Aihe: Paiste 2002
1 2 3 4 5
SDMF
30.11.2005 13:10:07
Mitäs tykkäätte ? olen kait huomenna ostamassa sellasen setin mut kysytäänpä aluks mielipiteitä :)
R.I.P Dimebag darrell
wavelength
30.11.2005 13:14:34

Tykkään.
En tiedä mistä puhun.
dictatorsh*t
30.11.2005 13:22:08
On hyviä, itsellä oli mustaleimainen 20" Medium. Oli paras.
Alpha
30.11.2005 14:04:47
Mitäs tykkäätte ? olen kait huomenna ostamassa sellasen setin mut kysytäänpä aluks mielipiteitä :)

Rokkisymbaaleja ne on. AC/DC:n rumpalitkin niitä käyttäneet. Monet muutkin ovat.
Deino
30.11.2005 14:07:54

Tykkään.
Perkele!
SDMF
30.11.2005 14:21:24
jep , kiitoksia.. Ostetaan :) meinasin vaa että onko huonoja puolia sun muuta mut ei taida olla ku kaikki tykkää..KERPELE !
R.I.P Dimebag darrell
SDMF
30.11.2005 14:35:56
No ei ne ihan kevyimpään musiikkiin ole. Joku iso medium voisi tietty mennä jazz-ridenä, mutta pop-rock-osastoon ovat omimmillaan.
Hyviä ovat.

No ite soitan Reggaeta eniten varmaan niillä pelleillä , plus sit metallit ja kaikki maailman rokit ja runket ? Ja Heavy ride ja Heavy hats oli ostotiedossa ?

Eli kannattaako ? mun mielestä mukavan kirkkaat saundit ja ei liian äänekkäät . mut en viitsi ostaa jos tulee yllätyksiä nääs
R.I.P Dimebag darrell
dictatorsh*t
30.11.2005 14:37:02
No ite soitan Reggaeta eniten varmaan niillä pelleillä , plus sit metallit ja kaikki maailman rokit ja runket ? Ja Heavy ride ja Heavy hats oli ostotiedossa ?

Eli kannattaako ? mun mielestä mukavan kirkkaat saundit ja ei liian äänekkäät . mut en viitsi ostaa jos tulee yllätyksiä nääs

Heavy ride on aika heavy sitten.
SDMF
30.11.2005 14:37:38

no ei mun mielestä kuullostanut liian heavyltä
R.I.P Dimebag darrell
AP
30.11.2005 14:43:54

No näillä tiedoilla kyllä suosittelen.
Ja saahan ne aina kaupaksi jos ei tunnu sopivan.
K100 #7 Ärlä #011
ToMi88
30.11.2005 14:51:14

Kyllä, paiste 2002 on hyviä..tai no kokemuksia nyt ei ole kun kahdesta 16" crashistä ja yhdestä haikasta..
Kesukka
30.11.2005 15:27:13
2002-sarja on kuin kaurapuuro:
Täyttä asiaa mutta ei tarjoa (ainakaan ikäviä) yllätyksiä.

Itsellä hyviä kokemuksia 2002 medium-haitsusta.
Yksinkertainen on kaunista ja tehokasta
Akahito
30.11.2005 16:49:28

No ei ne ihan kevyimpään musiikkiin ole. Joku iso medium voisi tietty mennä jazz-ridenä, mutta pop-rock-osastoon ovat omimmillaan.
Hyviä ovat.

Soitan jazzia rockin ohella, ja soitan suurikokoisilla 2oo2:illa. 20" Thin crash on ykköskrässi, 20" Medium on kakkonen. Toisinaan korvaan tuon Mediumin Innovations 18" Thin crashilla halutessani tummempaa soundia. Rideinä on 24" Ride ja 22" Crash, sekä toisinaan 24" Giant Beat ride. Dynamiikan jättiläisiä ovat, 2oo2:t.

Nyt, kun edesmenneen Dimensions -sarjan jäljellejääneet mallit liitettiin kakstuhatkekkosiin, sarja sai lisää tummia ja jatsahtavampia soundeja, kuten Thin-Heavy hatsit, Full crash ja Thin china, sekä Cool ride ja Deep Full ride. Paisteen aatelia, kiistelemättä. 2oo2-malleista vanhimmat ovat vuodenvaihteessa olleet tuotannossa jo 34 vuotta, eli se yksinään kertoo jotain. :)

Keskustelun aloittajalle: Älä MISSÄÄN NIMESSÄ osta mitään peltejä TIETÄMÄTTÄ VARMASTI että ne on ne sinun juttusi. Nyt ollaan tekemisissä laadukkaiden instrumenttien ja isojen rahojen kanssa, eli summanmutikassa ei kannata päättää mitään, eikä varsinkaan meidän suositusten perusteella. Käy testaamassa liikkeessä ja päätä sitten. Kyllä ne laadukkaita ovat, siitä ei kannata huolestua; Kyllä ne rikkikin saa kun niitä väärin käyttää, siitäkään ei ole kysymystä.
"Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?"
SDMF
30.11.2005 16:53:00
Soitan jazzia rockin ohella, ja soitan suurikokoisilla 2oo2:illa. 20" Thin crash on ykköskrässi, 20" Medium on kakkonen. Toisinaan korvaan tuon Mediumin Innovations 18" Thin crashilla halutessani tummempaa soundia. Rideinä on 24" Ride ja 22" Crash, sekä toisinaan 24" Giant Beat ride. Dynamiikan jättiläisiä ovat, 2oo2:t.

Nyt, kun edesmenneen Dimensions -sarjan jäljellejääneet mallit liitettiin kakstuhatkekkosiin, sarja sai lisää tummia ja jatsahtavampia soundeja, kuten Thin-Heavy hatsit, Full crash ja Thin china, sekä Cool ride ja Deep Full ride. Paisteen aatelia, kiistelemättä. 2oo2-malleista vanhimmat ovat vuodenvaihteessa olleet tuotannossa jo 34 vuotta, eli se yksinään kertoo jotain. :)

Keskustelun aloittajalle: Älä MISSÄÄN NIMESSÄ osta mitään peltejä TIETÄMÄTTÄ VARMASTI että ne on ne sinun juttusi. Nyt ollaan tekemisissä laadukkaiden instrumenttien ja isojen rahojen kanssa, eli summanmutikassa ei kannata päättää mitään, eikä varsinkaan meidän suositusten perusteella. Käy testaamassa liikkeessä ja päätä sitten. Kyllä ne laadukkaita ovat, siitä ei kannata huolestua; Kyllä ne rikkikin saa kun niitä väärin käyttää, siitäkään ei ole kysymystä.

Jep , huomenna testailemaan , Kitos vastauksesta !!!
R.I.P Dimebag darrell
moffler
30.11.2005 23:00:23

tuota komppaan öhm..raskaasti! erittäin ping, joten se on sitten tiukkaa rokkia tai metallia varten enimmäkseen. normi ride onkin sitten asia erikseen, on hyvin monipuolinen.
Sshh..
markkuliini
01.12.2005 00:52:31

2oo2-malleista vanhimmat ovat vuodenvaihteessa olleet tuotannossa jo 34 vuotta, eli se yksinään kertoo jotain. :)

Mutta eivät yhtäjaksoisesti. Mitäs se kertoo? :P
Kauankos 2002 oli jäähyllä, muuten?
www.vasamayhtye.com
Youni
01.12.2005 10:39:01
Mutta eivät yhtäjaksoisesti. Mitäs se kertoo?

Se kertoo siitä, että Paiste teki tyhmän tempun. En ole kuullutkaan, että 2oo2 olisi ollut jäähyllä...mielenkiintoista.

On ne hyviä peltejä, ei siitä pääse mihinkään. Jos 2oo2-arjaa ostaa niin turha on myydä pois. Kyllä minäkin näitä laitan, kun tarvetta paremmille symbaaleille ilmenee (kun rahaa on tarpeeksi).
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
markkuliini
01.12.2005 12:22:35

No perhana, mun mielestä Paiste ei tehnyt 2002-sarjaa jossain vaiheessa 90-luvun loppua, mutta Paisteen omilta sivuilta ei löytynyt vahvistusta asialle. Voi olla että muistinkin väärin... Onkos kellään varmaa tietoa?
www.vasamayhtye.com
AP
01.12.2005 12:27:46
No perhana, mun mielestä Paiste ei tehnyt 2002-sarjaa jossain vaiheessa 90-luvun loppua

Muistat kyllä ihan oikein. Vuosilukuja en mäkään muista, muutaman vuoden se kuitenkin oli pois tuotannosta.
K100 #7 Ärlä #011
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)