Aihe: tuplat jouluksi.
1 2 3 4 5 6 7
hyperhamsteri
01.12.2005 16:43:48
Itselläni on kyseiset Pearlit ja kyllähän ne on hyvin toimineet.. Tosin säätömahdollisuudet ovat harmttavan rajoitetut.
"Piinalinna, Piinalinna, saatanallinen piinalinna!" -WM
tuplapedaali
01.12.2005 19:24:39
miten ois ku pitäs jouliks hankkia tuplat ja hintaa sais olla vaa jotai 300. nii tommosia oon kattellu:http://www.thomann.de/thoiw3_yamaha_dfp9410_doppelpedal_prodinfo.html
niin että oisko teijän mielessä mittään yhtä hyviä ku noi vai onko noi ees hyvät.

niiden hyvyydestä en tiedä, mutta legendaariset iron cobrat soitin laineelta hintaan 350 e
http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … mp;sgid=174&mgid=4&mnid=199
Ze Kink
08.12.2005 22:12:45
Noni. Rolling Glidet vai Flexiglidet :(
Kertokaa, en osaa päättää. Rolling Glidet saisin kyllä halvemmalla, mutta oiskohan Flexiglidet silti paremmat.
I JUST WANNA RIDE MY MOOOTORSÄÄÄHHH.... CLE
Paas
08.12.2005 22:14:33
Kertokaa, en osaa päättää. Rolling Glidet saisin kyllä halvemmalla, mutta oiskohan Flexiglidet silti paremmat.

Parempi on se joka tuntuu jalan alla paremmalta.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Shitmanek
08.12.2005 22:17:42
Aiheeseen löyhästi liittyen, on pakko hehkuttaa: kannoin tänään kaupasta kotiin omat Eliminoijat. Hieman testailinkin jo, erittäin mukavalta tuntuvat :) Ainoa huono puoli on se, ettei nyt voi syyttää polkimia jollei soitto suju...
Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...?
Migo
08.12.2005 22:19:56
Aiheeseen löyhästi liittyen, on pakko hehkuttaa: kannoin tänään kaupasta kotiin omat Eliminoijat. Hieman testailinkin jo, erittäin mukavalta tuntuvat :) Ainoa huono puoli on se, ettei nyt voi syyttää polkimia jollei soitto suju...

No tais tuntuma muuttua p-120p verrattuna?
Tykkään soittaa soittimilla.
Shitmanek
08.12.2005 22:23:01
No tais tuntuma muuttua p-120p verrattuna?

Kyllähän se, säätömahdollisuuksia on niin paljon että niiden kanssa menee jo sekaisin :)
Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...?
Ze Kink
08.12.2005 22:30:17 (muokattu 08.12.2005 22:38:02)
Parempi on se joka tuntuu jalan alla paremmalta.

No jep. Mutta kun en osaa päättää kummasta tykkään :) Levytukussa olen molempia siinä testiständissä hieman paukutellut.
E: Jokin kyllä sanoo minulle että tuo Rolling Glide ois paree. No, huomenna vois käydä testailemassa, kun koulukin alkaa vasta yhdeltä.

Voiko noissa Cobrissa muuten vaihtaa tota camia (vaimikäsenyon) niin että tekisi vaikka Rolling Glidestä Flexigliden?
Paas
08.12.2005 22:38:40
No jep. Mutta kun en osaa päättää kummasta tykkään :) Levytukussa olen molempia siinä testiständissä hieman paukutellut.
E: Jokin kyllä sanoo minulle että tuo Rolling Glide ois paree. No, huomenna vois käydä testailemassa, kun koulukin alkaa vasta yhdeltä.

Voit nakata molemmat pedaalit kiinni testihuoneen settiin ja polkea basaria jos vaikka tulis vähän todellisuuden tuntua enemmän. Otat sen joka tuntuu paremmalta.
wavelength
09.12.2005 07:29:06

Voit nakata molemmat pedaalit kiinni testihuoneen settiin ja polkea basaria jos vaikka tulis vähän todellisuuden tuntua enemmän. Otat sen joka tuntuu paremmalta.

Tässäkin pitää ottaa huomioon, miten paljon säädöt vaikuttavat polkimen tuntumaan. Sehän tarkoittaa vain sitä, että sulla on edessä paljon laatuaikaa pedaaliehdokkaiden kanssa. :)
En tiedä mistä puhun.
sammakko54
09.12.2005 16:07:13

Miksei Power glide? Taitaa olla levytukusta loppu. Sano sitten kun ostat jommat kummat että mihin hintaan lähti.

Saman hintasia pitäis kyllä nuo kaikki kolme olla.
päyväpäy
Dilbert
09.12.2005 16:14:00
Itse ostin eilen power glidet hintaan 300 e Tampereen musiikista.
Youni
09.12.2005 16:16:32
Kyllähän se, säätömahdollisuuksia on niin paljon että niiden kanssa menee jo sekaisin :)

Tuo on kyllä totta, itselläni kului pari viikkoa, että sain säädöt mieleiseksi.

On ne vaan kevyet! Ei osaa halvemmilla pedaaleilla oikein soittaakaan, kun ne tuntuvat niin raskailta ja hitailta.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Hulfok
09.12.2005 16:21:38
Power glideä ei tueta... Niissä oli jotain vikaa... En muista mitä:)
Jeltz
09.12.2005 16:56:23
Power glideä ei tueta... Niissä oli jotain vikaa... En muista mitä:)

Paska tatsi niissä vaan on, ei sen kummempaa :). En ole Rolling/Flexi glidejä testaillut, mutta ainakin powerit oli munsta huonon tuntuiset. Lisäksi vasen puoli oli huomattavasti jähmeämpi.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
Youni
09.12.2005 17:45:20
Paska tatsi niissä vaan on, ei sen kummempaa :). En ole Rolling/Flexi glidejä testaillut, mutta ainakin powerit oli munsta huonon tuntuiset. Lisäksi vasen puoli oli huomattavasti jähmeämpi.

Jos testasit Levytukun testikopissa olevaa yksilöä, niin ei ole ihme, että slave on jäykkä. Niitä kun ei öljytä kuin kahdenkymmenen vuoden välein tms.

Itse testaamistani Cobrista Flexi Glide teki vaikutuksen herkkyydellään, todella mainio tatsi. Makuasioita.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Paas
09.12.2005 17:51:40
Jos testasit Levytukun testikopissa olevaa yksilöä, niin ei ole ihme, että slave on jäykkä. Niitä kun ei öljytä kuin kahdenkymmenen vuoden välein tms.

No cobrien slavepuolet on kyllä jäykkiä. Kolmet iron cobran tuplat omistaneena(yhdet flexi-glide tuplat, ja kahdet power-glidet) olen todennut että kaikissa pedaaleissa sama juttu. Single speduina paljon parempia.
Jeltz
09.12.2005 17:51:47

Itse testaamistani Cobrista Flexi Glide teki vaikutuksen herkkyydellään, todella mainio tatsi. Makuasioita.

Ei ole Levytukun pedaalit mun testaamani yksilöt. Makuasioitahan nämä kyllä on, itseä miellyttää Pearlin Eliminatorit huomattavasti enemmän.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
Ze Kink
09.12.2005 18:10:00

Minä en tossa vasemmassa puolessa mitään huomannut, mutta tatsi ei kyllä vaikuttanut. Jotenkin omituisen tuntuiset soittaa. Flexiglide ja Rolling Glide toimi paljon paremmin. Noilla Powerglideissä tuntui jotenkin tulevan kaikki potkut paljon kovempaa kuin halusi (tämähän se idea lieneekin) josta en oikein digannut.

Vertailin Rolling Glide -sinkkua, Flexiglide -sinkkua ja Rolling Glide -tuplaa, mutten kyllä vieläkään osaa päättää. Flexiglidessä oli kiva herkkä tatsi ja tuntui hyvältä jalassa, mutta Rolling Glidekin oli jees. Luulen että ostan vaan sen jonka saan halvimmalla :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)