Hulfok 13.11.2005 15:22:40 | |
---|
tuubisteilta Nuubisteja ne on:) |
Aegis 13.11.2005 17:03:10 | |
---|
Hei, nyt kun tuplista puhutte niin vähän aiheen vierestä juttua. Eli, miun Iron Cobran välitangon slave puolen siitä osasta, mikä kiinnittyy pedaaliin, hajosi joku helvetin pieni osa ja näinollen soitto ei enää slavella onnistu. Olenkin nyt sitten joutunut lainaamaan välitangon naapurikämpän halpistuplista. Jos siis joku haluaa myydä minulle joko Iron Cobraan sopivan välitangon tai kokonaisen tupliksen jonka välitanko Cobraan sopii ja hinta ei ole paha niin tarjotkaa. Ei huvittaisi maksaa hirveitä summia siitä virallisesta välitangosta. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Bacchus 13.11.2005 20:16:47 | |
---|
Hei, nyt kun tuplista puhutte niin vähän aiheen vierestä juttua. Eli, miun Iron Cobran välitangon slave puolen siitä osasta, mikä kiinnittyy pedaaliin, hajosi joku helvetin pieni osa ja näinollen Pahoin pelkään, että huntin tikki tulee tosta. Hyvässä lykyssä saa vielä odottaa 6kk, kun esmes Levytukusta tilailevat konttia Japanista.;) On se kumma kun ei kestäviä pedaaleja tunnu löytyvän. Jag är en hund |
Stratton 13.11.2005 20:19:34 | |
---|
On se kumma kun ei kestäviä pedaaleja tunnu löytyvän. Eilen ilokseni huomasin että klappia on nyt tullut tuohon Pearlinkin välitankoon. Varmaan joutuu senkin uusimaan sitten. Prkl Suomen virallinen Lars Ulrich. |
jigsore 13.11.2005 22:03:44 | |
---|
IHKK #8 |
drum-monkey 13.11.2005 22:04:24 | |
---|
Eilen ilokseni huomasin että klappia on nyt tullut tuohon Pearlinkin välitankoon. Varmaan joutuu senkin uusimaan sitten. Prkl Ja mun vanhoihin Tamoihin. Hirveetä soittaa niillä. Munletti on mulletti |
Hulfok 14.11.2005 19:30:51 | |
---|
Eilen ilokseni huomasin että klappia on nyt tullut tuohon Pearlinkin välitankoon. Varmaan joutuu senkin uusimaan sitten. Prkl Ja mun iron cobran välitnkoon... PerKELE.. Paljonko tollane axiksen universal drive shaft mahtaa maksaa? |
Ze Kink 15.11.2005 17:22:07 (muokattu 15.11.2005 17:24:59) | |
---|
Hep. Mummo kyseli äsken joululahjatoiveita, ja mainitsin sille että tuplat olisi sellainen, mutta ovat aika kalliit. Se sanoi kuitenkin ettei viitsi ostaa mitään krääsää, niin voi sitten ostaa mulle ne. Joten nyt kattomaan sitten, mitään tosi kalliita en kehtaa ottaa kuitenkaan. Nuo Yamahat vaikuttaisi kyllä kovilta, siis nuo suoravedot. Ei ole kyllä aiempaa kokemusta kuin ketjullisista. Miten nuo suoravetoiset eroaa noista "tavallisista"? Entä onko tuohon hintaluokkaan muita hyviä vaihtoehtoja? E: Mites esim. nuo: http://www.thomann.de/thoiw3_dw_5002td3_double_pedal_prodinfo.htmlAika moni näyttäisi noita käyttävän, kova laukkukin mukana [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Deino 15.11.2005 17:25:07 (muokattu 15.11.2005 17:26:13) | |
---|
Yamahan suoravetotuplat: + Nopeat ja hiljaiset, vauhti loppuu soittajasta ennen kuin pedaalista + Hyvä tuntuma myös vasuripedaalissa + Saa kaksi sinkkua helposti + Erittäin kätevä kiinnitys basariin - yhtä vipua kääntämällä. Ei ruuvausta. + Pitävä pohja ja hyvät piikit + Ei klappia - Pieniä suunnittelumokia, kuten alakiinnitysruuvin prikka/jousiyhdistelmä. Isompikantainen ruuvi ois ollu paree. - Mukana tulleella avaimella on mahdollista vääntää ruuvit ylikireälle/rikki. - Vasuripedaali menee kootessa helposti "väärin päin" By: miän vain Perkele! |
wavelength 15.11.2005 18:36:04 | |
---|
Kuinka moni edellisen kirjoituksen plussa- ja miinuspisteistä käy Yamahan DFP9310-ketjuvetoihin? Pimeässä on parempi hiihtää. |
Simbe 15.11.2005 18:41:27 (muokattu 15.11.2005 18:49:36) | |
---|
Kuinka moni edellisen kirjoituksen plussa- ja miinuspisteistä käy Yamahan DFP9310-ketjuvetoihin? Yamahan ketju-/hihnavetotuplat dfp-9310: + Nopeat ja hiljaiset, vauhti loppuu soittajasta ennen kuin pedaalista + Hyvä tuntuma myös vasuripedaalissa + Saa kaksi sinkkua helposti + Erittäin kätevä kiinnitys basariin - yhtä vipua kääntämällä. Ei ruuvausta. + Pitävä pohja ja hyvät piikit + Ei klappia + Ketjun voi vaihtaa hihnaan, jolloin tuntuma muuttuu hieman pehmeämmäksi. - Pieniä suunnittelumokia, kuten alakiinnitysruuvin prikka/jousiyhdistelmä. Isompikantainen ruuvi ois ollu paree. Ruuvi pitää kiristää tiukalle, aiheuttaa inhan tunteen löystyessään soittaessa. - Mukana tulleella avaimella on mahdollista vääntää ruuvit ylikireälle/rikki. Kokemusta on - Vasuripedaali menee kootessa helposti "väärin päin". Täh, miten? - Pedaalilauta ja varsinkin se kantapään osa tuntuu lyhyeltä, koska se on niin korkealla maasta. Ohutpohjaisemmilla kengillä tuntuu välillä, että laudalta putoaa. e: premature ejaculation, tulee vielä säätöä e2:säädöt suoritettu Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. Myytävänä LP practice conga! |
Kalm 15.11.2005 18:47:02 | |
---|
Can't stand no longer - Ei seiso ilman lonkeroa |
wavelength 15.11.2005 18:53:56 | |
---|
DW:n polkimen saa näemmä näppärästi kahteen osaan kun oikein riuhtoo... En tajua, millaisella soittamisella pedaalin saa katkaistua nätisti keskeltä. Tuo melkein vaatii betoniseinään polkemista nuijaa seinään "upottaen". Käsittämätöntä. Pimeässä on parempi hiihtää. |
Bacchus 15.11.2005 20:19:50 | |
---|
En tajua, millaisella soittamisella pedaalin saa katkaistua nätisti keskeltä. Tuo melkein vaatii betoniseinään polkemista nuijaa seinään "upottaen". Käsittämätöntä. Valuvirhe, jos muistan oikein kun tuli joskus tuo kirjoitus lukaistua. DW:n pedaaleissa on muutenkin yllättävän paljon sekundatyötä. Jag är en hund |
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Aegis 15.11.2005 21:37:20 | |
---|
Pahoin pelkään, että huntin tikki tulee tosta. Hyvässä lykyssä saa vielä odottaa 6kk, kun esmes Levytukusta tilailevat konttia Japanista.;) On se kumma kun ei kestäviä pedaaleja tunnu löytyvän. No tuo haaverihan johtui vanhasta vammasta, edellinen treenikämppä oli paska ja kosteustasapaino taisi olla aika järkyttävä. Tuolla sitten pedaali ruostui ja nyt hajosi. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
sharoles 20.11.2005 20:37:15 | |
---|
|
Migo 20.11.2005 20:54:33 | |
---|
Tykkään soittaa soittimilla. |
sammakko54 21.11.2005 09:14:49 | |
---|
Yamahan ketju-/hihnavetotuplat dfp-9310: + Nopeat ja hiljaiset, vauhti loppuu soittajasta ennen kuin pedaalista + Hyvä tuntuma myös vasuripedaalissa + Saa kaksi sinkkua helposti + Erittäin kätevä kiinnitys basariin - yhtä vipua kääntämällä. Ei ruuvausta. + Pitävä pohja ja hyvät piikit + Ei klappia - Pieniä suunnittelumokia, kuten alakiinnitysruuvin prikka/jousiyhdistelmä. Isompikantainen ruuvi ois ollu paree. - Mukana tulleella avaimella on mahdollista vääntää ruuvit ylikireälle/rikki. - Vasuripedaali menee kootessa helposti "väärin päin". e: premature ejaculation, tulee vielä säätöä e2:säädöt suoritettu Olis hyvä jos saataisiiin tämmönen FAQ missä olis näitten pedaalien plussat ja miinukset niin ei tarvis sitten koko ajan kysellä. päyväpäy |
Bacchus 21.11.2005 13:46:01 | |
---|
Olis hyvä jos saataisiiin tämmönen FAQ missä olis näitten pedaalien plussat ja miinukset niin ei tarvis sitten koko ajan kysellä. Ei enää FAQeja. Sitäpaitsi itse ainakin olen melkein joka kohdasta eri mieltä tuossa Yamahan tuplat-arvostelussa. Muutetaan plussat miinuksiksi niin ollaan aika oikeilla jäljillä, omasta mielestä. Makuasioita, joten nämä rumpu-ja pedaalivertailut on aivan turhia. Jag är en hund |