Aihe: In memoriam Tero Vaske aka Dumb
1 2 3 4 510 11 12 13 1420 21 22 23 24
Flow
16.11.2005 22:10:45
Nimimerkki ja kirjoitukset ovat mielessäni.
Hieno mies hän oli ja syvimmät osanottoni läheisille ja muillekin..
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
janik
16.11.2005 22:22:16
osanottoni.

R.I.P

laitoin nimeni adressiin.
-------------------------Fahrenheit
Teme007
16.11.2005 22:23:35
Miks vitussa kohtalo aina ottaa nuoremmat. Itellä lähti aikoinaan frendi 17 vuotiaana ilmavoimiin. Tuntuu helvetin pahallta.

Voimia Teron lähiomaisille.
"Lämmittäisi varmaan minunkin mieltäni saada platinalevy musiikkilevyllä, jota en ole itse tehnyt, eikä kukaan ole ostanut..." joku joskus INDX:n menestyksestä.
Joees
16.11.2005 22:26:08
Joo o. :/ Voimia läheisille. Vaikka en Dumbia tuntenutkaan sen kummemmin niin ne mielikuvat jotka mulle on hänestä muodostunut M.netin kautta ovat pelkästään positiivisia.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Kärpäsruoska
16.11.2005 22:31:53
Vilpitön osanottoni. Kliseistä, mutta ei tässä muutakaan osaa sanoa.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34
ten
16.11.2005 22:35:31
Helvetti että tuli ahdistunut olo. Jotenkin tuli taas nyrkillä naamaan, että kuinka pienestä kaikki onkaan kiinni. Eipä tähän nyt osaa mitenkään suhtautua...

Paljon jaksamista perheelle ja ystäville!
Kevyet mullat... :
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Haku Robotti
16.11.2005 22:42:25

Mä pyysin Teroa kitaramaikaksi pojalleni pari kuukautta sitten, nyt en voi lakata itkemästä :,-( V*ttu miten väärin!!
Puun väriset sähkikset on puolivalmiita.
Hiku
16.11.2005 22:43:46
osanottoni..ja jaksamisia kaikille! so wrong.
Paskakin hevi on parasta! (tai se vähän riippuu).
elbowski
16.11.2005 22:49:49 (muokattu 16.11.2005 23:00:19)
Vetää sanattomaksi. Olen hyvin järkyttynyt.

Kumarran miehen muistolle, tietämykselle ja persoonalle. Ei voi käsittää.

Levätköön hän rauhassa.
Why don't you take some responsibility? You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
efunkelist
16.11.2005 22:56:13

Terolla jäi selvästi kesken paljon, mutta jotain suurta hän kuitenkin jo saavutti: muiston jokaisen aktiivisen mnettiläisen sydämessä - läheistensä lisäksi.

Tunnen itseni etäiseksi Terolle, emmehän ole vaihtaneet muuta kuin muutaman ykkösen ja nollan muusikoiden.netissä, mutta haluan toivottaa hänen läheisilleen voimia. Tämä uutinen pysäytti minutkin.

Rauha olkoon kanssasi
balzary
16.11.2005 23:00:19

Mä aloin miettimään, mitä jos sama sattuisi omalle kohdalle. Tuli mieleen, että esim äitini ei tiedä paljoakaan mun musaharrastuksesta, joka on kuitenkin todella iso osa elämääni.

Tästä johtuen ajattelin, että olisiko ideaa kerätä jonkunlainen kokoelma kuvia hänen vanhemmille/sukulaisille lähetettäväksi? (Voi olla, että vanhemmat ovat hyvinkin perillä hänen tapahtumistaan, mutta silti tällainen "muistolahja" voisi olla ihan hyvä idea.) Luulen, että esim miittien jäljiltä monella on kuvia Terosta soittamassa, tai muuten vain porukoiden kanssa hengaamassa. Näin tulisi omaisillekin hyvä muisto hänen yhdestä tärkestä puolesta.

En nyt tiedä miten tämän selkeästi kirjottaisi, mutta ymmärrätte varmaan idean.
World domination equals world suffocation
It's dread out there you know!
steelysam
16.11.2005 23:06:30
Osanottoni. Voimia perheelle, läheisille ja kavereille.
Tyttöjen ystävä.
Gaines
16.11.2005 23:09:47
Syvimmät osanottoni.
Jäitä ammeeseen Jepson! Herra kylpee pian!
Kampuzzjeah!
16.11.2005 23:10:56 (muokattu 17.11.2005 15:31:41)
Mä aloin miettimään, mitä jos sama sattuisi omalle kohdalle. Tuli mieleen, että esim äitini ei tiedä paljoakaan mun musaharrastuksesta, joka on kuitenkin todella iso osa elämääni.

Tästä johtuen ajattelin, että olisiko ideaa kerätä jonkunlainen kokoelma kuvia hänen vanhemmille/sukulaisille lähetettäväksi? (Voi olla, että vanhemmat ovat hyvinkin perillä hänen tapahtumistaan, mutta silti tällainen "muistolahja" voisi olla ihan hyvä idea.) Luulen, että esim miittien jäljiltä monella on kuvia Terosta soittamassa, tai muuten vain porukoiden kanssa hengaamassa. Näin tulisi omaisillekin hyvä muisto hänen yhdestä tärkestä puolesta.

En nyt tiedä miten tämän selkeästi kirjottaisi, mutta ymmärrätte varmaan idean.

hyvä idea!
author
16.11.2005 23:11:36
Vilpitön osaanottoni );

Kyllä vetää mietteliääksi.. voisin taas vaihteeksi olla valittamasta kaiken maailman pikku asioista.
KoRn88.
16.11.2005 23:14:22
Kyllähän tämä järkytti vaikken Teroa sen kummemmin tuntenutkaan. Mitä nyt pari sanaa täällä vaihdettu. Hänen kirjoituksistaan täällä on kyllä jäänyt todella positiivinen kuva.
Voi voi, lepää rauhassa.

Niin ja pistin nimen adressiin minäkin.
metallia Kemistä: UNIC
Tuomas
16.11.2005 23:15:48

Outo olo kun tajuaa, ettei Teroa enää koskaan tapaa. Osanotot myös täältä.
Ajassa irrallaan. Viimeksi päivitetty 6.11.2005 // Herra Istuja!
McNulty
16.11.2005 23:20:29
Täältä myös nimi adressiin.
Kurjaa lukea kirjoituksia kun omakin nimi on Tero. Jotenkin psykedeelisen kurjaa.
kimmokel
16.11.2005 23:28:59

Vilpitön osaanottoni );

Kyllä vetää mietteliääksi.. voisin taas vaihteeksi olla valittamasta kaiken maailman pikku asioista.
jassons
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)