Aihe: Tarja Turunen hyväksyy potkut
1 2 3 4 5 6
varakeef
14.11.2005 12:13:53
Hmm. Ensin ollaan niin järkyttyneitä kun potkut tulee ja sitten yhtäkkiä ollaankin jo pitkään harkittu eroamista. Ristiriitaista.

Mutta tuohan on ihan klassikkoainesta. "Saat potkut". "Enkä saa, minä eroan". Sehän se vasta harmittaakin, jos ehtii saada fudut ennenkuin ehtii erota.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Tara
14.11.2005 12:15:22
Mutta tuohan on ihan klassikkoainesta. "Saat potkut". "Enkä saa, minä eroan". Sehän se vasta harmittaakin, jos ehtii saada fudut ennenkuin ehtii erota.

Haha, fakta.
Ajatus hyvä kuin ruostenaula.
kivi
14.11.2005 12:16:11 (muokattu 14.11.2005 12:16:37)
Holopainen sanoi, että Tarjan paluu bändiin voi hyvinkin olla mahdollista.

En mä kyllä ihan noin ymmärtänyt. Tuomaan: "Miulla on semmoinen motto, että kaikki on mahdollista, mutta tällä hetkellä en tätä kumminkaan kovin todennäköisenä näe." - tarkoittaa (sikäli kuin itä-suomalaiselta rytmiryhmältäni olen oppinut) karjalan kielellä että "jyrkkä EI".
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Top40
14.11.2005 12:20:43
En mä kyllä ihan noin ymmärtänyt. Tuomaan: "Miulla on semmoinen motto, että kaikki on mahdollista, mutta tällä hetkellä en tätä kumminkaan kovin todennäköisenä näe." - tarkoittaa (sikäli kuin itä-suomalaiselta rytmiryhmältäni olen oppinut) karjalan kielellä että "jyrkkä EI".

Pari viikkoa sitten ajatus oli täysin mahdoton, mutta nyt se on muuttunut mahdolliseksi. Ihan normaalia ihmisten käyttäytymistähän tämä on. Ensin palaa pinna, mutta sitten aletaan pehmetä ja lopulta seuraa anteeksianto ja sovinto. Hienoa draamaa.
Deep Shadow
14.11.2005 12:25:37

Se yksi pointtihan tuossa Tuomaksen lausunnossa oli myös, se, että hän ylipäätään toivoisi, että saisi asiat puhuttua Tarjan kanssa selviksi. Ja vaikka saisivatkin asiansa selvitettyä, niin eihän se Tarja läheskään välttämättä halua edes takaisin siihen bändiin, kerran tarkoitus on tehdä soolouraa.

Mutta kun Tuomas puhui siitä "hyvin kaukaisesta unelmasta", niin luulen kyllä, voin toki olla täysin väärässäkin, että Tuomaskin ajattelee niin, että Tarja on se naislaulaja, joka siihen bändiin kuuluisi. Asiat eivät vaan aina mene niin kuin tahtoisi.
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15
Suhteettomat Toverit #2
HaloOfFlies
14.11.2005 12:54:12 (muokattu 14.11.2005 12:59:06)

Iltalehti tänään:

Tuomas ei tyrmää Tarjan paluuta

Tuomas Holopainen toivoo, että bändi pystyisi puhumaan asiat vielä joskus selviksi.

Perjantaina tiedotustilaisuuden pitänyt Tarja Turunen on pahoillaan tavasta, jolla hänet erotettiin bändistä. - Kaikki on mahdollista, mutta tällä hetkellä mie nään sen hyvin, hyvin kaukaisena unelmana. Totta kai mie toivon, että jossain vaiheessa pystyttäisiin hautamaan nää asiat ja keskustelemaan asiat läpi, mutta tällä hetkellä se tuntuu valitettavan kaukaiselta, sanoi eilen Arto Nybergin ohjelmassa vieraillut Tuomas Holopainen.

Tarja Turunen ei itsekään ole tyrmännyt ajatusta paluusta bändiin.

Holopaisen mukaan Nightwishiin ei ole vielä valittu uutta solistia, vaikka ehdokkaita on tullut ympäri maailmaa. Tällä hetkellä bändi ei ole ehtinyt miettiä asiaa, mutta ennen ensi syyskuuta ja studioon menoa yhtyeeseen on tarkoitus löytää solisti.

Tv-ohjelmassa väsyneeltä ja surulliselta näyttänyt Tuomas tyrmäsi väitteen, jonka mukaan mustasukkaisuus tai kateellisuus Tarjan avioiduttua olisi ollut yksi syy, joka ajoi tilanteen tähän pisteeseen.

- Kyse ei ole mistään kolmiodraamasta. Mie oon aina välittänyt Tarjasta hirveästi siitä lähtien, kun mie opin hänet 13-vuotiaana tuntemaan ja välitän vieläkin. Toivon hänelle kaikkea hyvää yksityiselämässä.

Tästähän kyllä jo tuossa yläpuolella keskustellaan, mutta mitä tämä kertoo yhtyeestä? Ensin potkitaan keulakuva pihalle ja sitten vähän ajan päästä aletaan miettiä että olisiko sittenkään pitänyt. Jotenkin hieman ristiriitaista toimintaa.
First they steal your mind and then they steal your soul
paavi
14.11.2005 12:54:35
Tulee mieleen omat bändiajat, kun muu porukka oli paljon minua lahjattomampaa ja hieroi piisejä viikkotolkulla. Minä opin kaiken samantien ja otti päähän kuunnella niiden muiden mokailuja päivästä toiseen.

HOHO!

Nightwishin piisit on laulajalle niin simppeleitä, että Turuselle ei ole ollut niissä mitään haastetta. Varmaan olisin itse bändin laulajana toiminut ihan samoin.

HOHO vol 2!
...and left his cave, glowing and strong, like a morning sun coming out of gloomy mountains.
Deep Shadow
14.11.2005 13:12:07 (muokattu 14.11.2005 13:12:25)
Tästähän kyllä jo tuossa yläpuolella keskustellaan, mutta mitä tämä kertoo yhtyeestä? Ensin potkitaan keulakuva pihalle ja sitten vähän ajan päästä aletaan miettiä että olisiko sittenkään pitänyt. Jotenkin hieman ristiriitaista toimintaa.

Mun mielestä se kertoo sen, että niillä ihmisillä on paha olla. Ja suomalaiset on kaikenlisäksi aika onnettomia puhumaan asioista keskenään. Varsinkin vaikeista asioista.

Mutta eihän Holopainen ainakaan tuossa laittamassasi tekstissä missään kohtaa miettinyt sitä, olisiko sittenkään pitänyt antaa potkuja. Sen sijaan hän vain toivoo, että asiat saataisiin joskus selvitettyä. Tosin näin äkkiseltään tulee mieleen, että siitä kannattaisi puhua ehkä Tarjalle eikä Arto Nybergille. Helppohan se on täältä huudella, mutta ilmesesti tuossakin sopassa on kuitenkin kysymys siitä, että ihmiset eivät oikein osaa puhua asioista keskenään.

Kaikkea hyvää joka tapauksessa toivon sekä Tarjalle että Tuomakselle.
Bella Italia #15
Suhteettomat Toverit #2
sirdickyj
14.11.2005 13:14:50

Ei kerro yhtään mitään, missäs kohtaa joku on miettinyt, että olisiko sittenkään pitänyt? Jos joku sanoo, että joku tuntuu hyvin kaukaiselta unelmalta, niin ei se ole sitä, että miettii että olisko sittenkään pitänyt. Älkää nyt viitsikö, näittekö tuota ohjelmaa? Hänhän sanoi, että mikään ei ole mahdotonta.
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen!
HaloOfFlies
14.11.2005 13:15:11 (muokattu 14.11.2005 13:16:53)

Mun mielestä se kertoo sen, että niillä ihmisillä on paha olla. Ja suomalaiset on kaikenlisäksi aika onnettomia puhumaan asioista keskenään. Varsinkin vaikeista asioista.

Mutta eihän Holopainen ainakaan tuossa laittamassasi tekstissä missään kohtaa miettinyt sitä, olisiko sittenkään pitänyt antaa potkuja. Sen sijaan hän vain toivoo, että asiat saataisiin joskus selvitettyä. Tosin näin äkkiseltään tulee mieleen, että siitä kannattaisi puhua ehkä Tarjalle eikä Arto Nybergille. Helppohan se on täältä huudella, mutta ilmesesti tuossakin sopassa on kuitenkin kysymys siitä, että ihmiset eivät oikein osaa puhua asioista keskenään.

Kaikkea hyvää joka tapauksessa toivon sekä Tarjalle että Tuomakselle.

No ei kyllä miettinyt, mutta itse sain ainakin semmoisen kuvan, varsinkin tuosta kun siinä sanottiin että Turunenkaan ei tyrmää ajatusta bändiin paluusta, että siellä oltaisiin tultu niin sanotusti katumapäälle.

Mutta kuten sanoit, helppo se on täältä huudella kun ei koko totuutta tiedä.
First they steal your mind and then they steal your soul
Tympee Huttunen
14.11.2005 13:26:43
Minä veikkaan, että syyskuussa 2006 menee studioon yhdestä kokemuksesta karaistunut Nightwish entistä ehompana Tarjansa kanssa.

Ei huono veikkaus. Itse laittaisin kuitenkin tähän vielä vuoden tai kaksi lisää.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
Deathrace King
14.11.2005 15:34:38

???

mikähän tuosta tekee parhaan annin??

olisiko vielä parempaa antia ollut mikäli Tuomas olisi sanonut televisiossa, että "kakka" ??

Leikari voisi vetää päänsä ulos "sieltä" ja hommata huumorintajun. Ei millään pahalla, muttei hyvälläkään.
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net
tupakalle
14.11.2005 17:52:30
ja onneksi muusikoiden.net on hänen puolellaan, tai ainakin moderaattorit!

ei saa olla sitä mieltä että fudut olivat paikallaan ja turusen draama fudujen jälkeen on hänelle vähintäänkin oikein.

lakki pois päästä vaan ja nöyrästi fiilistelemään sitä kuinka kurjaa nyt neidillä on.

..

Onko kukaan koskaan ollut töissä? Jos fudut tulee niin pitääkö ne erikseen vielä hyväksyä ennenkuin asiasta tulee virallista totta? Pomo sanoo "saat potkut", sen jälkeen pitää vielä tiedotustilaisuudessa märehtiä että hyväksytäänkö potkut vai ei?

Itke Tarja, itke!

Ei kaikkea ole pakko hyväksyä.
tupakalle
14.11.2005 17:54:21
Hmm. Ensin ollaan niin järkyttyneitä kun potkut tulee ja sitten yhtäkkiä ollaankin jo pitkään harkittu eroamista. Ristiriitaista.

Mutta no. Nightwishin loppu se on nyt. Tarja saattaa ehkä soolouralla pärjätä (mikäli todella jatkaa hevilinjalla) mutta Nightwish ei. Mun mielipide.

Ei kun se Tarja oli järkyttynyt siitä TAVASTA millä potkut annettiin, että ei pystytty puhumaan.
texjazz
14.11.2005 21:17:46

Eikös Beatleillä (Nighwishin vertautuu nykyään jo Beatleksiin...) homma mennyt niin, että Lennon ilmoitti eroavansa ja tekevänsä soolo LP:n. Muut pyysivät, että älä ihmeessä vielä, kun LP:kin bändiltä on tulossa. Kuinka ollakaan Macca erosikin ekana ja julkaisi soolonsa ennen muita. Jotenkin näin. Löyhä analogia, mutta juolahti vain mieleen tuosta.
Surullisilla talonmiehillä on melankolia
Janne F
14.11.2005 23:15:30
Tarja kertoo romanialaisesta kaukoparantajastaan osoitteessa www.rumba.fi.
Deep Shadow
14.11.2005 23:31:48
Tarja kertoo romanialaisesta kaukoparantajastaan osoitteessa www.rumba.fi.

Teitkö tuon haastattelun siis Tarjan tiedotustilaisuuden yhteydessä? Pisti vaan silmään tuo lause, "hän oli se apu, ja toivottavasti niin myös tulevaisuudessa".

Kun uusimmassa Soundissahan Tarja kertoi tuosta samaisesta miehestä, että yhteistyö oli loppunut, kun hän sai vihiä herran todellisista tarkoitusperistä. "Valitettavasti sain sitten kauhukseni kuulla muilta, että tällä tyypillä on jonkinlaisia perversioita minua kohtaan. Toisin sanoen, se toiminta meni hänen puoleltaan aivan liian henkilökohtaiseksi, ja yhteistyö oli lopetettava siihen paikkaan."

No joka tapauksessa, nuo kaukoparannus/henkiparannushommat on aika mielenkiintoisia.
Bella Italia #15
Suhteettomat Toverit #2
Janne F
14.11.2005 23:35:39
Teitkö tuon haastattelun siis Tarjan tiedotustilaisuuden yhteydessä? Pisti vaan silmään tuo lause, "hän oli se apu, ja toivottavasti niin myös tulevaisuudessa".

Viime perjantaina.
sellisti
15.11.2005 00:46:07 (muokattu 15.11.2005 00:46:34)
ja onneksi muusikoiden.net on hänen puolellaan, tai ainakin moderaattorit!

ei saa olla sitä mieltä että fudut olivat paikallaan ja turusen draama fudujen jälkeen on hänelle vähintäänkin oikein.

lakki pois päästä vaan ja nöyrästi fiilistelemään sitä kuinka kurjaa nyt neidillä on.

Kuinka moni täällä oli vielä Tarjan bändissäoloaikana sitä mieltä, että hän on ahne musabisneksestä mitään tietämätön melko laulutaidoton bimbo, ja kundit tekisivät fiksusti jos potkisivat hänet pihalle mahdollisimman pian, mikä olisi hänelle ihan oikein?

On aina helppo olla jälkiviisas.
Haastattelija: "Olette nyt säveltänyt 115 sinfoniaa, milloin tulee seuraava?" Leif Segerstam: "No milloin ja milloin, mistä sen nyt tietää. Eihän sitä spermaakaan tule jos on just viisi kertaa nainut".
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)