin biisi ruuvaa jos mikä. niin offtimeä mutta niin kumminkin ihmeesti kasassa ettei mitään järkeä!
Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi.
J. Cool
07.12.2005 20:30:54 (muokattu 07.12.2005 20:31:22)

Hohhoo! Kuinka väärässä oletkaan. :) Kyllä niistä rummuiksi on. Onpa hyvinkin.

noh en oo yksiinkään edes välttäviin törmänny, mutta en ookaan päässy kokeileen kalleimpia malleja. mut kyllä oikeasti, ei oo akustisten rumpujen ja lautasten voittanutta ;)

paitsi jessica alba voittaa kyllä rummun ku rummun, mutta eipä siitä enempää.
Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi.
ilarj
07.12.2005 22:37:45
Nyt Tampereelle keikalle Perkkules !!! Olipa taas kiva ralli kyllä taka-ajo funkki on poikaa......
melkeen tampereelle. lahdessa 15.12
markkuliini
07.12.2005 22:50:29

En nyt tiedä tarkoittiko tuo urpo minua, mutta tuo listasi ei tee tuosta pelle hermanni videosta sen erikoisempaa edelleenkään.

En viitannut Pelle Hermanni-kommenttiin. Äijähän ON kiistatta todella korni. Viittasin siihen kommenttiisi jossa sanot että kaveri muka soittaa levyillä AINA SITÄ SAMAA MITÄ TUOLLA VIDEOLLA. Osoitit ettet tiedä asiasta juuri mitään. Siksi kutsuin sua urpoksi.

Väitätkö edelleen että tuo lista syntyy soittamalla sitä samaa juttua mitä videolla? Vastaas tuohon jos pystyt.
www.vasamayhtye.com
Marazo
07.12.2005 23:16:40
mut kyllä oikeasti, ei oo akustisten rumpujen ja lautasten voittanutta ;)

No, ei ole ei. Eikä toivottavasti kukaan niin väitäkkään. Minä en ainakaan. (Tai riippuu vähän rummuista ja lautasista.)

Vähän sama juttu kun söisi pingviinituuttia poistamatta niitä papereita. Kyllä se joltain maistuu ja on kylmää, mutta ei kuitenkaan ole ihan parasta mahdollista...

Tai jotain.
markkuliini
08.12.2005 09:02:18 (muokattu 08.12.2005 09:04:17)

Ahaa...Olisitko sittenkin vain ymmärtänyt väärin? Mitäpä jos viittasinkin niskamiehen kommenttiin, jossa hän kertoo minun olevani noob kun arvostelin kyseistä videota. Hänen mielestään ilmeisesti video hermannin pierustakin groovaa ja on hyvä syystä, että mies soittaa joillain levyillä niin hyvin. Sitä tarkoitti se kysymysmerkki lauseeni lopussa. Eli lue: "Mies tuskin soittaa samalla lailla niillä kaikilla levyillä".

Todellakin äijä osaa soittaa ja tekee työnsä kiitettävän hyvin. Siinä videossa ei kuitenkaan ollut mitään erikoista.

Ymmärsin väärin. Sori.
Ja toisaalta ehkä ei kannattaisi käyttää lauseita joiden merkitys muuttuu täysin riippuen siitä huomaako kysymysmerkkiä vai ei. Toisin sanoen myös kysymyssana kysymyslauseeseen, pliis. Joo joo, ja tarkkaavaisuutta lukemiseen mulle. :)
T:Äidinkielen maikka
www.vasamayhtye.com
rbt
08.12.2005 09:20:53
Ymmärsin väärin. Sori.
Ja toisaalta ehkä ei kannattaisi käyttää lauseita joiden merkitys muuttuu täysin riippuen siitä huomaako kysymysmerkkiä vai ei. Toisin sanoen myös kysymyssana kysymyslauseeseen, pliis. Joo joo, ja tarkkaavaisuutta lukemiseen mulle. :)
T:Äidinkielen maikka

Täytyy opetella kirjoittaan...äikän opet jostain syystä vihas mua ja mä niitä... yks ope oli jonka kanssa tultiin toimeen eräässä ammattisurkeakoulussa...
anzelmosm
08.12.2005 12:37:57

Laitetahan nyt tuohon tuommonen keskeneräinen miksaus yhrestä "uuden(tulevan)" demon biisistä vanhalta orkesteriltani sinityltä. Rummut on nauhotettu niinkin vasta kuin viime tammikuussa eikä 4 biisin demo ole vieläkään valmis mutta... Jotain.. :D

http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/icon7koklauas.mp3
http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta [14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä || Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)