lxi 10.11.2005 09:52:33 | |
---|
Joo, ja samalla analogialla Piisi (engl. piece = kappale). "piisi - savottakämpässä käytetty yksinkertainen uuni, jossa ei välttämättä ollut savujohtoa eli hormistoa." The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Lennu 10.11.2005 14:38:40 | |
---|
"piisi - savottakämpässä käytetty yksinkertainen uuni, jossa ei välttämättä ollut savujohtoa eli hormistoa." Alunperin "spiisi" (sve, spis = hella). "tehtiin jätkäin kämpillä punaviinikukkoa spiisis (engl. species = lajit)" - how did you think I got these inside, by osmosis? |
leka 10.11.2005 17:23:49 | |
---|
Nyt tietysti saan Troo-rokkiheeboilta kakkaa niskaan, mutta sanonpa kuitenkin: Kannattaa opetella muutama perusasia musiikinteoriasta. 96% populaarimusiikista pelaa niillä samoilla viidellä-kuudella sointuasteella. Vähän kun opettelee, osaa kohta soittaa miljoona biisiä. JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Oxyn 10.11.2005 17:25:16 | |
---|
Mä luulen että mä voisin alata kanssa tuota blokkailemaan? :P Sit se kumpi ehtii ni ilmottaa kun on saanu sen työn valmiiksi :) (Sillä edellytyksellä ettei kukaan tätä tuu pilaamaan laittamalla nuotit / soinnut tänne et miten se menee) Tehdäänpä niin. Leikkimielinen kilpailu ei ole koskaan pahasta, tuo vain motivaatiota :) |
Alunperin "spiisi" (sve, spis = hella). Spiisi (daensk. spies = tanskalalainen matkatoimisto, nykykielessä tsä-tsä-tsä-tjaereborg) All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Bentley 11.11.2005 10:14:03 | |
---|
Tehdäänpä niin. Leikkimielinen kilpailu ei ole koskaan pahasta, tuo vain motivaatiota :) Motivaatiota tuossa ajoin kanssa iteki takaa :) Vielä en ole kerennyt tutustumaan kyseiseen biisiin mutta eiköhän se tässä öö.. ensi viikon puolella viimeistään :) For those who can't be without the music! |
NHR 11.11.2005 19:10:14 | |
---|
Spiisi (daensk. spies = tanskalalainen matkatoimisto, nykykielessä tsä-tsä-tsä-tjaereborg) Tsääreborin sateenvarjot... vaikea spiisi blokattawaxi... ;) Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
rheinone 11.11.2005 19:13:45 | |
---|
spiisi blokattawaxi... ;) Hienoja ovat nämä suomenkielen murteiset koukerot! All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |