soitiks tän tosiaan ite EIköhän se ihan itse ole soitettu. vai onko settis pädien tunnistus vaan tollanen alkeellinen on-off (isku pädiin / ei-iskua-pädiin)? Ei tietenkään. Kyllä sieltä dynamiikka löytyy, jos niin haluaa. Tämä sähkösetti on ollut minulla vasta reilun kuukauden, joten vielä on vähän näitten asetusten kanssa hakemista. Kun esimerkiksi pädin herkyyttä saa säätää itse padista, ja parista-kolmesta eri paikasta moduulista, sopivien asetusten löytäminen vie oman aikansa. tästä ei paljon ihmismäinen soittaminen huokaa silmille. Onhan tuo aika muovisen kuuloista, sitä en kiellä. Väitän kuitenkin, että se osittain johtuu käytetystä ö-luokan äänityskalustosta. :) Kyllähän tuo soitto kuulostaa aika paljon erilaiselta "livenä". Ei webbikameran mikrofonilla äänitetyt "oikeat" rummutkaan kovin hyvältä kuulosta... :P ei sähköseteistä oo rummuiksi ; ) Hohhoo! Kuinka väärässä oletkaan. :) Kyllä niistä rummuiksi on. Onpa hyvinkin. |
Niskamies 07.12.2005 14:10:01 | |
---|
ei todellakaan ollut erikoista...pelle hermanni Se vaan todistaa sen että sä et erota hyvän rumpalin soittoa: Purdie nimittäin groovaa kuin hirvi. Ei se muuten olisi niin helvetin monella levyllä vetänyt. |
Muovinen 07.12.2005 14:24:26 | |
---|
Uusi marraskuussa äänitetty funk biisi. www.mikseri.net/bmh ja kappale Fix your Hammond, Bratwurst. faniuduin ;) |
sotasorsa 07.12.2005 14:25:52 | |
---|
iä!iä!Shub-Niggurath!Metsän Musta Pukki,jolla on tuhat lasta |
dictatorsh*t 07.12.2005 14:37:43 | |
---|
Uusi marraskuussa äänitetty funk biisi. www.mikseri.net/bmh ja kappale Fix your Hammond, Bratwurst. On kyllä menevää kamaa. Tykkäilin noista aiemmista jo joskus. |
WyW 07.12.2005 14:42:30 | |
---|
Uusi marraskuussa äänitetty funk biisi. www.mikseri.net/bmh ja kappale Fix your Hammond, Bratwurst. Mä kyllä diggaan täst iha vitusti! http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif |
rbt 07.12.2005 15:06:08 | |
---|
Se vaan todistaa sen että sä et erota hyvän rumpalin soittoa: Purdie nimittäin groovaa kuin hirvi. Ei se muuten olisi niin helvetin monella levyllä vetänyt. Niijust senhän se todistaa ja mieshän soittaa jokaisella levyllä tuota samaa, kuin tuossa videolla? |
Epämuusikko 07.12.2005 15:52:54 (muokattu 07.12.2005 15:53:51) | |
---|
Niijust senhän se todistaa ja mieshän soittaa jokaisella levyllä tuota samaa, kuin tuossa videolla? Ei. Se soittaa oikeasti niillä levyillä. TJEU: Aika helvetin monta levyä, joilla on Bernard. EIköhän se ihan itse ole soitettu. Herranjestas. Meitsi on kade. Melkoisen tarkkaa touhua. "It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know....
or a bunch of average ones". -Bill Hicks |
HeavyMachinery 07.12.2005 15:56:08 | |
---|
Uusi marraskuussa äänitetty funk biisi. www.mikseri.net/bmh ja kappale Fix your Hammond, Bratwurst. Nyt Tampereelle keikalle Perkkules !!! Olipa taas kiva ralli kyllä taka-ajo funkki on poikaa...... Minä tiedän - siis pelkään ! |
markkuliini 07.12.2005 16:06:04 (muokattu 07.12.2005 16:24:11) | |
---|
Väitäksää että noi biisit/noi levyt/noi artistit hoituu "tolla samalla jutulla"? Urpo... Artist: Aretha Franklin Rock Steady Day Dreaming Oh Me, Oh My Young Gifted and Black April Fool A Brand New Me I've Been Lovin You Too Long Natural Woman The Long and Winding Road Didn't I? The Boarder Song Amazing Grace Till You Come Back To Me Chain of Fools Say A Little Prayer Think See-Saw Eleanor Rigby I'm In Love The Masquerade Is Over Hey Now, Hey Somewhere Angel Mr. Spain Moody Mood Spanish Harlem Baby, I Love You Don't Play That Song Dr. Feel Good Let It Be Do Right Woman, Do Right Man R.E.S.P.E.C.T. Bridge Over Troubled Waters I Never Loved A Man You're All I need To Get By Call Me Love All The Hurt Away Since You Been Gone Aint No Way All The Kings Horses Artist: Steely Dan Royal Scam Green Earrings Home At Last Deacon Blues Kid Charlemagne The Fez Sign In Stranger Haitian Divorce Black Cow AJA Peg I've Got The News Josie Motown Artists Marvin Gaye The Manhattans The Jackson Five Gladys Knight Artist: B.B. King The Thrill Is Gone Artist: Issac Hayes Theme From Shaft Artist: Miles Davis Get Up With It Bitches Brew Get Up With It, Part 2 Artist: Quincy Jones Walking In Space Artist: Roberta Flack The Closer I Get To You I Feel Like Making Love Where Is The Love? The Best Of Roberta Flack Roberta Flack & Donny Hathaway Artist: Hall & Oates She's Gone Artist: Paul Simon Rock Me Like A Rock Artist: Brook Benton Midnight Train To Georgia Artist: Percy Sledge When A Man Loves A Woman Artist: Bobby Hebb Sunny Artist: Van McCoy The Hustle Artist: Larry Coryell Coryell Artist: Nina Simone The Blues Young Gifted And Black Artist: James Brown Cold Sweat Sex Machine It's A Man's Man's World Artist: Cat Stevens Foreigner Artist: King Curtis King Curtis At Filmore West Artist: Hank Crawford Midnight Ramble Indigo Blue Down On The Deuce Soul Survivors Mr. Chips Night Beat Groove Master Artist: Lou Donaldson Play The Right Thing Artist: Gato Barbieri Bolivia Gato-Para Los Amigos Ruby, Ruby Artist: J.J. Jackson It's Airight Artist: Louis Armstrong It's A Wonderful World His Last Recordings in 1970 Artist: Grover Washington All The Kings Horses Esit: Noi Brownin viitaukset eivät pidä paikkansa. Löysin Star time boxista muita biisejä millä Purdie soittaa, mutta alkuperäiset Cold sweat ja Sex machine eivät ole Purdien soittamia. www.vasamayhtye.com |
rbt 07.12.2005 19:45:42 | |
---|
Väitäksää että noi biisit/noi levyt/noi artistit hoituu "tolla samalla jutulla"? Urpo... En nyt tiedä tarkoittiko tuo urpo minua, mutta tuo listasi ei tee tuosta pelle hermanni videosta sen erikoisempaa edelleenkään. |
J. Cool 07.12.2005 19:48:25 | |
---|
ei todellakaan ollut erikoista...pelle hermanni en ehkä ihan ymmärtäny mitä tuo tarkotti, mutta kyllähän se pelle hermannin biisi ruuvaa jos mikä. niin offtimeä mutta niin kumminkin ihmeesti kasassa ettei mitään järkeä! Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
J. Cool 07.12.2005 20:30:54 (muokattu 07.12.2005 20:31:22) | |
---|
Hohhoo! Kuinka väärässä oletkaan. :) Kyllä niistä rummuiksi on. Onpa hyvinkin. noh en oo yksiinkään edes välttäviin törmänny, mutta en ookaan päässy kokeileen kalleimpia malleja. mut kyllä oikeasti, ei oo akustisten rumpujen ja lautasten voittanutta ;) paitsi jessica alba voittaa kyllä rummun ku rummun, mutta eipä siitä enempää. Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
ilarj 07.12.2005 22:37:45 | |
---|
Nyt Tampereelle keikalle Perkkules !!! Olipa taas kiva ralli kyllä taka-ajo funkki on poikaa...... melkeen tampereelle. lahdessa 15.12 |
markkuliini 07.12.2005 22:50:29 | |
---|
En nyt tiedä tarkoittiko tuo urpo minua, mutta tuo listasi ei tee tuosta pelle hermanni videosta sen erikoisempaa edelleenkään. En viitannut Pelle Hermanni-kommenttiin. Äijähän ON kiistatta todella korni. Viittasin siihen kommenttiisi jossa sanot että kaveri muka soittaa levyillä AINA SITÄ SAMAA MITÄ TUOLLA VIDEOLLA. Osoitit ettet tiedä asiasta juuri mitään. Siksi kutsuin sua urpoksi. Väitätkö edelleen että tuo lista syntyy soittamalla sitä samaa juttua mitä videolla? Vastaas tuohon jos pystyt. www.vasamayhtye.com |
Marazo 07.12.2005 23:16:40 | |
---|
mut kyllä oikeasti, ei oo akustisten rumpujen ja lautasten voittanutta ;) No, ei ole ei. Eikä toivottavasti kukaan niin väitäkkään. Minä en ainakaan. (Tai riippuu vähän rummuista ja lautasista.) Vähän sama juttu kun söisi pingviinituuttia poistamatta niitä papereita. Kyllä se joltain maistuu ja on kylmää, mutta ei kuitenkaan ole ihan parasta mahdollista... Tai jotain. |
rbt 08.12.2005 08:39:05 | |
---|
Viittasin siihen kommenttiisi jossa sanot että kaveri muka soittaa levyillä AINA SITÄ SAMAA MITÄ TUOLLA VIDEOLLA. Ahaa...Olisitko sittenkin vain ymmärtänyt väärin? Mitäpä jos viittasinkin niskamiehen kommenttiin, jossa hän kertoo minun olevani noob kun arvostelin kyseistä videota. Hänen mielestään ilmeisesti video hermannin pierustakin groovaa ja on hyvä syystä, että mies soittaa joillain levyillä niin hyvin. Sitä tarkoitti se kysymysmerkki lauseeni lopussa. Eli lue: "Mies tuskin soittaa samalla lailla niillä kaikilla levyillä". Todellakin äijä osaa soittaa ja tekee työnsä kiitettävän hyvin. Siinä videossa ei kuitenkaan ollut mitään erikoista. |
markkuliini 08.12.2005 09:02:18 (muokattu 08.12.2005 09:04:17) | |
---|
Ahaa...Olisitko sittenkin vain ymmärtänyt väärin? Mitäpä jos viittasinkin niskamiehen kommenttiin, jossa hän kertoo minun olevani noob kun arvostelin kyseistä videota. Hänen mielestään ilmeisesti video hermannin pierustakin groovaa ja on hyvä syystä, että mies soittaa joillain levyillä niin hyvin. Sitä tarkoitti se kysymysmerkki lauseeni lopussa. Eli lue: "Mies tuskin soittaa samalla lailla niillä kaikilla levyillä". Todellakin äijä osaa soittaa ja tekee työnsä kiitettävän hyvin. Siinä videossa ei kuitenkaan ollut mitään erikoista. Ymmärsin väärin. Sori. Ja toisaalta ehkä ei kannattaisi käyttää lauseita joiden merkitys muuttuu täysin riippuen siitä huomaako kysymysmerkkiä vai ei. Toisin sanoen myös kysymyssana kysymyslauseeseen, pliis. Joo joo, ja tarkkaavaisuutta lukemiseen mulle. :) T:Äidinkielen maikka www.vasamayhtye.com |
rbt 08.12.2005 09:20:53 | |
---|
Ymmärsin väärin. Sori. Ja toisaalta ehkä ei kannattaisi käyttää lauseita joiden merkitys muuttuu täysin riippuen siitä huomaako kysymysmerkkiä vai ei. Toisin sanoen myös kysymyssana kysymyslauseeseen, pliis. Joo joo, ja tarkkaavaisuutta lukemiseen mulle. :) T:Äidinkielen maikka Täytyy opetella kirjoittaan...äikän opet jostain syystä vihas mua ja mä niitä... yks ope oli jonka kanssa tultiin toimeen eräässä ammattisurkeakoulussa... |
anzelmosm 08.12.2005 12:37:57 | |
---|
Laitetahan nyt tuohon tuommonen keskeneräinen miksaus yhrestä "uuden(tulevan)" demon biisistä vanhalta orkesteriltani sinityltä. Rummut on nauhotettu niinkin vasta kuin viime tammikuussa eikä 4 biisin demo ole vieläkään valmis mutta... Jotain.. :D http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/icon7koklauas.mp3http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta
[14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä
|| Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna |