No_Anaesthesia 17.11.2005 12:14:22 | |
---|
Ootteko kuullu tälläsesta bändistä? Eli loistavaa tilutusta luvassa Marty Friedmanilta ja Jason Beckeriltä..Ja tietääkö joku mistä saisi hyviä Cacophony Täbejä? Rashmetal forever! |
phiit 17.11.2005 12:29:59 | |
---|
Would You?
www.below-me.com |
Lapis 17.11.2005 13:29:30 (muokattu 17.11.2005 13:29:43) | |
---|
On juteltu täällä moneen kertaan bändistä. Tuttu bändi, hyviä biisejä, loistokitaristit, pas*a laulaja ja pas*at soundit. |
EnemyAce 17.11.2005 13:34:10 | |
---|
On juteltu täällä moneen kertaan bändistä. Tuttu bändi, hyviä biisejä, loistokitaristit, pas*a laulaja ja pas*at soundit. Höpö höpö. Soundit on hyvät ja laulajalla loistava raspikurkku. Mieti millon levy on tehty, Speed Metal Symphony '87 ja hievenen huonompi levy Go Off! '90. Ei ihme jos soundit ei täsmää ihan tämänpäivän standardeja. Ja The Ninja kappaleessa on kyllä kaikkien aikojen intro. |
insolidude 17.11.2005 13:56:03 | |
---|
On kyllä yks kaikkien aikojen kovimpia orkestereita. 13 vuotiaaseen kitaristin alkuun teki ilmestyessään tuo Speed Metal Symphony semmosen vaikutuksen, että paluuta ei ollut... |
Deeku 17.11.2005 15:46:31 | |
---|
Siirtyikös tuo Becker tuolle puolen tiluttamaan? Kyllähän varsinkin tuo ensimmäinen levy teki sellaisen oho - ilmiön. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
JS 17.11.2005 15:51:00 | |
---|
Siirtyikös tuo Becker tuolle puolen tiluttamaan? Kyllähän varsinkin tuo ensimmäinen levy teki sellaisen oho - ilmiön. Ei... Ei tiluta ollenkaan. On nykyään halvaantunut, sairastaa aaälässää.. lisää voi lukea www.jasonbecker.com If it's worth doing, it's worth overdoing.
kalamies#20 >-)))> |
No_Anaesthesia 17.11.2005 22:54:35 | |
---|
Paskat saundit vois johtua siitä että ne teki yhden niiden lätyistä 3 päivässä... Aika omituisia sähellyksiä kyllä löytyy esim speedmetal symphonysta. Rashmetal forever! |
EnemyAce 17.11.2005 23:27:06 | |
---|
Kaikki piisit on aivan loistavia SMSässä. Burn The Ground ja Where My Torture Lies saattaa kuulostaa ehkä vähän omituisilta alkuun, itse ainakin huomasin tämän. Mutta kun tuo edellä mainittu avautuu niin sehän on aivan loisto kipale. Go Off!! levystä en oikeastaan pitänyt yhtään. Itse Go Off piisi on ihan menevä instrumentaali mutta muista en juurikaan välitä. |
Black Star 17.11.2005 23:28:48 | |
---|
Becker sai muuten kotisivuillaan kaipaamansa kitarat takaisin, kopion kitarakama puolelle taannoin laittamani viestin tänne kun ei kyseisellä puolella ottanut oikein tuulta purjeisiin: Beckerin kotisivuillahan taannoin kaipailtiin takaisin vanhoille oppilaille lainattuja kitaroita. Vähän aikaa sitten olivat löytäneet tiensä takaisin kotiinsa. http://www.racerxband.com/board/viewtopic.php?p=175135#175135"Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!" |
EnemyAce 17.11.2005 23:33:47 | |
---|
Jäbät sai siis kitarat siitä hyvästä kun kiikuttivat Hurricane kitaran takaisin? |
overthewall 17.11.2005 23:34:36 | |
---|
Kaikki piisit on aivan loistavia SMSässä. Burn The Ground ja Where My Torture Lies saattaa kuulostaa ehkä vähän omituisilta alkuun, itse ainakin huomasin tämän. Mutta kun tuo edellä mainittu avautuu niin sehän on aivan loisto kipale.
Omituisuus saattaa ehkä johtua siitä että Jasonilla ja Martyllä oli tapana soittaa dissonoivia juoksutuksia biiseissään. |
Lapis 18.11.2005 10:08:14 | |
---|
Höpö höpö. Soundit on hyvät ja laulajalla loistava raspikurkku. Mieti millon levy on tehty, Speed Metal Symphony '87 ja hievenen huonompi levy Go Off! '90. Ei ihme jos soundit ei täsmää ihan tämänpäivän standardeja. Ja The Ninja kappaleessa on kyllä kaikkien aikojen intro. Kokeileppas kuunnella muita paaaaaaaljon vanhempia tallenteita muilta bändeltä. Soundit ON paskat molemmilla; SPS:llä ja GO:lla. Ainoita noista "tunnetuista" bändeistä joilla oli huonommat soundit oli Voivod. Bathorystä ja Slaughterista (alkuperäisestä) ei viitsi edes puhua. Ei voi mitään. Toivottavasti julkaisevat uudelleen miksatut ja remasteroidut versiot Cachophonyltä. Vaikka vinyylit onkin hyllyssä, ostan! |
Berserkki 18.11.2005 16:38:07 | |
---|
Jeps. Speed Metal Symphony on kyl pirun hyvä levy. Becker oli kyllä ihme kepittäjä, se on joskus vetäny Ynkän settejä kun Ynkkä ite. Luin muuten jostain, että Becker sävelsi jonkun levyn vähän aika sitten pelkästään silmiään liikuttelemalla. Et kaippa se sit vie tekee musiikkia. "joo, totta kai uskon Jumalaan. Kenen te luulette kaljan keksineen?" Zakk |
overthewall 18.11.2005 17:27:31 | |
---|
Jeps. Speed Metal Symphony on kyl pirun hyvä levy. Becker oli kyllä ihme kepittäjä, se on joskus vetäny Ynkän settejä kun Ynkkä ite. Luin muuten jostain, että Becker sävelsi jonkun levyn vähän aika sitten pelkästään silmiään liikuttelemalla. Et kaippa se sit vie tekee musiikkia. Se levy taitaa olla Perspectives |
EnemyAce 18.11.2005 18:38:39 | |
---|
Kokeileppas kuunnella muita paaaaaaaljon vanhempia tallenteita muilta bändeltä. Soundit ON paskat molemmilla; SPS:llä ja GO:lla. Mä en kyllä vielä tajua, musta on aivan hyvät soundit tossa SMSässä. En ole varmaan kuunnellu tarpeeksi heviä tai sit mulla on huono korva. |
Myös 80-luvulla oli eroja tuotantopuolessa. Shrapnel-levyt ovat kuuluisia huonoista saundeista. 3 päivässä ei tehdä Def Leppardeja. Speed Metal Symphony on kyllä ehdoton lätty, vaikka tunnetta voisi olla enemmän... |
Lapis 19.11.2005 01:58:26 | |
---|
Mä en kyllä vielä tajua, musta on aivan hyvät soundit tossa SMSässä. En ole varmaan kuunnellu tarpeeksi heviä tai sit mulla on huono korva. No... toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Ei sulla varmaan oo huono korva! Oon juonut skotlantilaista viskiä. Taas! Sen takia oon varmaan näin sovitteleva!! Hih! |
Lapis 19.11.2005 02:02:04 | |
---|
Myös 80-luvulla oli eroja tuotantopuolessa. Shrapnel-levyt ovat kuuluisia huonoista saundeista. 3 päivässä ei tehdä Def Leppardeja. Speed Metal Symphony on kyllä ehdoton lätty, vaikka tunnetta voisi olla enemmän... Shrapnel-levyillä oli kenties soundit mitä oli. Yleensä ihan ok. Mutta jos tuottajana oli Mike Varney niin neoinstrumentaalidiggarina sai aina ostaa huoletta. Voi luottaa siihen että "kyllä lähtee"! |
nikander 19.11.2005 08:14:53 | |
---|
Joo. Cacophonyn Go Off on taas saundeiltaan sitä parempaa shrapnel-osastoa. Paskasaundisin lienee Steelerin eka (ainoa?) lätty, joka on kyllä aika kamala. Tosin on sielläkin valopilkkunsa. |