Aihe: Tokain kaula kippuralla
1
Jubi
19.11.2005 14:06:36
Kävi tuossa ilmi, että on kolme vuotta vanhasta Tokai ls-75Q:sta kaula hieman epäsuhtaisesti vääntynyt. Eli alakielten kohdilta (sieltä ala-E & A) se on hieman "koverana" samaan aikaan, kun yläkielten osalta kaula on suora. Tähänhän on voinut vaikuttaa taipumus välillä käyttää esim. 52-10 kielisettejä, mutta on siinä kepissä melkein yhtä paljon viihtynyt 50-11 -settejäkin. Eikä toi ekakan nyt mikään paha ole. Ensiapuna nyt pidän paksuilta vedon poissa, kun en soita ja käytän vaan tuota 50-11, mutta kyllä vähän vit**taa. Onneksi ei kyseessä ole mikään kovin paha kiertymä vielä.
Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena.
Ze Kink
19.11.2005 14:08:03
Kannattanee käyttää ammattilaisella tuo. Ne yleensä osaa tehdä taikoja.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
Jubi
19.11.2005 14:12:03
No, alustava kommentti olikin jo, että: Nauhat veke, hionta ja uudet nauhat. 200-250e Kiitos!
Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena.
Grabel
19.11.2005 22:23:02 (muokattu 19.11.2005 22:23:29)
Ihan mielenkiinnosta, niin että vaikuttaako toi soittamiseen tai muuhun mitenkään? Tuskin kiertymä on ihan älytön kumminkaan - tai mistä minä tätä tiedän.. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)