Aihe: I agree with Pat Metheny
1
Epämuusikko
29.11.2005 13:40:10
"If you practice for ten years, you may begin to please yourself, after twenty years you may become a performer and please an audience, after thirty years you may please even your guru, but you must practice for many more years b
Notefix
29.11.2005 14:03:27 (muokattu 29.11.2005 14:03:42)

Huippu biisi:

Hehe, mä voisin sit tehdä biisin "I disagree with Metheny". Pat voi tehdä hienoa musaa, mutta sillä on mun mielestä vielä opittavaa asenteissaan.
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
steelysam
29.11.2005 14:45:08
Hehe, mä voisin sit tehdä biisin "I disagree with Metheny". Pat voi tehdä hienoa musaa, mutta sillä on mun mielestä vielä opittavaa asenteissaan.

Oho....enpä olis uskonut susta, Note. Kyllähän se What A wonderful World on niin hirvee, että jopa itse Quincy Joneskin ärähti. Ja itse nähtyäni Kenny G:n livenä ennen se suurta suosiota v. 1990, sanoisin että kyllä tommonen kiertoilmahengityksen esitteleminen vuodesta toiseen on todella kornia. Korni äijä. Sais olla nöyrempi.
My name is James Bond, James.
Notefix
29.11.2005 15:01:07 (muokattu 29.11.2005 15:15:23)

Oho....enpä olis uskonut susta, Note. Kyllähän se What A wonderful World on niin hirvee, että jopa itse Quincy Joneskin ärähti. Ja itse nähtyäni Kenny G:n livenä ennen se suurta suosiota v. 1990, sanoisin että kyllä tommonen kiertoilmahengityksen esitteleminen vuodesta toiseen on todella kornia. Korni äijä. Sais olla nöyrempi.

Joo, mut mun mielestä jokaisella on paikkansa. Jotkut ihmiset saavat siitä musasta kiksejä enemmän kuin "oikeesta" jazzista ja mun mielestä on positiivista että jengi diggailee musasta, diggas siitä itse tai ei. Kenny G on kuitenkin jollain tavalla onnistunut vaikuttamaan moniin ihmisiin musallaan, vaikka se onkin helppo inhon kohde. Tuskin Kenny itseään pitää minään maailman lahjana musiikkitaiteelle. Methenystä mulla on valitettavasti vähän erilaisia kokemuksia.Samoin mä en oikein koskaan ole digannut ajatuksesta, joissa jotkut biisit kohotetaan melkein pyhiksi.

Nöyryys on sinänsä tärkeää meille kaikille. Ainakaan mulla ei ole varaa snobbailla ja arvostella hirveästi muita muusikoita näillä rahkeilla
steelysam
29.11.2005 15:04:35

Nöyryys on sinänsä tärkeää meille kaikille. Ainakaan mulla ei ole varaa snobbailla ja arvostella hirveästi muita muusikoita näillä rahkeilla

joo ei mullakaan, mutta on mulla toi mielipide. Sitäpaitsi kun äijä ei mun mielestä tee musaa vaan rahaa.
Notefix
29.11.2005 15:15:03 (muokattu 29.11.2005 15:15:50)

joo ei mullakaan, mutta on mulla toi mielipide. Sitäpaitsi kun äijä ei mun mielestä tee musaa vaan rahaa.

Tai mitä jos se oikeesti diggaa siitä musasta? Diggaavathan miljoonat muutkin? Mulle joku klasarikaveri lapsuudesta avautu kerran et kuinka sä voit tehdä tollasta simppeliä poppia, sanoin et mä diggaan tästä. Samoin olen vastannut rokkareille, joiden mielestä viihteellistä musaa ei kertakaikkiaan saa tehdä tai sille pitää ainakin nauraa.

Tiedän että mun asenne ei ole kovinkaan yleinen, mutta tällä periaattella ollaan toimittu pitkään.
Fuzzy Boner
29.11.2005 15:20:25

Asiaa! Rahaa pitää tehäki.
Saapuilija
methäläene
29.11.2005 16:11:24
Kauhee itku moisesta asiasta.
..."iki-läikkä"-kiljua.. se oli aina kosteena yhestä kohtaa...
Epämuusikko
29.11.2005 17:20:37
I have unleashed the fuckin' fury...
"If you practice for ten years, you may begin to please yourself, after twenty years you may become a performer and please an audience, after thirty years you may please even your guru, but you must practice for many more years before you finally become
steelysam
29.11.2005 17:37:54

HOHO!
Kärpäsruoska
29.11.2005 19:25:59

HOho! +
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34
jPekka
30.11.2005 10:34:59

Erittäin totta. Onneksi vanha sankarini Richard Thompson osaa vetää Patin jalkojen alta maton tekemällä jutun totaalisen överiksi.
"...when electrical recording was introduced [during the 1920's], people complained it was too cold and brittle and wanted the warmth and intimacy of acoustic recordings. Now what does that sound like?" -- George Massenburg
cubasisti
01.12.2005 12:01:13
Metheny-kultti on mielestäni fanien omaa syytä. Pat on vain hyviä biisejä tekevä muusikko, hyvä improvisoija, hyvä soittaja. Ja varmaan työhullu. (Silloin kun muut Groupin pojat ovat kiertuetauolla, niin Pat kiertää jonkun muun bändin kanssa. Aina. Missä välissä se niitä biisejä ja levyjä ehtii tekemään?) Mutta jos kuunnellaan PMG:n vanhoja levyjä, niin kyllä siellä soitetaan ihan selkeästi päin perschettä monessa kohtaa, ei se mitään ylimusiikkia yritäkään olla niin kuin jotkut progebändit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)