Aihe: Perheenlisäystä, Jackson Rhoads Pro
1 2
Jormaz
29.11.2005 22:41:16
Perhana kun on komee. Ja halpa.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
elbowski
29.11.2005 22:43:05
Se on muuten komee. Onnea!
Why don't you take some responsibility? You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
DZN
29.11.2005 22:49:26
Onnea kovasti. Nuo Japanijacksoneiden pro-sarjat on varmaan hinta-laatusuhteelta parasta mitä rahalla saa. Taisinkin nähdä tuon jacksonguitarpalacen puolella. Mulla on samanlainen mutta vuodelta -90. Ovat hienoja kitaroita ja eivät häpeä ollenkaan uusille RR1 malleille.

Älä käännä schaller floikassa niitä satulan kiinnittäviä ruuveja pohjalevyyn liian kireälle. Noista vanhoista jt-590 talloista lähtee kierteet irti jos niitä hampaat irvessä kiristää. Toinen ihan hyvä vinkki on hankkia niihin pidemmät pultit, tulee kummasti mielenrauhaa.

Nyt rupes tekemään mieli Soloist pro:ta...
Jusma
29.11.2005 22:51:41
Onnea!!! Oon positiivisesti kateellinen!
Tulitus lopetetaan vasta, kun vihollinen käyttäytymisellään osoittaa, että haluttu vaikutus on saavutettu.
Kampuzzjeah!
29.11.2005 22:53:38
olen todella kateellinen,anna mulle toi?pliiiiisss?? =)
kerran oon tommosta testannu,ja taitaapi olla vielä paras Jackson mitä olen testannut.

Onnittelut perheenlisäyksestä! =)
Kapane
29.11.2005 22:55:10

Onnea. Sul on myös tyylikäs leivänpaahdin!
Jutta Jussila päätti kohottaa julkista imagoaan ja keksi itselleen taiteilijanimen. TERNIMAITOR.
Invader
29.11.2005 22:59:56 (muokattu 29.11.2005 23:02:35)
Kiitti kaikille!

Voisi kuvitella että GAS helpotti nyt, mutta täytyy sanoa että se vaan lisääntyi. Nyt alkoi säästö seuraavaan Jacksoniin. Ja tästä ei enää viitsi alaspäin laadussa mennä, joten se on sitten joko jenkki tai lisää Proota :)

Älä käännä schaller floikassa niitä satulan kiinnittäviä ruuveja pohjalevyyn liian kireälle. Noista vanhoista jt-590 talloista lähtee kierteet irti jos niitä hampaat irvessä kiristää. Toinen ihan hyvä vinkki on hankkia niihin pidemmät pultit, tulee kummasti mielenrauhaa.

Jees, kiitos vinkeistä. Noista kierteitten pettämisistä on puhetta ollutkin tuolla toisaalla, täytynee olla varovainen. Ja pidemmät ruuvit menee hankintaan myös. Kyllähän toisaalta noillakin varmasti pärjäisi, ei niitä todellakaan kyllä hirveästi tarvitse kiristää että paikalla pysyvät.

Nyt rupes tekemään mieli Soloist pro:ta...

Mun on tehnyt siitä hetkestä asti mieli kun sellaisen valkoisen ebay:ssa näin. Suorastaan orgastisen näköinen kitara. Itseasiassa vaihtoehtona tälle RR:lle olikin juuri valkoinen Pro Soloist. Mutta nyt kävi näin.

Sul on myös tyylikäs leivänpaahdin!

Mulla on paljon muutakin tyylikästä, rajasin ne tuosta kuvasta pois ettei tulisi muille paha mieli :P

eissääh..
Tai sitten ei..
Sir Härö
29.11.2005 23:17:21 (muokattu 29.11.2005 23:18:14)
Ihan sydäntä lämmittää kun näkee vanhan jacksonin..
Soundi lähtee sormista. Hyvän särösoundin saa nyrkillä.
maxillaris
29.11.2005 23:17:40
Minulla on kokemusta noista Refelx-mikrofoneista(Jackson Dinky professional). Itse en tykännyt, koska jotenkin muovisilta kuullostivat. En halua lähteä sinua "psyykkaamaan", mutta juuri tuo tone-nupin kääntely vei koko hommasta pointin. Kitarasi on mainio, sitä ei voi moittia.
Juunas666
29.11.2005 23:18:03
On kyllä pirun komea :)

Ja tosiaan hyvään hintaan oot kepin saanu + vielä tuo kova laukkukin siihen ku mukaan lasketaan.
Ben_D
29.11.2005 23:19:13 (muokattu 29.11.2005 23:20:10)

No helvetti. Sehän on 50 ecua halvempi kun mun RR-1T! Eikä kyllä huomaa mitään muuta eroa kun floikan omaan Jenkki Jacksoniin. Niin ja lavassa olevan tekstin.
Öyvind
29.11.2005 23:24:03
hienot kuplamuovit!
Ben_D
29.11.2005 23:25:31

hienot kuplamuovit!

Plussaa ;)
Invader
29.11.2005 23:28:51
No helvetti. Sehän on 50 ecua halvempi kun mun RR-1T! Eikä kyllä huomaa mitään muuta eroa kun floikan omaan Jenkki Jacksoniin. Niin ja lavassa olevan tekstin.

Ärgh, sinä se aina jaksat mainita tuosta puoli-ilmaisesta RR-1T:stäsi :P
Kiinteätallainen oli itselläkin hakusessa mutta oikeastaan ainut vaihtoehto olis juurikin tuo RR-1T. Sitä vaan harvemmin on tarjolla ja järkevään hintaan. Että tähän piti "tyytyä" tällä kertaa :)
Tai sitten ei..
Invader
29.11.2005 23:32:38
Minulla on kokemusta noista Refelx-mikrofoneista(Jackson Dinky professional). Itse en tykännyt, koska jotenkin muovisilta kuullostivat. En halua lähteä sinua "psyykkaamaan", mutta juuri tuo tone-nupin kääntely vei koko hommasta pointin. Kitarasi on mainio, sitä ei voi moittia.

Jep, makuasioita nämä. Tosin luulenpa että uutuudenviehätyksen jälkeen jää tuo tonen ruuvailu aika taka-alalle. Pitää nyt katsella miltä nuo alkaa pidemmällä testauksella kuulostamaan, meneekö vaihtoon. Jos menee niin kyllä nuo tuohon kakkos- tai kolmos- tai neloskitaraan passaa.

hienot kuplamuovit!

Muille foorumeille laitoin, siellä kun saa postata kuvia viestiin ja jotkut tykkää tollasesta kuva kuvalta strippauksesta :D
Tai sitten ei..
Ben_D
30.11.2005 06:17:44

Ärgh, sinä se aina jaksat mainita tuosta puoli-ilmaisesta RR-1T:stäsi :P
Kiinteätallainen oli itselläkin hakusessa mutta oikeastaan ainut vaihtoehto olis juurikin tuo RR-1T. Sitä vaan harvemmin on tarjolla ja järkevään hintaan. Että tähän piti "tyytyä" tällä kertaa :)

RR-5 on erittäin hyvä vaihtoehto jos kiinteätallaisen haluaa, mutta onhan tollanen Pro luxusluokan vekotin. Kelpais Pro sarjan Soloistmalli itsellekkin.
Pnctocn
30.11.2005 08:21:13 (muokattu 30.11.2005 08:23:34)
Muille foorumeille laitoin, siellä kun saa postata kuvia viestiin ja jotkut tykkää tollasesta kuva kuvalta strippauksesta :D

itsestä ainakin mukava kun oli paljon kuvia. pääsee sun fiilistelyyn paremmin käsiksi.

EDIT:miten noi potikoiden vaikutukset muuten menee kitarassasi 2x vol+tone/vol+tone+tone? sijoittuuko volumenuppi mihin?
"Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin"
Invader
30.11.2005 09:11:13 (muokattu 30.11.2005 09:19:16)
EDIT:miten noi potikoiden vaikutukset muuten menee kitarassasi 2x vol+tone/vol+tone+tone? sijoittuuko volumenuppi mihin?

Ylhäältä alaspäin (kaulasta tallaan) lueteltuna volume, midboost, tone.

RR-5 on erittäin hyvä vaihtoehto jos kiinteätallaisen haluaa, mutta onhan tollanen Pro luxusluokan vekotin. Kelpais Pro sarjan Soloistmalli itsellekkin.

RR-5 oli kyllä tiedossa, monta kertaa olen melkein sellaisen ostanutkin. Mutta kun tahtoo ne eebenit ja helmiäiset sekä reunalistat. Täysin kosmeettisia seikkoja toki (paitsi ehkä tuo eeben) mutta minkäs teet. Kun ne pitää saada niin ne pitää saada :)
Tai sitten ei..
Tympee Huttunen
30.11.2005 11:33:06 (muokattu 30.11.2005 11:37:32)
Pakko nyt mainita, mutta onko tuo niin halpa? 750e, kun on aika paljon. Tietenkin Schaller tuo hintaa lisää. Noita kitaroita sai kuitenkin uutena aikoinaan 4500 markalla (ovh. taisi parhaimmillaan olla 7500mk). Mutta tosiaan, varmasti hyvä kitara ja hyvä että sait rahoille vastinetta. Itseltäni löytyy Kelly Pro EMG-mikeillä ja olen kitaran myyntihintaa puolivakavissani miettinyt.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)