Aihe: Teddy Rock Seven
1
Karva-Aarne
05.12.2005 14:06:30 (muokattu 05.12.2005 14:06:46)
Enpä löytänyt täältä juttua Teddy Rock Sevenistä, niin että laitan itse.

Eli eilen Oulussa poijjaat (tai sedät, kun niillä oli setäviikset) veti hyvän keikan, mahtavat saundit, mahtavaa musisointia ja muutenkin hyvä paketti. Onko täällä muita diggaajia?

Mitäs muita samanhenkisiä orkestereita Suomesta löytyisi?
"Watch out where the huskies go, and don’t you eat that yellow snow" -Zappa-pappa
dictatorsh*t
05.12.2005 19:53:32
Varmaankin siis Teddy Rok Seven.
On kyllä kovaa kamaa, livenä en tosin ole onnistunut vielä näkemään.
stigcarpelan
06.12.2005 11:46:43
Jooh viime viime perjantaina oli Kuopijos ja oli kyllä aika hunajaa ja mieletöntä lyömäsoitintyöskentelyä.
Karolzinha
06.12.2005 12:28:37
NO NIINPÄ! Rytmit vipattaa vieläki korvissa! Olin myös nukulla jammailemassa (pääni sisällä kylläkin, kun siellä ei voinu tanssia) ja kyllä viikset veti mukavan keikan. Harvoin näkee noin iloista ja rentoa meininkiä, enemmän semmoinen "pojat kokeilee menemään", kuin rautakanki ties missä- tosikkoilua. Propsit Teddy Rokille!
wavelength
06.12.2005 18:25:06

Olin viime torstaina TRS:n keikalla, josta ostin myös pumpun levyn. Jumalainen orkesteri! Kuuntelin levyn vielä samana iltana, ja uudestaan aamulla. Tähän mennessä levy on soinut läpi varmaan kymmenen kertaa.
En tiedä mistä puhun.
Ossi
06.12.2005 23:31:34

Kyllä tämä uusi suomalainen muusikkopolvi on aivan mahtavaa sakkia. Näin TRS:n keväällä livenä ja olin aivan äimän käkenä. Tautinen groove ja meno. Mäkynen on kone!
We grow up so slowly and grow old so fast -R.Robertson
HCW
07.12.2005 07:00:14
Mäklä on kyllä äijä. Vetelee hienosti. Tosin TRS:in levy oli pienoinen pettymys meikäläiselle, ekat biisit oli hyviä mutta ei oikein toiminu loppuun asti.
Rek-tum-ta-ka-tum!
Karva-Aarne
08.12.2005 10:12:17 (muokattu 08.12.2005 10:12:48)
Varmaankin siis Teddy Rok Seven.

Ei ole ihme, että kun hakee väärällä hakusanalla, ei löydä oikeaa vastausta. Mun moka, vieläpä pöljä sellainen!
"Watch out where the huskies go, and don’t you eat that yellow snow" -Zappa-pappa
dictatorsh*t
08.12.2005 22:09:12
Ei ole ihme, että kun hakee väärällä hakusanalla, ei löydä oikeaa vastausta. Mun moka, vieläpä pöljä sellainen!

Sama homma oli mullakin kun aiemmin hain tietoa. :)
Dr. Funkenstein
08.12.2005 23:15:07
Orkesterin levyn biisi "Feel" on yks meikäläisen suosikkiralleista. Mäkynen soittaa niin jumalattoman maukkaasti. Sitäpaitsi sil on hienot jazzviikset tätänykyä, jeah!
bize
09.12.2005 10:24:15
Varmaan viiksekkäimpiä keikkailevia porukoita suomenmaassa.. Eilinen Joensuun teatteriravintolan veto ei jättänyt paljon kysyttävää. Loistavaa soittoa ja ehkä hauskin keikka jonka oon aikoihin nähny.
tosi basic systeemit mut varmasti fätti soundi
funkylord
09.12.2005 10:49:28 (muokattu 09.12.2005 10:50:37)

Runpaliherran spiikit oli melkoisen hauskoja ainakin täällä kuopiossa. (Äsken soitimme tuollaisen kappaleen, ja seuraavaksi soitamme toisen.)
Innasen barskan soittoa on kyllä aina ihmeellistä kuulla. Kaikki ne flat tonet (maiskutus äänet) ja se tilutus. Muuttuu barska nopeasti sopraanoks, kun kuuntelee niitä infernaalisia tiluja. Ainoa miinus mitä jäi käteen oli Eskolan epätyylinmukaisuus niissä samba funkeissa. Oli vähän Hubbard meininkiä tiluineen kaikkineen. Ehkä vähän liikaa verrastin sitä tri. Sandovaliin.

Fonisteille semmonen tieto, että: Sain tuossa kuulla Lassyn soittavan 2.5 vandorenin classic lehdellä. Soundi on kuitenkin yllättävän tiukka ja räkäinen verrattuna siihen että miten kuulas ja kiinteä soundi on luvattu noilla vandorenin pläröillä tulevan.

Mukavia heppuja ovat. Mutta ne viikset. Jotenkin tuli mieleen Innasen viiksistä itäsaksalainen pronoleffa suoraan 70-luvulta valkoisine pillihousuineen kaikkineen. Huhhuh. Lassy veteli muuten samoilla viiksillä jossain tv-shöyssä.
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
kede
09.12.2005 12:27:12
Viikset oli loistavat! Hyvä keikka eilen Joensuussa, mieletön groove ja soittamisen ilo puski kyllä vahvasti läpi. Kannattaa tsekata jos kohdalle osuu.
Modest Murskaaja
09.12.2005 12:33:43

Ou jee. Tänään esiintyvät kyseiset viiksimiespäät Savonlinnan oopperakellarissa, ja sinne olen minä menevä.
Kommenttien perusteella kuulostaa kyllä kaikinpuolin huipulta bändiltä, mutta täytyy yrittää nyt kuitenkin olla odottamatta liikoja, ettei tule sittenkin pettymystä.
Kaikkia bändejä pitäisikin ajatella ensin ennakkoluuloisesti ihan surkeana, ja sitten yllättyä iloisesti keikalla.
Jeah, kovis illanvietto tänään siis tiedossa, hiphei.
Ristiriitaisuus on hyvästä
gandar
10.12.2005 13:12:24 (muokattu 10.12.2005 13:14:53)
Kaveri houkutteli viime tipassa eiliselle Oopperakellarin keikalle ja täytyy sanoa, että mikä ettei. En ollut aikaisemmin kuullutkaan ja lehtijututkin olin onnistunut olemaan huomaamatta, mutta voin sanoa pitäneeni. CDON muisti alennuskoodilla, joten lähtee varmaan levykin tilaukseen.
Ceci n'est pas une signature
Modest Murskaaja
13.12.2005 12:41:01

No niin, kuultu on ja oli juuri niin hyvä kuin kuvittelinkin. Että kyllä kannatti! Ja liput alennuksella, jeah.
Ristiriitaisuus on hyvästä
gandar
14.12.2005 17:20:58
Prkl teidän taikkarilaisten ja alennustenne kanssa.

Fonisteille semmonen tieto, että: Sain tuossa kuulla Lassyn soittavan 2.5 vandorenin classic lehdellä. Soundi on kuitenkin yllättävän tiukka ja räkäinen verrattuna siihen että miten kuulas ja kiinteä soundi on luvattu noilla vandorenin pläröillä tulevan.

Onko mitään tietoa, millä suukappaleella ja lehdykänkiristimellä soittaa? Innasen Francois Louis -kiristin paistoi jo kauas, mutta Lassyn settiä kuikuilin pitkään turhaan.

Sain tänään levynkin ja ensimmäiset fiilikset ovat seuraavanlaiset:
Yhtye on ehkä sata kertaa parempi livenä, mikä varmasti ei sinäänsä ole yllätys. Levyllä oli ainakin minun makuuni aivan liian paljon efektihärpää ja muuta ylimääräistä. Oli vierailevaa tähteä, oli jopa laulua. Livenä homma on paljon "riisutumpi" ja näin yksinkertaisena miehenä pidän yksinkertaisesta musiikista. Onnistunut ostos, ei siinä mitään, mutta en minä tätä täysihintaisena olisi ostanut, hyvien kappaleiden välissä oli turhan paljon "ihan okei":ta.
Ceci n'est pas une signature
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)