Silvio Dante 27.11.2005 19:08:12 | |
---|
Toisaalta; kotimaisen Pen Lee-yhtyeen keikkaa mainostettiin aikanaan lehdessä "Dave Lindholm, Albert Järvinen, Alf Forsman ja muita", eli Maukka Siirala oli tuo "ja muita", joten osataan sitä Suomessakin. Milloinkahan nuo "and more" on oikeesti tarkoittanut että myös on "more", tai milloin festareiden, jotka mainostavat "esiintyjinä mm. blaablaablaa" esiintyjinä on ollut muita kuin nuo "mm"? Niin, mut nyt oli kyseessä dual disc bonus materiaali. Saas nähdä minkälaista tuo bonusmateriaali tulee olemaan noilla dual disceillä tulevaisuudessa. Jos ne änkee sinne jotain vanhoja MTV/VH1 dokumentteja ja muuta jo nähtyä huttua niin ei oo hjyva. Olis mielenkiintoista nähdä esim. dokumenttia k.o. levyn tekemisestä, tuottajan kommentointia tai vaikka millä instrumenteilla levyllä soitetaan jne jne... Voisitko sodan välttämiseksi tarkentaa, että Back in blackistä ei suinkaan ole turha sanoa yhtään mitään, vaan että itse levy ei jätä kyselyille sijaa tms. Kiits. Jaa, ehkä muotoilin tuon viimeisen lauseen hieman väärin. Mutta voinhan minä tarkentaa mitä mä oon tosta lätystä mieltä. Kyseessähän on lähes täydellinen rock levy. Eli sellainen josta on vaikea löytää moitteen sijaa. Nykyään levyt tuntuu olevan lähinnä sellaisia että niistä tuntuis olevan vaikea löytää mitää hyvää sanottavaa. BIB:n kaksi ekaa biisiä on jo sellaista tykitystä et alta pois, aloituskaksikko on kova, v***n kova! Ai niin, mutta onhan seuraavallakin AC/DC levyllä tykitystä, heti ekassa biisissä. Aijai! |
Silvio Dante 27.11.2005 19:19:12 (muokattu 27.11.2005 19:21:42) | |
---|
Ikävä kuulla että toi ekstramatsku on laihaa kamaa. Ei se välttämättä oo laihaa mutta kun sitä matskua on sen verran vähän. Ei mua siltikään harmita et tuon ostin. Mun mielestä AC/DC on yleensä kunnostautunut siinä että julkaisut on sisältäny aina täyttä laatutavaraa, vrt. vaikka Family Jewels. Siinähän kakkos levy on tuttua jo telkusta. Useilta vanhoilta bändeiltä meinaan tulee ulos kaikenkarvaista bootlegtasoista skeidaa. Onhan se sakemannien julkaisema AC/DC Let There Be Rock DVD lähinnä bootleg tasoista kamaa mut mieluummin niin ku ei ollenkaan. Bändi on yksinkertaisesti niin kova, v***n kova. Aijai! |
rheinone 27.11.2005 19:31:48 (muokattu 27.11.2005 19:32:15) | |
---|
Ei se välttämättä oo laihaa mutta kun sitä matskua on sen verran vähän. Ei mua siltikään harmita et tuon ostin. En ihmettele, ei muakaan oo harmittanu yhtään kun joskus ostin BIB:n ;+) Family Jewels: Siinähän kakkos levy on tuttua jo telkusta. Niin mut tossa ne jutut on vedetty retrospektiivisesti nippuun. Onhan se sakemannien julkaisema AC/DC Let There Be Rock DVD lähinnä bootleg tasoista kamaa mut mieluummin niin ku ei ollenkaan. Bändi on yksinkertaisesti niin kova, v***n kova. Just niin. Puhuinkin bootlegtasoisesta skeidasta, jota toikaan DVD ei ole, vaikka osittain alunperin bootlegkamaa onkin. Sitäpaitsi sehän oli hinnaltaankin lähes ilmainen... All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Silvio Dante 27.11.2005 19:59:19 | |
---|
Just niin. Puhuinkin bootlegtasoisesta skeidasta, jota toikaan DVD ei ole, vaikka osittain alunperin bootlegkamaa onkin. Sitäpaitsi sehän oli hinnaltaankin lähes ilmainen... Joo, on sitä rahaa laitettu joskus tuollaiseen bootlegtasoiseen skeidaankin. Enemmän ku mitä tuo DVD maksoi. Aijai! |
Angus 28.11.2005 13:26:53 | |
---|
Mä olin vähän pettynyt tuon BIB Dual Discin matskuun jossain mielessä, koska se ei ollut mielestäni läheskään yhtä hyvä kuin alkuperäinen VH1:n dokkari. Jos olette nähnyt sen ja tuon BIB Dual Discin bonuksen, tiedätte mitä tarkoitan. Eli aina kun tuon dokkarin haluan kattoa, pistän varmasti pyörimään tuon alkuperäisen VH1:n version tuon dual discin sijaan. Rock 'N' Roll! |
Silvio Dante 28.11.2005 19:31:42 | |
---|
Mä olin vähän pettynyt tuon BIB Dual Discin matskuun jossain mielessä Samma här. Onkos siinä VH1 dokkarissa Youngin veljeksien "in-studio performances" Aijai! |
Angus 28.11.2005 21:24:49 | |
---|
Samma här. Onkos siinä VH1 dokkarissa Youngin veljeksien "in-studio performances" On. Ja paljon muutakin, paljon perusteellisempi jne. Tuota VH1:n dokkaria on tullut pyöriteltyä oikein usein, toisin kuin tuota BIB Dual Discin versiota... Rock 'N' Roll! |
Angus 28.11.2005 22:04:06 | |
---|
Lainausta Dirty Deeds Indeedin uutissivulta: Mitä tulee ensi helmikuussa Oulussa järjestettävään AC/DC-marathoniin, niin ohjelma valmistuu käsittääksemme näinä päivinä. Tapahtumassa esitetään AC/DC:n tuotanto kronologisessa järjestyksessä livenä, Dirty Deeds Indeed on saanut kunniatehtäväkseen Let There Be Rock -albumin tarjoilun. Lisää infoa luvassa lähipäivinä. Ei voi valittaa :). Onkos muita lähdössä viettämään ko. päivää näissä merkeissä? Rock 'N' Roll! |
Ei voi valittaa :). Onkos muita lähdössä viettämään ko. päivää näissä merkeissä? Mitä ihmettä, en mä ole tuollaisesta ollut tietoinenkaan..! Mitäs muita bändejä siellä on coveroimassa, onko tietoa jo? Tulee maratonille ihan pituutta, vajaa parikymmentä albumillista biisejä kumminkin... Haastattelija: "Olette nyt säveltänyt 115 sinfoniaa, milloin tulee seuraava?"
Leif Segerstam: "No milloin ja milloin, mistä sen nyt tietää. Eihän sitä spermaakaan tule jos on just viisi kertaa nainut". |
Angus 28.11.2005 23:22:31 | |
---|
Mitä ihmettä, en mä ole tuollaisesta ollut tietoinenkaan..! Mitäs muita bändejä siellä on coveroimassa, onko tietoa jo? Tulee maratonille ihan pituutta, vajaa parikymmentä albumillista biisejä kumminkin... No ei siitä Teatrian sivuillakaan mitään lue, tuolta Dirty Deeds Indeed:n (.com) sivuilta itsekin tuosta luin, tuossa sanotaan että ohjelma on valmistumassa ihan lähipäivinä, että kun hiukan vielä odottelee niin... Rock 'N' Roll! |
sellisti 28.11.2005 23:38:11 | |
---|
No ei siitä Teatrian sivuillakaan mitään lue, tuolta Dirty Deeds Indeed:n (.com) sivuilta itsekin tuosta luin, tuossa sanotaan että ohjelma on valmistumassa ihan lähipäivinä, että kun hiukan vielä odottelee niin... Tuonne täytyis melkein kyllä päästä lähtemään vaikka vähän matkaa onkin. Ei oo sentään tullu kuunneltua koko tuotantoa yhdeltä istumalta koskaan alusta loppuun vaikka fanina itseäni pidänkin. Toivottavasti on nyt sitten hyvät bändit asialla että tulee hienoja vetoja. Haastattelija: "Olette nyt säveltänyt 115 sinfoniaa, milloin tulee seuraava?"
Leif Segerstam: "No milloin ja milloin, mistä sen nyt tietää. Eihän sitä spermaakaan tule jos on just viisi kertaa nainut". |
Angus 29.11.2005 00:01:10 (muokattu 29.11.2005 00:04:32) | |
---|
Tuonne täytyis melkein kyllä päästä lähtemään vaikka vähän matkaa onkin. Ei oo sentään tullu kuunneltua koko tuotantoa yhdeltä istumalta koskaan alusta loppuun vaikka fanina itseäni pidänkin. Toivottavasti on nyt sitten hyvät bändit asialla että tulee hienoja vetoja. DDI varmasti ainakin tarjoilee LTBR:n hienosti. Muista ei sitten tiedä, toivotaan parasta. Varmasti hieno tapahtuma tulee olemaan, onhan täältä Raumaltakin Ouluun vähän matkaa, mutta ei tota missatakaan kyllä voi. Ei sitten millään. EDIT: Ja kun näet paikalla henkilön tälläinen paita päällä, se olen minä: http://img422.imageshack.us/img422/9846/bonpaitaetu25ak.jpghttp://img106.imageshack.us/img106/5461/bonpaitataka27rr.jpg Rock 'N' Roll! |
sellisti 29.11.2005 00:07:37 | |
---|
DDI varmasti ainakin tarjoilee LTBR:n hienosti. Muista ei sitten tiedä, toivotaan parasta. Varmasti hieno tapahtuma tulee olemaan, onhan täältä Raumaltakin Ouluun vähän matkaa, mutta ei tota missatakaan kyllä voi. Ei sitten millään. Joo. Yritän kyllä kaikkeni jotta kykenisin tuonne paikalle, varmaan aika once in a lifetime -tyyppinen juttu on tämä. EDIT: Ja kun näet paikalla henkilön tälläinen paita päällä, se olen minä: http://img422.imageshack.us/img422/9846/bonpaitaetu25ak.jpg http://img106.imageshack.us/img106/5461/bonpaitataka27rr.jpg Hemmetin hienot kuvat, mistä tollasia paitoja saa? Vai ootko ite puuhannu? Haastattelija: "Olette nyt säveltänyt 115 sinfoniaa, milloin tulee seuraava?"
Angus 29.11.2005 00:08:52 | |
---|
Joo. Yritän kyllä kaikkeni jotta kykenisin tuonne paikalle, varmaan aika once in a lifetime -tyyppinen juttu on tämä. Jees, ja kun ei tuolta AC/DC-leiristäkään mitään kuulu niin pakko sitä nyt jollain on ns. halunsa tyydyttää :). Hemmetin hienot kuvat, mistä tollasia paitoja saa? Vai ootko ite puuhannu? Itte puuhailin. Rock 'N' Roll! |
sellisti 29.11.2005 00:11:27 | |
---|
Jees, ja kun ei tuolta AC/DC-leiristäkään mitään kuulu niin pakko sitä nyt jollain on ns. halunsa tyydyttää :). Niinhän se... ja mikäpäs olis sen hienompaa kuin tuon kokemuksen jälkeen kävellä levykauppaan ja ostaa se uusi, jos niin hyvin sattuis ajoituksen puolesta. Kyllä toivois sen nyt jo helmikuun maissa olevan valmiina, tosin jos ei vieläkään ole mitään tarkempaa infoa julkaisupäivästä saati muustakaan, niin mahtaakohan olla vielä silloinkaan... Haastattelija: "Olette nyt säveltänyt 115 sinfoniaa, milloin tulee seuraava?"
Angus 29.11.2005 00:13:52 | |
---|
Niinhän se... ja mikäpäs olis sen hienompaa kuin tuon kokemuksen jälkeen kävellä levykauppaan ja ostaa se uusi, jos niin hyvin sattuis ajoituksen puolesta. Kyllä toivois sen nyt jo helmikuun maissa olevan valmiina, tosin jos ei vieläkään ole mitään tarkempaa infoa julkaisupäivästä saati muustakaan, niin mahtaakohan olla vielä silloinkaan... Joo... mutta kyllä se niin on, että ensi kerran kun jotain virallista kuullaan niin ei siitä enää kauaa mene ku levy on kaupoissa. np. Love Song Rock 'N' Roll! |
Justus goes music 03.12.2005 23:07:55 | |
---|
millonka tulee seuraava lätty? Se on Fis! |
sellisti 04.12.2005 00:13:14 | |
---|
millonka tulee seuraava lätty? Et oo vissiin tätä keskustelua paljon lueskellut..? Siitähän spekuloidaan melkein joka sivulla. Tarkkaa päivää ei ole annettu mutta ensi vuoden alkupuoliskolla pitäis tulla. Haastattelija: "Olette nyt säveltänyt 115 sinfoniaa, milloin tulee seuraava?"
jome.roks 05.12.2005 00:11:48 (muokattu 05.12.2005 00:13:38) | |
---|
no jos uus lätty tulee ens vuoden alku puolella ni koskas acdc tulee suomeen? sitä odotan innolla! |
Perzzza 05.12.2005 08:49:29 | |
---|
Jospa AC/DC saattaisi eksyä Vesa Keskisen synttäreille ;P Njust joo. |