Aihe: Mnetin suuren konkkamikkitestin ääninäytteet pian saatavilla
1 2 3 4 5
Cornflake
04.07.2003 10:18:15
k2x80w:
Eikö ole laillista saada mitään ilmaiseksi?!?

Joko sun huumorisi ei oikein nyt pure tai sitten vika on paljon pahempaa sorttia.
___ ___ ___

Tuon lätyn tilaaminen todellakin kiinnostaa. Olen nyt vetäytymässä 3 viikoksi kesälomalle, mutta oletan että tuon saa senkin jälkeen samoin tilausmetodein hakittua:-)

Hatunnoston (ja ehdottomasti sen nimellisen korvauksen) arvoinen temppu koota tuollainen testi *nostaa hattua*.
Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa!
PL
04.07.2003 10:58:37 (muokattu 10.12.2003 11:32:13)
..................
Chemo
04.07.2003 11:14:00

Hatunnoston (ja ehdottomasti sen nimellisen korvauksen) arvoinen temppu koota tuollainen testi *nostaa hattua*.

Jees - on aivan varmasti sen femman arvoinen. Sikälihän tuo on ilmainen, että tuskin tulee tekijöille kovin ihmeellistä tuntipalkkaa tuosta hommasta. Eiköhän tästä nyt ole jo väännetty tarpeeksi.

Tulen tilaamaan tuon testilevyn, tulee oikein tarpeeseenkin. Mitens, Pete tai joku muu, mun on hiukan hankalaa saada tilisiirtoihin näkymiin mitään viitetekstiä. Tuon mun femman voisi kyllä tunnistaa mun laittamaksi nimestä ja laittajan tilinumerosta - kävisikö jos meilaisin loput tiedot? Voin kyllä käväistä pankissakin, mutta tuo olisi mulle paljon kätevämpi noin.
niko
04.07.2003 12:13:38
Minulle tuli eilen postissa tuo levy. Ja voin kyllä sanoa, että 5 e on pikkuraha siitä. Kiitoksia kaikille tekoon osallistuneille. Hommaan on (lopputuloksen perusteella) laitettu aikaa ja vaivaa melkoisesti.

Hinta huomioiden luulen, että tuskin on poijjilla ollut meininkinä tehdä ensimmäistä miljoonaansa testilevyjä myymällä.
Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku.
niko
04.07.2003 12:17:14
Vakituinen työpaikka...
Jossa teet työtä ilman palkkaa, pyytettä?

omarivitalo huoneisto...auto.. kotistudio..kotiteatteri...
Nämä olivat ilmeisesti ilmaisia? Sillä eihän se muuten ärsyttäisi, kun pitää maksaa toisten työstä ja ajasta.

Eikö ole laillista saada mitään ilmaiseksi?!?
Saisinko minä ilmaiseksi vaikka tuon sinun autosi?
Tämähan maistuu aivan paskalle. Ja lisäksi tässä on joku outo sivumaku.
PIM
04.07.2003 13:21:38 (muokattu 04.07.2003 13:23:57)
Minulle tuli eilen postissa tuo levy. Ja voin kyllä sanoa, että 5 e on pikkuraha siitä. Kiitoksia kaikille tekoon osallistuneille. Hommaan on (lopputuloksen perusteella) laitettu aikaa ja vaivaa melkoisesti.

Eikös muuten ole yllättävän suuria eroja eri mikkien välillä? Esim AKG C1000 kuulostaa aika tunkkaiselta tuossa joukossa ja dynaamiset referenssimikit kuulostaa aivan erilaisilta kuin konkkamikit. Noita eroja ei varmaan huomaisi yhtä selvästi jos testailisi mikkeja normaalisti eri liikkeissä kokeilemalla ja muistikuvia vertailemalla.

Lisäys: Pistäkääs Kivi ja jPekka osotteita tulemaan niin lähetän teillekin kopiot.
Ostakaa ny jotain, jooko?
k2x80w
07.07.2003 08:29:27
Jossa teet työtä ilman palkkaa, pyytettä?

Nämä olivat ilmeisesti ilmaisia? Sillä eihän se muuten ärsyttäisi, kun pitää maksaa toisten työstä ja ajasta.

Saisinko minä ilmaiseksi vaikka tuon sinun autosi?

Köyhä...
Roberto
07.07.2003 21:32:36

Köyhä...

Paa hei femma, pitäs saada keittoo...
juki
09.07.2003 11:34:58
Klassikkokamaa: "Vienti toimialoittain...raaka-aineet, EI polttoaineet..." ;)

Toissapäivänä kolahti postilaatikkoon (kiitoksia Pete) ja 5eetä on tuosta pikkuraha. Takuulla mikkejä hankkivalle joka centin arvoinen.

Tuo valotti muuten mukavasti meikäläisen tapaiselle amatöörille mikkien luonne- ja soundierojen lisäksi suuntakuvioiden ja filtterien käytön eroja ja merkittävyyttä käytännössä. Ja se konkkien ja dynaamisten välinen kuilu erottelevuudessa...

Thumps up eli tumput ilmaan kaikille osallistuneille!
Ei se taito vaan se tatsi!
kostaja
09.07.2003 13:27:09
Jos pojat on aluksi lupaillu nettijakoon niin pitäköön sanansa... jos ovat miehiä.. mulle aivan sama!
jPekka
09.07.2003 14:13:33

Jos pojat on aluksi lupaillu nettijakoon niin pitäköön sanansa... jos ovat miehiä.. mulle aivan sama!

Ei noita LUPAILTU nettijakoon. Asiaa kyllä pohdittiin, totta.

.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
PIM
09.07.2003 14:39:10

Muistaakseni alusta alkaen oli puhetta tulosten julkaisemisesta CD muodossa. En ainakaan muista että kukaan olisi ottanut asiakseen hoitaa nettijakelua ja kunnes joku joskus ilmoittautunut vapaaehtoiseksi konvertoimaan sampleja nettilevityskelpoiseen muotoon ja hommaamaan tarvittavaa serveritilaa ja maksamaan siitä niin siihen asti homma toimii näin.
Peten KesäAle, klikkaa nimimerkkiä.
Dumb
10.07.2003 01:06:43

Tänään tuli levy minullekin, mutten ole sitä ehtinyt vielä kuuntelemaan. Huomenna sitten.

Kiitoksia vain tekijöille!
Jabe
12.07.2003 16:11:31

Levy saapui minullekin. Suurkiitokset ja plussat kaikille tekijöille. Mielenkiintoista kuunella noita eroja. Ja CD toimii mainiosti, kun voi verrata esim. kahta haluamaansa mikkiä vastakkain tms.
Häät ilman tansseja on kuin kusellakäynti ilman pierua.
tee1
14.07.2003 20:50:33 (muokattu 14.07.2003 20:51:42)

Muistaakseni alusta alkaen oli puhetta tulosten julkaisemisesta CD muodossa. En ainakaan muista että kukaan olisi ottanut asiakseen hoitaa nettijakelua ja kunnes joku joskus ilmoittautunut vapaaehtoiseksi konvertoimaan sampleja nettilevityskelpoiseen muotoon ja hommaamaan tarvittavaa serveritilaa ja maksamaan siitä niin siihen asti homma toimii näin.

No minä voisin periaatteessa tiedustella tuota serveritilaa (ja saadakin. Se olisi riittävän nopeiden yhteyksien päässä varmasti), mutta mun mielestäni homma toimii riittävän hyvin näinkin. Eli oikeasti kiinnostuneet saavat levynsä nimellistä korvausta vastaan.
jjsound
15.07.2003 00:40:42
Kiitos, tilaan testin ehdottomasti, eikä 5 euroo oo ole toldellakaan paha hinta moisesta. Jään odottelemaan ja kiitos tekijöille.
Chemo
16.07.2003 11:08:22 (muokattu 16.07.2003 11:10:29)

Levy saapui minullekin. Suurkiitokset ja plussat kaikille tekijöille. Mielenkiintoista kuunella noita eroja. Ja CD toimii mainiosti, kun voi verrata esim. kahta haluamaansa mikkiä vastakkain tms.

My words exactly.
Mikael
16.07.2003 14:17:58 (muokattu 16.07.2003 14:18:11)

Mikrofoniesivahvistimena testissä muuten oli dbx 586 mikäli jotain sattuu moinen kiinnostamaan...

http://www.dbxpro.com/discontinued/586.htm
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
JulGubbe
10.08.2003 19:03:04
Tuleeko sen cd:n mukana myös Kivi ja kiven avainnippu.
Vai mistä voi tietää miltä kiven ääni ja kiven avainnippu kuulostaa luonnossa?
Kyllä pukki tietää!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)