Aihe: Suffocation blast
1 2 3
Youni
21.11.2005 19:34:11
Mokoman nettisivuilla on bändin jäsenten kommentteja uudesta Kuoleman Laulukunnaat-levystä (julkaistaan 8.2.2006). Yksi kommentti on ilmeisesti Mr Hygen sanoma:

"Suffocation blastia ja laiskaa tuplabasari lätkyttelyä, mie oon ihan kusessa. Mie oon niin kusessa."

Millainen komppi on tämä suffocation blast?

Ps. "Janne soitti kyllä aivan timanttisen rumpuraidan"
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Youni
21.11.2005 19:44:58 (muokattu 21.11.2005 19:47:54)
Eli viittaako Hyrkäs tällä vain siihen, ettei oikein osaa soittaa sitä blastia? Ainakin tästä voisi ymmärtää niin: http://www.mokoma.com/data.php?sivu=paivakirja&alasivu=kuvat

Tuolta sitten tuo TMRH:n studiopäiväkirja.

"Tämä grindin soitto on hikistä, mutta järjetöntä touhua."
"Tässä biisissä basarit on soitettu viimeisen päälle huonosti."
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
WyW
21.11.2005 20:12:37

Onks se se blästi mis haikka, basari ja snare tulee yhtäaikaa? V**** noilla on tyhmiä nimiä.

"Mä soitanki ultragorepriestmurderer bläästii! Njäh njäh!"
http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif
Shitmanek
21.11.2005 20:13:06
Onks se se blästi mis haikka, basari ja snare tulee yhtäaikaa? V**** noilla on tyhmiä nimiä.

Sehän on normaali blast, jos olen oikein ymmärtänyt.
Yarr!
wavelength
21.11.2005 20:17:49

"Mä soitanki ultragorepriestmurderer bläästii! Njäh njäh!"

Tuo on muuten ihan täysii ja suoraan soitettu shufflekomppi ilman triolin jälkiosaa.
Pimeässä on parempi hiihtää.
HCW
21.11.2005 21:44:55
Onhan sitä muillakin kompeilla aivan yhtä "pöljät" nimet? Komppien nimiä on vain otettu joltain bändiltä tms. ei mun mielestä mitenkään erityisen älykkäältä kuulosta että nyt veretään texas-pluesia tai New Orleans vunkkia.
Rek-tum-ta-ka-tum!
markkuliini
21.11.2005 22:23:53

Onhan sitä muillakin kompeilla aivan yhtä "pöljät" nimet? Komppien nimiä on vain otettu joltain bändiltä tms. ei mun mielestä mitenkään erityisen älykkäältä kuulosta että nyt veretään texas-pluesia tai New Orleans vunkkia.

Kyllä maantiede on minun korvaan parempi indikaattori kun joku kuolintapa.
www.vasamayhtye.com
Bacchus
21.11.2005 22:26:35

-

New Orleans Eikös tämä melkein käy kuolintavasta?;)
Jag är en hund
Tsumppi
21.11.2005 23:59:53

Näinhän se on eli symbaali, basari ja virveli lyö samaan aikaan kahdeksasosia. Nimi on tullut Suffocation nimiseltä bändiltä, jos sitä nyt ei joku tiennyt.
HCW
22.11.2005 00:27:12

No tästähän voipi kättä vääntää. Ääneen pääsee taas kyyninen Hannu joka toteaa että, loppujen lopuksi se on aivan sama :D
Rek-tum-ta-ka-tum!
Jemo
22.11.2005 05:20:28

kaikki-raajat-alas-yhtäaikaa -komppi tunnetaan tietyissä piireissä myös alistuskomppina. Toimii kuin junanvessa, kun tarpeeksi lujaa vedetään.
Ja minä en edes erityisesti kuuntele mitään ääriheviä.

-Jemo
Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli
wavelength
22.11.2005 08:24:53

kaikki-raajat-alas-yhtäaikaa -komppi tunnetaan tietyissä piireissä myös alistuskomppina. Toimii kuin junanvessa, kun tarpeeksi lujaa vedetään.

Ja kun saa tämän toimimaan, saa disco-komppiinsa enemmän jämäkkyyttä ja tarkkuutta! Ei ollenkaan huono siis.
rm_wispila
22.11.2005 10:43:47
tuleex siinä tuplilla molemmat nuijat samaan aikaan kans?
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
Jemo
23.11.2005 14:36:34

Ja kun saa tämän toimimaan, saa disco-komppiinsa enemmän jämäkkyyttä ja tarkkuutta! Ei ollenkaan huono siis.

vihjaatsää jotain mun discocompeista?

-Jemo
Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli
wavelength
23.11.2005 16:12:07

vihjaatsää jotain mun discocompeista?

-Jemo

Discokomppisi tuli minulle pyytämättä ja täytenä yllätyksenä!
Julli
24.11.2005 05:07:14 (muokattu 24.11.2005 05:07:38)

Suffo-blastissa kaikki tulee samaan aikaan kahdeksasosina.

Eli:

H:X-X-X-X
S:X-X-X-X
B:X-X-X-X

Ja toi suffocation tulee yhtyeen nimestä prkl!!! Suffocation sattui vain ensimmäisenä soittamaan blastinsa tuolla tavalla.
Tsumppi
24.11.2005 13:35:59
Suffo-blastissa kaikki tulee samaan aikaan kahdeksasosina.

Eli:

H:X-X-X-X
S:X-X-X-X
B:X-X-X-X

Ja toi suffocation tulee yhtyeen nimestä prkl!!! Suffocation sattui vain ensimmäisenä soittamaan blastinsa tuolla tavalla.

Pitikö tämä uusiksi kirjoittaa kun tuossa minun viestissäni oli sama sisältö? ;)

Ei se kyllä Suffocation ollut, joka soitti blastia näin ensimmäisenä.
(Tulipa sisältörikas viesti)
Youni
24.11.2005 13:55:03
Kiitoksia, nyt olen taas astetta viisaampi. Koulussa olin tänään, eikä siellä mitään oppinut niin täällä sitten viimeistään.
Deino
24.11.2005 13:57:26

Kuka/mikä soitti blastia ensimmäisenä?
Perkele!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)