-JiiTee- 16.11.2005 11:35:28 | |
---|
Oikeastaan vanha tuhnuinen lässähdysvirveli on vaihdettu napakkaan ja iskevään (sample)virveliin, ja koko soundimaailmaa on selkeytetty helvetisti. Etenkin nopeammissa kohdissa miksaus on huomattavasti tehokkaampi ja ilmavampi, eikä sellaista tuhnuista moskaa. Soundit siis yksinkertaisesti potkivat ja iskevät paremmin. Puhumattakaan siitä, että lauluille on tehty jotain, ja ne kuulostavat reilusti munakkaammilta kuin ennen (vrt. alkuperäisen ja remiksatun Holy Warsin lauluja, aivan vitullinen ero). Eikö tuo nyt sitten jo melkein tarkoita uudelleenMIKSAUSTA jos kerran instrumenttiraitoihin kajotaan vaihtelemalla jotain instrumentteja toisiin? Itse ainakin olen tähän asti elänyt siinä (väärässä?) uskossa että re-masteroinnissa on vain levyn masterointivaihe tehty uusiksi nykypäivän soundimaailmaa paremmin vastaavaksi. Niin, ja onko tuosta virvelin vaihdosta esim. ihan maininta jossain, vai onko itse "kuunneltua" tietoa? Sorge, jos Offtopic, kävi häiritsemään... |
Spike 16.11.2005 12:52:57 | |
---|
Eikö tuo nyt sitten jo melkein tarkoita uudelleenMIKSAUSTA jos kerran instrumenttiraitoihin kajotaan vaihtelemalla jotain instrumentteja toisiin? Itse ainakin olen tähän asti elänyt siinä (väärässä?) uskossa että re-masteroinnissa on vain levyn masterointivaihe tehty uusiksi nykypäivän soundimaailmaa paremmin vastaavaksi. Mulla ainaki lukee tossa yhdessä, että remixed&remastered. Ei ne rumpusaundit niin ihmeelliset niissä vanhoissa levyissä ole, esim peace sells. Välillä ei kuulu basaria kunnolla jne. Haluaisin kuitenki kuulla musiikin kunnolla, vaikka sitä jostain paskasta mankasta kuuntelisinkin jossain mökillä. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Black Star 16.11.2005 17:26:10 (muokattu 16.11.2005 17:26:41) | |
---|
Dave piti lupauksensa eli Back in the Daysta tehtiin musiikkivideo, omaperäisessä muodossa Megadeth Duck Dodgersissa (Ensiesitys jenkeissä viime viikonloppuna) http://media.putfile.com/Megadeth_on_DD"Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!" |
toxic 16.11.2005 19:07:06 | |
---|
Dave piti lupauksensa eli Back in the Daysta tehtiin musiikkivideo, omaperäisessä muodossa Megadeth Duck Dodgersissa (Ensiesitys jenkeissä viime viikonloppuna) http://media.putfile.com/Megadeth_on_DD Ei helevetti, plussaa ja minttukonvehteja! Parhautta! |
Jetku 16.11.2005 20:46:33 | |
---|
Dave piti lupauksensa eli Back in the Daysta tehtiin musiikkivideo, omaperäisessä muodossa Megadeth Duck Dodgersissa (Ensiesitys jenkeissä viime viikonloppuna) http://media.putfile.com/Megadeth_on_DD ,,/ Pointseja. |
Dave piti lupauksensa eli Back in the Daysta tehtiin musiikkivideo, omaperäisessä muodossa Megadeth Duck Dodgersissa (Ensiesitys jenkeissä viime viikonloppuna) http://media.putfile.com/Megadeth_on_DD MEGADUCK rules. Thank You Detroit!!!! |
toxic 16.11.2005 22:50:12 | |
---|
MEGADUCK rules. Thank You Detroit!!!! Ei helv... Jos et muista kaupungin nimeä... :) |
Jormaz 16.11.2005 22:51:00 | |
---|
Yeah, ja Putte Possu näytti lopussa Y. Malmsteenilta. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
phiit 17.11.2005 11:27:55 (muokattu 17.11.2005 11:28:02) | |
---|
Heh!! Erinomainen :) Would You?
www.below-me.com |
Deathrace King 17.11.2005 14:23:54 | |
---|
Omnium Gatherumin versiota Hangar 18 -biisistä kuultavana tuolla: http://www.myspace.com/omniumgatherum Mahtavaa soitantaa, örinöistä voi olla montaa mieltä. Minusta toimii kyllä kaikessa raakuudessaan. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
Black Star 28.01.2006 14:45:57 | |
---|
Svidulla päähän. |
Iscariah 28.01.2006 15:23:26 | |
---|
oletteko kuulleet Pete Blakkin bändistä Blakk Totem? Blakk kuulostaa laulaessaan lähes täysin Mustainelta. Kyllä ihmetytti kun ekan kerran kuulin metallican Battery kappaleesta tehdyn version Blakk Totemin vääntämänä. |
FatSam 28.01.2006 15:28:01 (muokattu 28.01.2006 15:28:25) | |
---|
oletteko kuulleet Pete Blakkin bändistä Blakk Totem? Blakk kuulostaa laulaessaan lähes täysin Mustainelta. Kyllä ihmetytti kun ekan kerran kuulin metallican Battery kappaleesta tehdyn version Blakk Totemin vääntämänä. Olen juu ton Batteryn myös kuullut ja luulin aluksi kyseessä olevan Megadethin. Tuon laulun lisäksi soolo kuulosti aika paljon Pitrellin vetämältä ja varsinkin ne soolon jälkeisen mättökohdan rumpukuviot DeGrassolta. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
south_of_heaven 28.01.2006 16:50:38 (muokattu 28.01.2006 16:51:01) | |
---|
Dave piti lupauksensa eli Back in the Daysta tehtiin musiikkivideo, omaperäisessä muodossa Megadeth Duck Dodgersissa (Ensiesitys jenkeissä viime viikonloppuna) http://media.putfile.com/Megadeth_on_DD miksei noi animoijat KOSKAAN tiedä miten rumpuja voi edes soittaa!? edit. siis se loppukohtaus ilmoitti South_of_Heaven |
Iscariah 28.01.2006 16:53:35 | |
---|
Olen juu ton Batteryn myös kuullut ja luulin aluksi kyseessä olevan Megadethin. Tuon laulun lisäksi soolo kuulosti aika paljon Pitrellin vetämältä ja varsinkin ne soolon jälkeisen mättökohdan rumpukuviot DeGrassolta. vähän mietitytti että minkä takia Mustaine tekisi metallica-coverin. mutta hyvin veti blakk ja pojat |
Black Star 31.01.2006 20:44:54 | |
---|
Look back and turn back, look at yourself. |
Bonesaw 31.01.2006 20:51:12 | |
---|
|
Jormaz 31.01.2006 21:14:53 | |
---|
In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Moimies 01.02.2006 01:50:01 | |
---|
Heviä Perkele! Niijoo, moi. |
ruuvimeisseli 02.02.2006 19:39:15 | |
---|
Olenko mä muuten ainut täällä, joka piti Rust in Peacesta paljon, mutta ei pitänyt Countdown to Extinctionista? Luulin itse että nämä kaks olisivat vähän niinkuin metallicalla Ride the Lightning/Master of Puppets/..And Justice for All. Oli countdown to extinctionilla ihan hyviäkin biisejä kuten vaikka psychotron ja skin o' my teeth, mutta jostain syystä ei oikein iskenyt samalla tavalla kuin rust in peace. Kai mä oon vaan outo. Mulla on levyhyllyssä kaks täysin kuuntelematonta megadethin albumia, peace sells ja system has failed. En tiedä uskaltaako niitä edes kuunnella. Taidan pitää taas vähän taukoa musiikista niin kaikki kuulostaa paremmalta :p |